Як 3D Artist’ам монетизувати свої роботи
Художники, які вирішили заробляти на життя 3D-артом, можуть піти кількома шляхами. Зокрема розробляти ігри, піти в індустрію кіно, створювати й продавати свої асети тощо. Але як визначитися зі стратегією і що обрати на початку?
Нещодавно Environment Artist Майкл Герреро запитав у твіттері спільноту про те, як 3D-художники монетизують свої роботи. На це звернули увагу у 80.lv. Під тредом Майкла відписалося чимало представників індустрії, які поділилися своїм досвідом.
3D artists, what are some good ways to make extra money? So far I made a shop where you can purchase prints of my environments but I am wondering what else could I potentially do to make money? #3D #3Dartist
— Michael Guerrero (@MichaelG_3D) March 9, 2023
- Деякі з них продають асети в сторах Unity та Unreal Engine і в такий спосіб генерують пасивний дохід. Водночас зазначають, що пакети асетів продаються погано, і ліпше публікувати окремі повноцінні середовища, готові до використання в проєкті.
- Ще один шлях — продавати курси й туторіали.
- Щодо фрилансу — то потрапити в AAA важко, імовірнішим є фриланс для інді-студій, але й для цього потрібно бути активним в соцмережах, дискорді та інших майданчиках.
- Також можна допомагати зі створенням модів, запити про це можна знайти на Nexus. В кожному разі, варто сформувати прайс-лист і просити про частину оплати наперед.
- З більш вузькогалузевого згадали про скіни для зброї CSGO. У цій ніші висока конкуренція, але якщо пощастить і скін додадуть у гру, це принесе прибуток.
«На ринку 3D-друку можна заробити БАГАТО грошей. Вам знадобиться лише показати кінцевий результат, масово друкувати вироби не потрібно. Просто продавайте свої FBX / STL абощо», — зазначив художник Ubisoft на ім’я CharlyC.
«Я продаю матеріали Substance Designer на Artstation. Заробляю близько 160~200 доларів США на місяць. І минулого місяця я взяв ті самі матеріали та експортував текстури до BlenderKit. Заробив 40 доларів. Плюс кілька випадкових низькополігональних 3d-моделей в Unity Asset Store, які дають 20 ~ 60 доларів США на місяць», — відписав Matheus Lago de Godoi.
А які способи монетизації 3D-арту ви знаєте? Що можете порадити, на які підводні камені варто звернути увагу? Поділіться досвідом в коментарях!
Читайте також:
- Senior Environment Artist з
20-річним стажем — про український геймдев2000-х та роботу над іменитими проєктами Ubisoft і Respawn; - Senior Vehicle Artist Наталя Галанцева про роботу над Call of Duty, чітку спеціалізацію та брак конструктивних фідбеків;
- Як за рік вирости з джуна до ліда і що найголовніше в малюванні. Інтерв’ю з Environment Concept Artist у tinyBuild.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів