Як створити персонажа у десять кроків (Настільні рольові ігри)

Шалом, друзі!

Сьогодні у нас вийшов новий епізод подкасту про створення персонажів для настільних рольових ігор! Якщо ти досвідчений гравець чи гравчиня у НРІ, то у нас є й інші епізоди для тебе. Наприклад, як ми повертались до Настільних Рольових Ігор після повномасштабного вторгнення довбаної русні.

Створення персонажів є важливою частиною настільних рольових ігор, таких як Dungeons & Dragons, Pathfinder або будь-якої іншої системи. Створення персонажів, що запам’ятовуються, може зробити гру набагато приємнішою та допомогти історіям стати більш захоплюючими. Ми пропонуємо комплексний підхід до створення персонажу і він складається з десяти простих кроків. Незалежно від того, створюєш ти героя чи лиходія, виконання цих кроків гарантує, що твій персонаж виділятиметься!

Хто ми такі?

Ми вважаємо себе досвідченими майстрами в НРІ, які мають багато цікавих історій та пригод на своєму рахунку. Ми робимо цей подкаст неформальним, буває що лаємось, тож не радьте нас дітям. Нам до вподоби ділитись своїм досвідом. Накопичилось вже стільки, що нема сечі то в собі тримати.

Для кого це корисно?

Окрім очевидних поціновувачів НРІ, це може бути цікаво Наративним дизайнерам та тим хто хоче ними стати. Не так часто, але можемо копати і в бік Гейм дизайнерської стезі. Особисто я працюю Наративним та Гейм дизайнером, інколи щось привношу в наші епізоди зі сфери геймдеву. Але центральна тема це НРІ, побудова пригод, сюжету та драматургія.

Підписуйтесь на наш подкаст та долучайтеся до нашої спільноти, де ви зможете обговорювати наші випуски та ділитися своїми власними історіями.

Готуйте свої кубики та рушаємо до нових пригод разом!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я так і не знайшов в собі сили повернутися повноцінно в НРІ після широкомасштабного вторгнення. Може тому що ігри в яких приймав участь майстром або гравцем були здебільшого бойовиками, hack and slash екшенами, кримінальними трілерами. Якось зараз зовсім не хочеться насильства. Подумую про щось в сторону містики, таємниць, відкриттів, детективів і, чого хочеться найбільше історій про відновлення, відбудову, таке повернення до норального життя. Але схоже такий сеттінг доведеться писати самому)

Мені здається, під ваш опис чудово підходить сеттінг «потрапляння на безлюдний острів і виживання на ньому».
Передісторія: корабель тоне, рятуються лише декілька людей і після пари днів дрейфування на рятувальній шлюпці їх прибиває до безлюдного острова. Але перед тим, як покинути корабель, вони за допомогою супутникового інтернету встигають передати на континент інформацію про ситуацію і свої координати на момент інциденту. Тому вони більш-менш впевнені, що їм доведеться протриматися не більше ніж декілька тижнів, перш ніж знайдуть той острів, до якого вони дісталися.

На острові, маючи лише той мінімум, що вони взяли з собою у шлюпку та власні знання і вміння, вони мають прожити певний час перш ніж їх знайде рятувальний корабель, що був відправлений на їхні пошуки.

Відсутність насильства — на острові немає інших людей та немає хижих тварин, отже не треба буде захищати своє життя, лише добувати їжу і будувати захист від дощу, вітру, сонця. Якщо хочеться прям нульовий рівень насильства, щоб не доводилося полювати на не-хижих тварин — можна всіх учасників зробити вегетаріанцями, щоб вони могли збирати і їсти лише рослинну їжу.

Загадки, таємниці і відкриття — можна додати секретні печери, затоплений піратський корабель, сундуки зі скарбами, щоб відкрити які, треба розгадувати головоломки або шукати ключі, сховані на острові.

Відновлення й відбудова, повернення до нормального життя — власне, ви починаєте на острові практично з пустими руками і вам треба побудувати собі якийсь фундамент для виживання і може навіть більш-менш комфортного життя: місце для сну, інструменти для збору їжі з високих дерев, інструменти для збору і зберігання дощової води і т.д.
А знайдені піратські скарби дуже допоможуть у поверненні до нормального життя після того, як вас врятують)

Я теж вважаю вас досвідченними майстрами, козаки. Робіть свою справу.
P.S. Сучасних діточок ви не здивуєте)

Ахаха, дякую)

Підписатись на коментарі