Завершення розробки — це не завершення роботи над продуктом. Як довести власну гру до релізу?

Будь-який успішний продукт — це не лише гарно написаний код, а також велика робота над аналізом ринку, сценарієм, маркетингом. А ще аналіз помилок опісля релізу, відгуку і т.д.

Можливо, будуть поради з власного досвіду чи гарні матеріали, як провести етап роботи після написання коду до релізу якісно?

Або ж просто.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А ти не бачив як роблять в Стім інді. Наприклад випускають в 2014 альфа за повну ціну. А десь в 2024 нарешті реліз. І за ті гроші пиляють гру на тих відгуках в Стім. Обожнюю Стім. 😆

я ж запитую про адекватну модель)

Ну ну полегше. На твою думку розробники Rimworld, Space Engineers — неадеквати? Це популярна практика. Ось навіть розділ store.steampowered.com/...​Early Access/?l=ukrainian

У нас виходив на дотичну тему матеріал, де українські розробники розповідали про тиждень до релізу й те, які проблеми на цьому виникали. Може, вам буде корисно:
gamedev.dou.ua/...​week-before-game-release

дякую, дійсно що лише дотично підходить, але в будь-якому випадко корисно)

Підписатись на коментарі