Як 3D Artist’ам монетизувати свої роботи

Художники, які вирішили заробляти на життя 3D-артом, можуть піти кількома шляхами. Зокрема розробляти ігри, піти в індустрію кіно, створювати й продавати свої асети тощо. Але як визначитися зі стратегією і що обрати на початку?

Нещодавно Environment Artist Майкл Герреро запитав у твіттері спільноту про те, як 3D-художники монетизують свої роботи. На це звернули увагу у 80.lv. Під тредом Майкла відписалося чимало представників індустрії, які поділилися своїм досвідом.

  • Деякі з них продають асети в сторах Unity та Unreal Engine і в такий спосіб генерують пасивний дохід. Водночас зазначають, що пакети асетів продаються погано, і ліпше публікувати окремі повноцінні середовища, готові до використання в проєкті.
  • Ще один шлях — продавати курси й туторіали.
  • Щодо фрилансу — то потрапити в AAA важко, імовірнішим є фриланс для інді-студій, але й для цього потрібно бути активним в соцмережах, дискорді та інших майданчиках.
  • Також можна допомагати зі створенням модів, запити про це можна знайти на Nexus. В кожному разі, варто сформувати прайс-лист і просити про частину оплати наперед.
  • З більш вузькогалузевого згадали про скіни для зброї CSGO. У цій ніші висока конкуренція, але якщо пощастить і скін додадуть у гру, це принесе прибуток.

«На ринку 3D-друку можна заробити БАГАТО грошей. Вам знадобиться лише показати кінцевий результат, масово друкувати вироби не потрібно. Просто продавайте свої FBX / STL абощо», — зазначив художник Ubisoft на ім’я CharlyC.

«Я продаю матеріали Substance Designer на Artstation. Заробляю близько 160~200 доларів США на місяць. І минулого місяця я взяв ті самі матеріали та експортував текстури до BlenderKit. Заробив 40 доларів. Плюс кілька випадкових низькополігональних 3d-моделей в Unity Asset Store, які дають 20 ~ 60 доларів США на місяць», — відписав Matheus Lago de Godoi.

А які способи монетизації 3D-арту ви знаєте? Що можете порадити, на які підводні камені варто звернути увагу? Поділіться досвідом в коментарях!

Читайте також:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі