×

Перші враження від бета-тесту Diablo IV: фантастичні сінематики, монотонний ігролад та монетизація

🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)

Всім привіт! Минулої п’ятниці розпочався перший етап бета-тестування Diablo IV. Долучитися змогли гравці, що оформили попереднє замовлення чи ті, хто купив спеціальний сендвіч у KFC (так, це не жарт — у Blizzard була спеціальна колаборація з відомою мережею фастфудів). За вихідні я набігав у грі годин 10-12 та ділюся першими враженнями від довгоочікуваної гри.

Перше, що впало в око після відкриття бета-тестування — Blizzard не вчаться на своїх помилках. Восени 2022 року вони запустили другу частину Overwatch і фанати командного шутера потрапили у черги з тисяч користувачів. Пройшло майже пів року і історія повторюється. У п’ятницю гравці Diablo IV кілька годин провели в очікуванні, поки їх запустять на сервери. Тут, мені здається, може бути кілька висновків. По-перше, Blizzard якось недооцінюють кількість прихильників їх франшиз. По-друге, хоча б до бета-тестування не потрібно було додавати кооперативний режим. По-третє, можливо не потрібно було роздавати доступ за бутерброди у KFC.

«Багатьом гравцям успішно вдалося увійти, але ми знаємо, що деякі зіткнулися з несподівано тривалим часом очікування. Ми все ще покращуємо стабільність наших серверів, тому гравці повинні помітити, що час очікування в черзі зменшився. Наші команди продовжать працювати над проблемами увечері та вночі. Якщо знадобиться, ми поділимося додатковою інформацією про ситуацію на наших форумах», — додали згодом розробники.

Зрештою, зайти в гру все ж вийшло. Починається вона з десятихвилинного сінематика, який показали ще на BlizzCon 2019. Нічого окрім «вау» додати не можу — це дійсно потужно та якісно зроблене відео. Та і загалом більшість сінематиків, які були доступні в беті вражають графікою та постановкою.

Потужно виглядає графіка і в самій грі. В деяких локаціях ізометричні краєвиди захоплюють дух, та й текстури в грі дуже сподобалися. Так, більшість локацій у беті були однаковими, але виконані вони якісно — і підземелля, і сюжетні лабіринти, і ілюзії Городримів, і просто міста, в яких головний герой відпочиває. Хоча поки що ідеальною картинку назвати не вийде: інколи «виповзає» відверте мило, інколи — предмети дуже дивно розташовані один відносно іншого.





Що ж стосується механік, то тут все просто. Ви бігаєте, ви заклікуєте ворогів однією кнопкою, ви збираєте лут. Згодом у кожного з класів (на беті доступні були лише три — варвар, маг та розбійниця) з’являються нові здібності, рухи та пасивні навички. Втім, гравець так само бігає та заклікує ворогів до смерті. Але такий він, ігролад Діабло.









Що ще дуже помітно, так це донатний потенціал. Дуже багато аспектів гри натякають на це — кілька внутрішньоігрових валют, косметичні аксесуари, особливі зброя та броня. Але головний негідник серед цього різноманіття — баттлпасс. Схоже, що коштуватиме він приблизно $10, в нього будуть рівні, які потрібно прокачувати граючи в гру, а ті, хто придбає Digital Deluxe Edition Diablo 4 отримають з нею баттлпасс на перший сезон. Аналогічну систему Blizzard використовує в Overwatch 2.

З одного боку у нас потенційно буде гарна гра, що затягує своїм монотонним ігроладом. З іншого — вона цілком може повторити долю Diablo Immortal, яку гравці дуже сварили за надлишкові механіки монетизації. А чи чекали Diablo IV ви? Плануєте в неї грати? діліться в коментарях!

Як ви ставитеся до серії ігор Diablo?

48%
20%
21%
4%
7%
👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якого дідька зараз усі ігри вимагають онлайн-підключення?!
Може хтось хотів би грати на полярній станції, чи з бліндажа, чи з бомбосховища, чи на відпочинку у Гімалаях.
Можна зрозуміти коли це онлайн — світ де усі грають разом. Але з самого початку Діабла — типовий сінгл-плей.
Особливо кумедно виглядають стрімери, які зібрали сотні людей показувати їм нову гру — і на самому цікавому місці «Зв’язок втрачено». Хіба вони не розуміють яка це анті-реклама?!
Через такий дурний підхід мені, навіть коли я придбав гру офіційно, доводиться качати з торентів ламану версію. Бо там відразу усе відкрито і працює без інета.

Слушне зауваження, так. Багато хто скаржиться на це. Бо мені, наприклад, взагалі не хотілось з кимось бігать. А тут прям це обов’язково

Автор взагалі знає що таке донат? Косметика в грі за гроші це донат але не такий як в іммортал де за те щоб длсягти чогось треба було донатити.
Деколи краще і надалі їсти бургер в KFC аніж писати такі огляди)))

Знав, що є люди, які не розрізняють донати pay2win та косметичні донати. Знав що є люди, які не відрізняють топік на три абзаци від повноцінного огляду. Але щоб два в одному... Ви, напевно, з твітера прийшли? :)

він написав занадто роздратовано, але все ж має рацію.
донат/donation — це дарунок, пожертва. в данному випадку в грі плата, бо гравець платить гроші за щось, а не просто дарує.
так що розберіться з значенням слів, слово «донат» ви тут вживаєте зовсім не корректно.

Якщо брати словникове значення цього слова, то так, donate це «пожертва». Але у світі F2P це слово вже давно використовується як означення майже будь-якої внутрішньоігрової покупки — за косметику, або ж за якусь функціональну «плюшку».

Пан Yevgen Grishenko має рацію. Дайте словам більше свободи і не звужуйте їх значення тільки через те, що люди навколо звикли до цього.

слова мають певне значення, це робить комунікацію ефективною. так що переставайте бути інфантильними ідіотами і вигадувати значення для слів коли у вас просто не вистачає словарного запасу, знання відповідного слова.
наприклад слово «монетизація» цілком загальновживане.

Ні, вибачте, але інфантильно — це не розуміти, що мова постійно змінюється і слова набувають нових значень та сенсів. І якщо прям бути дуже прискіпливим, то донат — внесок чи платіж. Тому фактично любі гроші, які ви платите в грі можна назвати донатом.

Але особисто для вас хай то буде «токсична монетизація».

Тоді хай гру також зроблять f2p, а не за фул прайс продають. Будь яка додаткова монетизація в платних іграх це зло, навіть просто косметичний «скінчик». Косметика як і все інше це також частина гри, це те що дає гравцю задоволення та можливість виразити себе, і раніше в іграх це можна було зробити без всіляких там мікротранзакцій.

Та чего удивляться. Некоторые (привет юбики) даже в полностью сингловых играх умудряются прикручивать донат. Пздц, ХР буст в сингловой игре

Тю, а заробляти як? Якщо є декілька мільйонів людей що куплять кольоровий мод на посох за пару баксів то чого б не заробити декілька мільйонів? Не подобається не купуй. В чому проблема? Це не блокує гру.

Проблеми з’являються на тому етапі, коли оці пара баксів на кольоровий посох стають сенсом гри. А все до того як раз і прямує. Тут, звісно, не той приклад, що в діабло імортал, але ми хутко наближаємося до цього.

Це вже настало, ігри та їхнє ядро геймплею роблять під мітротранзакції, а не навпаки.

Це все булшіт від маркетологів, який вони намагаються підсунути геймерам. В них і так надприбутки, а ігри коштують все дорожче і дорожче, скоро по сто баксів будуть, зато мікротранзакцій все більше і більше, ще й з елементами p2w. Мені якось начхати як вони будуть заробляти, нехай клепають нормальні ігри. Я заплатив за гру і хочу отримати нормальний ігровий процес де умовний скінчик можна отримати виконавши певний перелік умов чи квестів, при цьому не закинувши гру від нудьги. А не купувати скінчик, бустери чи ще якусь «шляпу» шоб зекономити (!!!) час, бо якийсь розумик-бізнесмен спеціально зробив умови отримання скінчика нереальними, а процес грінду кінченим.

Я у Diablo 3 багато годин награв, майже 2000 парагон левел.
Diablo 4 вже давно замовив

Оце ви фанат! І як вам враження від нової частини?

Як думаєте, стане нова Діабло вбивцею ПоЕ? Чи який там?

Ооооочень сомневаюсь. Но я с нетерпением жду релиза, будет приятно посмотреть как обосрутся близы, которых я просто презираю после мобильной диаблы и рефорджа 3-го варика

От тільки PoE такою як вона є робить неймовірна для діабли гнучкість. Судячи з оглядів бети Д4, блізи навіть близько не підійшли до забезпечення того різноманіття, що надає GGG. Звісно, є метагейм, на який дуже впливають балансні правки, але в PoE майже кожний мейн-скілл може гратися більш ніж одним класом/ascendancy.

Але, вважаю, фанбоям блізів/діабли цей реліз зайде. Ті, хто хотів піти в альтернативи (не лише PoE) — вони вже давно пішли і навряд чи чергова ітерація діабли зможе повернути їх.

От тільки PoE такою як вона є робить неймовірна для діабли гнучкість.

Та и обилие контента. Прохождение основной сюжетки это считай что только начало игры.

Декілька моментів, через які оптимізм щодо гри суттєво, скажімо так, став стриманішим. Звичайно, це лише бета і лише перший акт і багато чого напевне ще не показали, але поки виглядає десь отак.

(досвід бета-тесту — сорка 25 лвл, барб 15+, рога 20)

Що не сподобалося:

1. примушування до ММО-складової. А що як я не хочу бігати разом з кимось або хочу тільки з друзями? Але мене ніхто не питає. Ну і як наслідок, конкретні такі лаги при зміні локації. Гравці в WoW, можливо, пам’ятають запуск аддону про Дренор і лаги, пов’язані з фазуванням (синхронізацією локації для гравців) — от це було от прям дуже схоже. Але локації сильно менші і, відповідно, необхідність синхронізації виникає набагато частіше. І гра чи сервери тупо не вивозять.
2. місцями занадто схоже на д3 (diablo 3). Якщо сорка та барб це канонічні класи, то рога — плюс-мінус новий (ну, так анонсували). На практиці ж виявилося, що це на 90% копіпаста демон-хантера, ще й без прикольної веселухи у вигляді 2-х орбів з ресурсами. Якщо некромант буде таким же, то реально новим після д3 виглядає лише друїд.
3. схоже, з білдами будуть проблеми в порівнянні з д3. По-перше, дерево скілів виглядає набагато біднішим — для кожного скілу одна підсилююча пасивка та одна розвилка. Камон, в д3 було по 5 рун на кожен скіл! По-друге, менше слотів для одягу (мінус плечі, наруків’я, пояс), що зменшує варіативність білдів за рахунок використання легендарок.
4. немає супутників (яких також можна було обвішати легендарками з утилітарними функціями).
5. відсутній крафт. Не те щоб він щось принципово щось вирішував в д3, але якось переосмислити ну мабуть можна було б. Ну зато хоч Кидал натулили в кожному селі.
6. є проблеми з балансом. Міліки просто ні про що в боях з босами — занадто вже добряче отримують по морді. А якщо вже міліком і грати, то для босів доводиться використовувати білд під відкладений дамаг (отрута, кровотеча). І тут би згодилася функція збереження та швидкого перемикання білдів, але от де воно? Немає...

Що сподобалося:

1. бойова система відчувається дуже імпактною, от прям заходить.
2. подача історії, побічні квести — ну от прям добре! Отут прогрес так прогрес.
3. графіка. Враховуючи системні вимоги — виглядає розкішно.
4. окрема механіка для кожного класу (додаткові пасивки для сорки, арсенал для барба, спек для роги). Це радує, класи повинні більш відрізнятися один від одного окрім як зовнішнім виглядом спелу, що утилізує ворогів.

Підсумовуючи, гра в цілому виглядає, скажімо так, точно презентабельніше ніж д3, але от чи потішить варіативністю геймплею — це питання відкрите.

Дякую вам за комментарій. Він, субьективно, для мене, виявився набагато інформативнішим ніж стаття загалом

Але ж це і була мета топіка...

Ви бігаєте, ви заклікуєте ворогів однією кнопкою, ви збираєте лут. Згодом у кожного з класів (на беті доступні були лише три — варвар, маг та розбійниця) з’являються нові здібності, рухи та пасивні навички. Втім, гравець так само бігає та заклікує ворогів до смерті. Але такий він, ігролад Діабло.

У вас на скриншоті принаймні 4 кнопки плойки біндяться під різні абілки. Це був сарказм? Чи автор просто не фанат серії і підійшов до написання матеріалу просто тому що робота вимагає статтю?

Бо в такому сенсі можна і легендарні Dark Souls описати — «ви просто бігаєте, і всіх заклікуєте. Звісно, багато вмираєте, вчитеся відпригувати від атак. Втім, гравець так само бігає та заклікує ворогів до смерті. Але такий він, ігролад Dark Souls».

Або будь який витвір у серіі Call of Duty:

«ви просто бігаєте, і всіх заклікуєте. Звісно, у вас багатий вибір зброї, та є ще гранати. Втім, гравець так само бігає та заклікує ворогів до смерті. Але такий він, ігролад Call of Duty».

Жодного слова про геймплей за різні класи, що відомо про прокачку персонажа, опис хоч якихось абілок / скіллів, деталізація налаштування персонажа, які ємоцї від боссів, чи пристній вибір складності, що по крафту, чи були доступні глобальні івенти, взаємодія з іншими персонажами..

Це був не сарказм, це насправді навіть близько ніяка не стаття і її, очевидно, ніхто не вимагав. Просто топік, в якому автор виклав 3,5 думки після того, як побігав в бетку :)

Так, там можна поставити багато різних абілок. Але ти все одно бігаєш, та закліківаеш ворогів одним хрестиком. Так, іноді кричиш щоб бафнутися, іноді кричиш щоб ворогів приманити до себе, іноді тупотиш по землі щоб їх застанити, іноді крутися з топором. Але як би то не було — ти все одно бігаєш і нескінченно клікаєш одну й ту саму кнопку. Але ж там написано — ігролад Діабло він такий. Бо так завжди і було.

Підписатись на коментарі