Що потрібно знати команді інді-розробників про співпрацю із закордонними видавцями?

Всім привіт!
Зараз наша інді-команда STELLARIUM завершує демоверсію гри Great Hopes City. І ось постало питання видавця. Сама процедура пітчу, звісно, зрозуміла. Проте, можливо, є досвід, яким ви маєте змогу поділитися. Буде чудово черпнути знань від фахівців)

Також будемо раді бачити вас у наших соціальних мережах!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дуже залеж
’ить від видавця, чи хоче він ваш проєкт, та ін.

Якщо ви берете гроші на розробку чи в контракті прописані конкретні суми на маркетинг, які будуть йти в рекуперацію (перші зароблені гроші, всі або більшу частину, як домовитесь). Це має бути конкретно прописано в контракті, після того як гра відіб’є затрати на неї, починається ваша стандартна історія ревшейрінгу (теж я кдо мовитесь, все залежить чи є фінансування, сортування консолі і тд, від 30 до 70% відсотків вам, зазвичай ближче до половини).

Часто бувають пункти контракту, які кажуть, що в разі розробки сіквелу, приквелу і тд ви маєте спочатку йти до нього і отримати відмову, щоб шукати далі.

Тут треба уважно ставитись і не погоджуватись саме на таке формулювання, і додати термін і який має відмовити видавець, я чув кілька історій коли такі відмови доводилося вибивати ледь не рік, бо вони не могли профінансувати самі, аде і віддавати франшизу не хотіли.

Старайтеся максимально залишати за собою авторські права. Тут трошки складна штука.

Основна порада, не жалійте коштів на рев’ю з юристом який шарить за ІТ та ігри.

Можете пошукати відкриті контракти типу як було у Raw Fury, і ознайомитись що воно таке.

Ще порада, краще питати одразу про маркетинговий план, оскільки те що писали вище, інколи реальність, що видавець просто нічого не робить окрім аутріча на релізі. Так буває(

Взагалі багато всього, погугліть англійською реддіт та ін про погані історії, зробіть собі список ситуацій в які не хочете потрапити і пробуйте під них знайти компромісні формулювання з видавцем.

Будьте живою людиною, пояснюйте чому. Договір чи угода, це саме те як воно і є як і називається, всі пункти можна обговорювати, принаймні почати. А далі розуміти наскільки ті чи інші принципові, який був досвід у видавця і чому там такі пункти і тд.

Будьте уважні до умов договору, особливо в частині роялті та обмеження прав на ігру)

Будьте готові до довгих переговорів, сама першочергова відповідь може зайняти до 1 місяця. Видавець також може задрати велечезний процент якщо це ваш перший проект. Окрім цього ще будьте готові до того що Видавець може не проводити взагалі будь якої реклами. Це в першу чергу залежить від вас, а не від самого видавця. Також указуйте реальне бачання прибутку, якщо ви вкажете 20 лямів долларів, вам покрутять біля віска і відправлять додому, вони самі знають скільки це може принести грошей і скільки це може коштувати, тому чекають від вас реальних цифр, аби зрозуміти чи ви розумієтесь у цьому.
Якщо грошей на проект потрібно не так багато, то краще вже краудфандинг чи укр контори.

Підписатись на коментарі