Кіберпанк помер. Хай живе кібергранж

Слава Україні, ігроробчики!

Доки за моїм вікном вибухають іранські «мопеди», вирішив пофантазувати наостанок.

Я написав дві книги, одна з них називається «Сектори 2134». Події книги відбуваються у 2134 році на території України. Корпорації замінили держави, а Україна розділена по Дніпру між двох корпорацій.

Звучить як кіперпанк, правда? Але насправді це кібергранж.

Коли сідав писати цей твір, то дійсно хотів написати кіберпанкову історію: Україна в неоні, «Hi-tech, low life» всі діла, проте вийшло дещо інше. За основу взяв щось суміжне між технократією та технофеодалізмом і об’єднав найгірші прояви цього при побудові світу книги.

Гранж і панк дещо схожі жанри, проте гранж виглядає елітарніше, чи що. При слові панк уявляється стереотипний обісцяний тіпуля, який блює за смітником, а в гранжі ця ж ситуація, але смітник знаходиться на Конча-Заспі ;)

Жанр літератури, а відповідно й ігор, — кібергранж — відрізняється більш меланхолійною атмосферою. Суть кібергранжових історій в пошуках нового вигляду технологічного світу. Ми не робимо акцент на модифікаціях людини і не розглядаємо етичну сторону цього питання. Але ми все ще бунтуємо на тлі суспільно-політичних проблем. На відміну від кіберпанку, який більш антиутопічний, кібергранж наполягає на неоднозначності ситуації. Корпорації не обов’язково зло, а свобода не обов’язково добро.

Погодьтесь, така тема досить контроверсійна. Ми міняємо місцями протагоністів та антагоністів, розмиваємо межі добра і зла. Але ніщо так не підбурює до фантазії, як сіра зона філософії, етики та політики.

Ви тільки уявіть ці ігри в жанрі кібергранжу з саундреками в стилі Іггі Попа та Нірвани в поєднанні з електронікою. Ну хіба не кайф?

Ось трішки ідей:


Назва гри: Shadowtech

Референси: Cyberpunk2077, Deus Ex, Watch Dogs

Це насичена подіями сюжетна гра, дія якої розгортається в похмурому світі, де стикаються технології та людство. Гра розповідає про детектива Гаррісона, досвідченого слідчого, який працює на Службу безпеки корпорації. Йому доручено розслідувати крадіжку передової технології.

Історія

Похмура і захоплююча історія про владу, корупцію та зраду. Дія гри розгортається в 50-х роках 21 століття, в світі, де владу мають корпорації. Корпорація — потужна структура, яка контролюює все — від технологій до політики. Гаррісону доручено розслідувати крадіжку. Заглиблюючись у справу, він розкриває зловісну змову, яка загрожує знищити все, що йому дорого. Головний герой виявляє павутиння корупції, зради та небезпеки. Викрадення технології — це лише верхівка айсберга. Він повинен використати всі свої навички та ресурси, щоб розкрити цю справу і зупинити тих, хто прагне використати викрадену технологію для власної вигоди.

Упродовж гри Гаррісону доводиться лавірувати у складній павутині альянсів, намагаючись розкрити правду, що стоїть за крадіжкою. На цьому шляху він зустрінеться з цілою низкою інтригуючих персонажів, кожен з яких має свої власні мотиви і таємниці.

Ігровий процес

Ігровий процес це суміш шутеру від третьої особи та розв’язання головоломок. Гравці візьмуть на себе роль Гаррісона і використовуватимуть свої детективні навички, щоб збирати докази, допитувати підозрюваних і розв’язувати головоломки. У грі також є інтенсивні перестрілки від третьої особи.

У міру проходження гри гравцям потрібно буде досліджувати навколишнє середовище, вивчати об’єкти та взаємодіяти з НІПами. Гравці зароблятимуть очки досвіду, які можна використати для розблокування апгрейдів. Ці апгрейди включають нові навички, детективні гаджети та кібернетичні вдосконалення. Система дерева навичок розділена на різні гілки, кожна з яких представляє окремий аспект здібностей Гаррісона. Гравці можуть налаштувати дерево навичок відповідно до свого стилю гри та викликів, з якими вони стикаються.

У грі також передбачено різноманітні варіанти вибору та наслідки, які впливатимуть на результат історії. Потрібно буде приймати важливі рішення, які визначать долю Гаррісона і світу навколо нього.

Художній стиль

Поєднання естетики кіберпанку та нуару, з великим акцентом на неоновому освітленні та грубому, індустріальному оточенні. Візуально вражаючі дизайни персонажів та оточення, з акцентом на створенні темної, похмурої атмосфери, яка передає відчуття антиутопічного світу.

Саундтрек

Саундтрек може включати електронні та важкі синтезовані звуки, поєднуючи традиційні оркестрові елементи з футуристичними та кіберпанковими тонами, відображаючи суворий та небезпечний світ гри.

Було б прикольно зробити таку гру. Тільки у мене грошей нема. Можна я прикріплю посилання на монобанку?;)

Гарного дня!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сам пишу твір 10 уламків Людства, хоча тут важко визначити жанр... По сюжету на дворі 2083 рік, світ пережив ядерну війну, людством правлять корпарі використовуючи людські мізки як процесори, але це призводить до прориву ноосфери і виникненню сеферотів, фрагментів понять, ідей. Одним із таких сеферотів стае древній ші, що бажає людству прогреса в усьому, від техніки і біології — до творчості і інтелекту, а втілити цю мрію в життя він намагається за допомогою пилових штормів із нанітів... Проблема тільки в тому, що далеко не всі хочуть змін на краще і з’являються інші сефероти з зовсім іншими ідеями...

Кіберпанк не помер, від нього просто так пахне.

Якщо щось виглядає як труп, пахне як труп і викликає огиду як труп, то велика ймовірність що це труп)

але в перші півгодини — не рахується)

Почни з вивчення UE5, Blender, FL Studio. Зроби технодемку/малу локацію з мінімум npc. Шукай інвесторів. Ну я думаю це в тебе без пошуку вже займе 1-3 роки. Зато купиш собі кепку Чікаго Булс. Жарт.

Я поки час від часу вивчаю Unity 2D. Далі кудись доля мене заведе. Як ноут куплю.

Звучить так, наче ти не задоволений 2Д. Прикол в тому, що 2Д це не менш потужний інструмент. Є, звісно, гравці, які такі: «фу, 2д... афтар випий йаду», але це покидьки без смаку. Головне цікавий геймплей, приємний візуал та захоплююча історія. Серед цих трьох словосполучень нема акценту на 2Д чи 3Д, ПК чи консоль, андроїд чи айфон, порошенко чи Зеленський...

Оце ти хорошу тему підняв. Я як до війни колупався в ютубі надіявся що ось зараз Зе всім школярам купить планшети для навчання і після школи не забере. І от короче на цій хвилі можна буде покоряти 2D. А от зараз війна, то до нас прийшли військові IT технології. То може настане прилив 3D. Ну от взяти елементарне: тренажери для техніки яку ми випрашуєм. Чи Порох? Не знаю.

Доречі знаєш — добре маленькій рибці дружити з китовою акулою. От візьми і напиши листа разрабам Star Citizen. Напиши що в твоїй НЕКСТГЕН грі будуть космонавти. Думаю вони тобі дадуть лимон або навіть два. Для них з їхнім бюджетом це як в туалет сходити і зробити маленького Зе. Як варіант.

Підписатись на коментарі