Кіберпанк помер. Хай живе кібергранж
Слава Україні, ігроробчики!
Доки за моїм вікном вибухають іранські «мопеди», вирішив пофантазувати наостанок.
Я написав дві книги, одна з них називається «Сектори 2134». Події книги відбуваються у 2134 році на території України. Корпорації замінили держави, а Україна розділена по Дніпру між двох корпорацій.
Звучить як кіперпанк, правда? Але насправді це кібергранж.
Коли сідав писати цей твір, то дійсно хотів написати кіберпанкову історію: Україна в неоні, «Hi-tech, low life» всі діла, проте вийшло дещо інше. За основу взяв щось суміжне між технократією та технофеодалізмом і об’єднав найгірші прояви цього при побудові світу книги.
Гранж і панк дещо схожі жанри, проте гранж виглядає елітарніше, чи що. При слові панк уявляється стереотипний обісцяний тіпуля, який блює за смітником, а в гранжі ця ж ситуація, але смітник знаходиться на Конча-Заспі ;)
Жанр літератури, а відповідно й ігор, — кібергранж — відрізняється більш меланхолійною атмосферою. Суть кібергранжових історій в пошуках нового вигляду технологічного світу. Ми не робимо акцент на модифікаціях людини і не розглядаємо етичну сторону цього питання. Але ми все ще бунтуємо на тлі суспільно-політичних проблем. На відміну від кіберпанку, який більш антиутопічний, кібергранж наполягає на неоднозначності ситуації. Корпорації не обов’язково зло, а свобода не обов’язково добро.
Погодьтесь, така тема досить контроверсійна. Ми міняємо місцями протагоністів та антагоністів, розмиваємо межі добра і зла. Але ніщо так не підбурює до фантазії, як сіра зона філософії, етики та політики.
Ви тільки уявіть ці ігри в жанрі кібергранжу з саундреками в стилі Іггі Попа та Нірвани в поєднанні з електронікою. Ну хіба не кайф?
Ось трішки ідей:
Назва гри: Shadowtech
Референси: Cyberpunk2077, Deus Ex, Watch Dogs
Це насичена подіями сюжетна гра, дія якої розгортається в похмурому світі, де стикаються технології та людство. Гра розповідає про детектива Гаррісона, досвідченого слідчого, який працює на Службу безпеки корпорації. Йому доручено розслідувати крадіжку передової технології.
Історія
Похмура і захоплююча історія про владу, корупцію та зраду. Дія гри розгортається в
Упродовж гри Гаррісону доводиться лавірувати у складній павутині альянсів, намагаючись розкрити правду, що стоїть за крадіжкою. На цьому шляху він зустрінеться з цілою низкою інтригуючих персонажів, кожен з яких має свої власні мотиви і таємниці.
Ігровий процес
Ігровий процес це суміш шутеру від третьої особи та розв’язання головоломок. Гравці візьмуть на себе роль Гаррісона і використовуватимуть свої детективні навички, щоб збирати докази, допитувати підозрюваних і розв’язувати головоломки. У грі також є інтенсивні перестрілки від третьої особи.
У міру проходження гри гравцям потрібно буде досліджувати навколишнє середовище, вивчати об’єкти та взаємодіяти з НІПами. Гравці зароблятимуть очки досвіду, які можна використати для розблокування апгрейдів. Ці апгрейди включають нові навички, детективні гаджети та кібернетичні вдосконалення. Система дерева навичок розділена на різні гілки, кожна з яких представляє окремий аспект здібностей Гаррісона. Гравці можуть налаштувати дерево навичок відповідно до свого стилю гри та викликів, з якими вони стикаються.
У грі також передбачено різноманітні варіанти вибору та наслідки, які впливатимуть на результат історії. Потрібно буде приймати важливі рішення, які визначать долю Гаррісона і світу навколо нього.
Художній стиль
Поєднання естетики кіберпанку та нуару, з великим акцентом на неоновому освітленні та грубому, індустріальному оточенні. Візуально вражаючі дизайни персонажів та оточення, з акцентом на створенні темної, похмурої атмосфери, яка передає відчуття антиутопічного світу.
Саундтрек
Саундтрек може включати електронні та важкі синтезовані звуки, поєднуючи традиційні оркестрові елементи з футуристичними та кіберпанковими тонами, відображаючи суворий та небезпечний світ гри.
Було б прикольно зробити таку гру. Тільки у мене грошей нема. Можна я прикріплю посилання на монобанку?;)
Гарного дня!
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів