Шлях 3D Artist, цінність фідбеку, помилки в текстурингу. Запис стріму з Дмитром Михайликом, Lead 3D Artist з Ubisoft
Дмитро Михайлик — Lead 3D Artist в Ubisoft, який працював над Call of Duty: Vanguard, Warface та інших проєктах! На стрімі ми дізналися про шлях Дмитра в 3D-арт, подивилися роботи різних періодів, а також розпитали його про власні креативні лайфхаки та поєднання ролі ліда й цифрового художника.
У практичному ж блоці Дмитро розібрав 10 помилок в текстуруванні, які він часто зустрічає у роботах 3D-художників.
❗️ Якщо ви маєте питання до Дмитра, пишіть їх у коментарях! Ми зберемо їх разом і зробимо окремий стрім чи відео з відповідями! ❗️
Підписуйтеся на YouTube-канал Дмитра @MykhailykArt, щоб не пропускати його навчальні відео! 🔔
📄 Стаття Дмитра Михайлика на 80lvl: «Creating an Aiming Laser with Narrative Texturing»
⏱ Таймкоди:
00:00 Про початок кар’єри
02:55 Чому обрав саме 3D Art
03:51 Чи займається класичним мистецтвом
05:10 Про перший офер
07:54 Дивимося роботи Дмитра різних періодів і продовжуємо розмовляти про кар’єру
16:16 Про важливість фідбеку та у кого його просити
19:02 Про помилки на своєму шляху 3D художника
22:45 Які б помилки Дмитро виправив в одній зі старих робіт (дрель)
24:45 Як багато часу приділяє персональним проєктам і в чому їхня цінність
28:54 Про організацію робочого дня та ефективність
33:37 Чи буває вигоряння?
34:44 Як поєднувати творчу роботу художника з менеджерськими обов’язками ліда
37:55 Про цікаві та курйозні моменти на роботі
43:38 Чи бувають непорозуміння в команді та як вони вирішуються
47:44 З чого почати моделювати архітектуру для ігор?
49:39 Чи є особливості роботи в такій великій компанії над великими проєктами, як Ubisoft
52:26 Про англійську мову для роботи
56:40 Чи можливо не потрапляти у виробниче пекло під час роботи над масштаюними 3D можелями та де брати натхнення?
1:02:31 Чим можуть бути корисні курси
1:04:32 Які нюанси роботи працівника під час випробовульного терміну?
1:06:27 Чи може джун задовбати ліда? І як саме можна просити фідбек у художників та чому не можна відкладати правки по ньому «на потім»?
1:14:04 Як можна менеджментити людей, щоб максимально якісно використовувати ресурси в обмежені строки, наприклад, джему?
1:17:36 Як Дмитро зрозумів, що має хист до лідства
1:19:42 Як джуніору спитати у команди чи тимліда, чи виросли його скіли та чи може він розраховувати на підвищення зарплати?
1:22:37 Як багато програм потрібно знати 3D художнику?
1:27:09 Як Junior 3D Artist без досвіду отримати першу роботу?
1:29:05 Які портфоліо хочуть бачити на props і hard surface?
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
1:29:55 Найбільш розповсюджені помилки в текстуруванні 3D моделей
😻 Стрім організовано спільно з Discord-спільнотою цифрових художників CG Cats
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів