Той, що летить у хмарах. Рецензія на гру Cloudpunk
На цю гру я періодично звертав увагу ще з дати виходу у 2020 році. З різних причин я відкладав її, хоча сетинг і концепт таксі-драйвера мені сподобалися одразу. І ось на зимовому розпродажі я купив пак ігор за тематикою кіберпанку, де був і Cloudpunk. Це було найкраще моє придбання на зимовому розпродажі.
Поки не почали — більше різних матеріалів можна почитати у моєму блозі. Дякую!
Візуал
З перших кадрів я зрозумів, що це 100% попадання в моє серденько. Неон, постійний дощ, розмиті, трохи абстрактні форми кубічних людей та споруд продовжують естетику «Blade Runner». Вбрання сучасніші ніж у фільмі та вписуються у події навіть краще. Окремо хочу відмітити кабіну HOVA від першої особи — 100000% атмосферності, як на мене. Cподобалося й як розробники передають pixel art в 3D. З першого погляду це трошки схоже на Minecraft, та насправді стилі зовсім різні та зроблені інакше.
Тема міста у хмарах — розкрита!
Музика у грі шикарна! Особливо головна тема, та Welcome to Nivalis. Створив саундтрек хлопець під ніком Boketto (Harry Critchley) та, на жаль, в нього усього лише 50 підписників на YouTube Music, хоча на DevGAMM Awards 2020 гра забрала нагороду саме за музику та атмосферу. (Від Редакції: SoundCloud виконавця).
HOVA всередині
У музиці відчувається сильний вплив оригінального «Blade Runner». Це дуже в’язкий ембіeнт та нью-ейдж, який занурює тебе у події гри та польоти, додаючи імерсивний досвід. Водночас у саундтреку присутні активніші, більш сучасні композиції, які активо використовують різні ревербератори та ефекти синтвейву, популярного серед релізів останніх років. Рекомендую послухати OST навіть якщо не збираєтесь проходити гру.
Інтерфейс у грі трошки сируватий — треба звикнути до того, як персонаж бігає пішки, але адаптація проходить швидко та не впливає на загальне враження. Я зустрів кілька дуже незначних багів, коли персонажі застрягають в інших NPC, а з тими не можливо нормально поговорити, чи обривається діалог. Також сильно кидаються в очі недопрацьованість поведінки NPC, які постійно зіштовхуються один з одним або з предметами. Та, знов таки, ці мінуси абсолютно не заважають, а навпаки додають якоїсь магічності тому, що відбувається.
НПСі ніяк не реагують на взаємодію, окрім віконця діалогу
Геймплей
Cloudpunk — це медитативна адвенчура від першої/третьої особи.
Базова механіка — польоти на HOVA (так називається наша машина) та піші пробіжки до точок інтересу. Дуже не густо. Це — основна причина негативних рецензій.
Гра не приховує цього, тому дивно, що люди очікують тут якийсь екшн. Навпаки, мені цей медитативний геймплей дуже сподобався! Я проходив гру поступово протягом кількох днів після роботи. І це був кайф! Наче це мій улюблений серіал, де все знайомо, та історія постійно рухається. Також тут є ресурси, які ми збираємо здебільшого, щоб продати або щось полагодити, та деякі квестові предмети типу панч карток. Цікаво, що квестових предметів більше, ніж потрібно для самого квеста. Це трохи полегшує життя, щоб не гасати усім містом, руйнуючи атмосферу.
На деяких локаціях можливе передозування неоном
Сюжет
Як я вже казав, гра ідейно продовжує теми «Blade Runner». Тому основна лінія в нас — неонуарний детектив, розбавлений класичною фантастикою та трошки ретро футуризмом. Сюжет не відрізняється новизною, але і не посередній.
Серце людської цивілізації зосереджено у величезних вертикальних містах. Головна героїня прибуває у місто Нівал і влаштовується на роботу нічним кур’єром у компанію Cloudpunk. Міцна хороша фантастика.
Головних персонажів у грі близько п’яти — вони хоч якось прописані. Всі інші персонажі, які зустрічаються у Нівалі, характеризують себе короткими, трохи клішованими діалогами. Наш основний супутник — пес-андроід Каміс, який нівелює усіх інших своєю відкритістю та неординарністю. Загалом, досить гарна вийшла пригода.
Якщо надумаєте купити, то беріть одразу з DLC — воно непогане, сюжетно продовжує деякі події. Плюс можна буде політати у Нівалі подовше.
Камус — ну дуже допитливий пес
ION Lands — інді-студія з Німеччини, для яких Cloudpunk став першим успішним (другим публічним) проєктом, що приніс розробникам і нагороди, і визнання. Тому вони вже роблять продовження, яке називається Nivalis і буде менеджмент симулятором. Трейлери виглядають досить цікаво. Ще й дуже гарно, що це не буде нова адвенчура, а гра в іншому жанрі. З нетерпінням очікую!
Дуже складно зупинитися робити скріншоти у кожній зоні
Висновок
Я рекомендую цю гру усім, хто цінує атмосферу фільму «Blade Runner» та поціновувачам меланхолійно-медитативних подорожей. Це не шедевр, але дійсно крута нішева гра.
🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів