Перші враження від бета-тесту Diablo IV: фантастичні сінематики, монотонний ігролад та монетизація
Всім привіт! Минулої п’ятниці розпочався перший етап бета-тестування Diablo IV. Долучитися змогли гравці, що оформили попереднє замовлення чи ті, хто купив спеціальний сендвіч у KFC (так, це не жарт — у Blizzard була спеціальна колаборація з відомою мережею фастфудів). За вихідні я набігав у грі годин
Перше, що впало в око після відкриття бета-тестування — Blizzard не вчаться на своїх помилках. Восени 2022 року вони запустили другу частину Overwatch і фанати командного шутера потрапили у черги з тисяч користувачів. Пройшло майже пів року і історія повторюється. У п’ятницю гравці Diablo IV кілька годин провели в очікуванні, поки їх запустять на сервери. Тут, мені здається, може бути кілька висновків. По-перше, Blizzard якось недооцінюють кількість прихильників їх франшиз. По-друге, хоча б до бета-тестування не потрібно було додавати кооперативний режим. По-третє, можливо не потрібно було роздавати доступ за бутерброди у KFC.
Buff up your game play #DiabloIV Beta Access now available with purchase of a Double Down via the KFC app or on t.co/LRobd1LxIL
— KFC (@kfc) March 9, 2023
Good luck heroes pic.twitter.com/M7nS5TvRp2
«Багатьом гравцям успішно вдалося увійти, але ми знаємо, що деякі зіткнулися з несподівано тривалим часом очікування. Ми все ще покращуємо стабільність наших серверів, тому гравці повинні помітити, що час очікування в черзі зменшився. Наші команди продовжать працювати над проблемами увечері та вночі. Якщо знадобиться, ми поділимося додатковою інформацією про ситуацію на наших форумах», — додали згодом розробники.
Зрештою, зайти в гру все ж вийшло. Починається вона з десятихвилинного сінематика, який показали ще на BlizzCon 2019. Нічого окрім «вау» додати не можу — це дійсно потужно та якісно зроблене відео. Та і загалом більшість сінематиків, які були доступні в беті вражають графікою та постановкою.
Потужно виглядає графіка і в самій грі. В деяких локаціях ізометричні краєвиди захоплюють дух, та й текстури в грі дуже сподобалися. Так, більшість локацій у беті були однаковими, але виконані вони якісно — і підземелля, і сюжетні лабіринти, і ілюзії Городримів, і просто міста, в яких головний герой відпочиває. Хоча поки що ідеальною картинку назвати не вийде: інколи «виповзає» відверте мило, інколи — предмети дуже дивно розташовані один відносно іншого.



Що ж стосується механік, то тут все просто. Ви бігаєте, ви заклікуєте ворогів однією кнопкою, ви збираєте лут. Згодом у кожного з класів (на беті доступні були лише три — варвар, маг та розбійниця) з’являються нові здібності, рухи та пасивні навички. Втім, гравець так само бігає та заклікує ворогів до смерті. Але такий він, ігролад Діабло.







Що ще дуже помітно, так це донатний потенціал. Дуже багато аспектів гри натякають на це — кілька внутрішньоігрових валют, косметичні аксесуари, особливі зброя та броня. Але головний негідник серед цього різноманіття — баттлпасс. Схоже, що коштуватиме він приблизно $10, в нього будуть рівні, які потрібно прокачувати граючи в гру, а ті, хто придбає Digital Deluxe Edition Diablo 4 отримають з нею баттлпасс на перший сезон. Аналогічну систему Blizzard використовує в Overwatch 2.
З одного боку у нас потенційно буде гарна гра, що затягує своїм монотонним ігроладом. З іншого — вона цілком може повторити долю Diablo Immortal, яку гравці дуже сварили за надлишкові механіки монетизації. А чи чекали Diablo IV ви? Плануєте в неї грати? діліться в коментарях!
🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)
29 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів