Козаки RPG. Ідея гри Українського повітря!

Мої вітання!

Оскільки цій ідеї, швидше за все, не стати кращою ігрою Українського виробництва, то озвучу її нижче, можливо комусь буде цікаво!

В ідеалі GSC Game World могли б зайнятись реінкарнацією своїх козаків, але вони не відповідають.

Ось і сама ідея. Коротко про головне:

Можу презентувати вашій увазі ідею нелінійної рольової гри з відкритим світом — Козаки РПГ. Простими словами, потрібно зробити те, що поляки зробили з ігровою серією Відьмак. Маю на увазі, показати козаків для популяризації нового бачення. Тих козаків, що Запорізька Січ, всю відвертість наочно, те, що не написано в підручниках із міркувань абсурду цензури 18+.

Реалізувати барвисті краєвиди, архітектуру України тих часів та образ справжнього козака з бойовим танцем, гопаком та паркуром на конях. Поєднати реальні факти та події з містикою та гумором творів Гоголя (з літаючими чортами, левітацією вареників і т.д.) та отримати досить цікаву серію ігор про козаків і українську культуру тогочасної епохи.

З нормальним підходом до реалізації та сценарію гра вийде топчик, на мою думку.

_____
13.04.2024 UPD: будую мощь і новий концепт тут: buhowski.dev/games

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вирішив переглянути свої погляди, знову все сподобалось!
По трохи вже будую сильніший концепт:
buhowski.dev/games

На мою думку потенціал-розйоб!

Можно набигать и грабить корованы ©

В мене хлопці зразу виникають асоціації з Казаками GSS, я думаю вам іх не переплюнути!

Assasins creed : Sich то найреальніше, як на мене. Юбі вже давно не знають куди перенести цю серію.

То хтось робить залізного патріота, зеленого кума, чорного бомжа? Як справи?

Головне що б вони не в шароварах були . Бо ніякі щаравари вони не носили а вдягалися на европейський манер.

Не на європейський манір а по сарматськи одягалися

Батя все давно уже іде шляхом до створення РПГ на теренах Війська Запорозького:

youtube.com/watch?v=puflxoygOZ4?t=1710

Наразі з кожною грою левелапимось до більш складних. В поточній Дике Поле: Одеса-Хаджибей уже додаємо відкритий світ та елементи РПГ-квестів.

В через-наступну гру взагалі зробимо 100% РПГ гру без виробничих приколів, як зараз.

Не вірите? Можу скріни квестів перших глав показати:

За всесвітом Дикого Поля можна слідкувати тут:
t.me/locadesertachumaki

Ну, поїхали.

Суть ігри такова...

---
type: main_quest
---

#chapter

# ❓ Глава 1

Висаджуєтесь з байдака на берег, де вас зустрічають інші вцілілі та козаки. До вас підходить Остап і питає, чи все добре, адже проспав всю дорогу назад. Іде розповідь що трапилося у формі діалогу, також взнаєте про вдалий похід на Кафу, і що багато невільників було звільнено. Також питаєте, як пройти до кошового, але сміються з вас і кажуть, що він не приймає людей зі степу.

Також не можна зайти на Січ, адже ти не козак, а треба спочатку вступити в якусь паланку (три на вибір). Щоб вступити в паланку, треба довести, що ти на щось здатний, як в справі війни, так і в господарстві.

Пояснює за фракції в грі:

[[fractions]]

На березі підходить той, кого ви врятували в Кафі і віддячує вам (в залежності від того, кого звільнили).

[[release_slaves_end]]

Сам [[ostap]] є куріним в одній з паланок, тому запрошує провести тебе до Січі.

[[pohid_do_sichi]]

Щоб зайти на територію Січі треба бути козаком однієї з паланок. Щоб стати козаком паланки, треба виконати вступний квест:

Кодак: [[main]]
Інгульськ: [[вступ_інгульськ]]
Самара: [[join_samarska_palanca]]

Після вступу починається [[chapter_2]]

# ❔ Знайти уходників

#join_quest

[[ivanenko]] та Сокирко пішли в уход тиждень тому, але досі немає нікого. Задача їх знайти, вони пішли на північ. Треба іти по дорозі та питати зустрічних козаків про цих двох. Вони вас будуть посилати далі, заходите подалі від річки, там знайдете їх речі. Поруч печера, де лежить поранений Іваненко. Він просить полікувати його зіллям життя (можете відмовитись). Він просить допомогти і подивитися, чи ще живий Сокирко, якого забрав упир в печеру. На них вночі напав упир, забрав Сокирка, а [[ivanenko]] поранив. Заходите, б’єтесь з гаддям, убиваєте упиря та знаходите шаблю Сокирка (якусь прикольну), яку відносите назад до [[ostap]]. Якщо врятували зіллям Іваненка, то він забирає шаблю йому. Якщо не врутявали — то віддає вам, адже вам тепер вона треба.

Через два дні дякує вам, що вибили з запою і дарує гарне зіллє (або на вибір щось).

# ❔ Убити Ненажеру

#join_quest

Велика видра поселилася на річці і не дає проходити рибі. Задача убити цього моба, там буде багато луту, але і убити важко. Потвора живе на переправі, біля неї є моби поменше. За мобом його гніздо з купою кістяків та луту з них.

Коли підбігаєш до гнізда видри, то з квестом може допомогти [[ivanenko]], якщо ви вилікували його в квесті [[find_missing_fisherman]]. Якщо ні — то він помер і тут його не буде.

Я УЖЕ ХОЧУ В ЦЕ ГРАТИ.

ХТОСЬ ЗРОБІТЬ ГРУ 😆😆😆😆😆😆😆

а козаки то міграція вікінгів. такшо одна з ігор буде продовженням/ремейком god of war

а дикий захід — це Дике Поле. Лягає 100%. Тому сетінг дуже крутий, головне створювати про нього контент, і все буде. Відьмак теж не одразу зробився 😆

А там планується лише ближній бій (козацька шабля, спис, може метання ножа) чи дальній бій також (щось типу мушкетів)?

Взагалі, у козаків досить цікаве поєднання і зброї, і рис характеру. Як я вже написав вище — козаки використовували і зброю ближнього бою, і дальнього. Щодо характеру — вони відрізнялися хитрістю та сміливістю. Тобто такий собі берсерк-ассасін — якщо треба зробити щось по-тихому, то може діяти акуратно і приховано. Якщо ж бій переходить у відкриту фазу, то «тримайте мене семеро».

З точки зору порівняння з Відьмаком, у Геральта є суттєва перевага з точки зору «а хто наші вороги?» У відьмака це в основному всілякі монстри і бандити, яких не шкода.
У козаків же, якщо робити більш-менш історично достовірно, вороги це: московити, турки, поляки, австро-угорці. Я думаю світова спільнота лише до різанини москалів нормально поставиться. Якщо у грі українські козаки будуть вирізати пачками турків і поляків (нехай і тієї епохи, нехай це і наша реальна історія) — сучасний «тендітний світ» може сприйняти це як прояв неповаги і навіть роздмухування ворожнечі між націями.
Тому, на мій погляд, треба буде приділити серйозну увагу балансу між дотриманням історичної достовірності та тим, щоб не образити наших «дипломатичних партнерів».

То можна не вдаватись в міжнародні відносини а зробити Світ інтриг. Наприклад три майже гетьмана боряться за владу а за кожним із них свої козаки. А до Світу інтриг додати Світ смертних гріхів. Наприклад двоє сотників друзів з дитинства боряться за скриньку з золотом . А та скринька проклята закопана на кладовищі. Тож от тобі ще Світ чорної магії. Взагалі як розумієш це потрібен професійний сценарист. Хай щастить!

Де можна знайти хорошого сценариста?

справжня козацька зброя — калаши і міномети. а шоб по стелсу проходити то РПГ ідеально підходить.
а вороги по лозунгу — «кто не с нами тот под нами»

З точки зору порівняння з Відьмаком, у Геральта є суттєва перевага з точки зору «а хто наші вороги?» У відьмака це в основному всілякі монстри і бандити, яких не шкода.

Беремо Козака Характерника, чи насправді будь-кого автентичного героя і посилаємо захищати від:

Баба
Болотяник
Блуд
Вирлоок
Вихор
Відьма
Відьмак
Вій
Вовкулака
Водяник
Гук
Домовик
Заложні мерці
Земляний дух
Злидні
Змій
Лісовик
Лісниці
Мавки
Мара
Нічниця
Одмінник
Перелесник
Песиголовці
Повітруля
Польовик
Попелюха
Потерча
Полудниця
Русалки
Скарбник
Упир
Дідько
Чугайстер
Щезник

Вибір в українській демонології чималий

Ідея норм, але чого тільки rpg, можна мікс зробити rpg+rts та ще розширити історичні рамки з 16 ст до нашіх днів.

Взагалі козаки2 були однією з кращих rts в історіїї.
Але воно булотнастільки сире, що неможливо було грати, бо гра вилітала кожні 15-20 хвилин.

памятаю ці викиди під час мультиплеєру 🥹 тікі зробив штук 40 козаків-легковиків, щоб вирізати всіх селян...і тут хопа викидос...

Корованів немає.
Можна грабити турецького султана. Московити на Січ набігають. Можна найнятись в Англію п***ить Іспанців.
А якщо скінчились горілка, кава чи тютюн, можна влаштувати вибори гетьмана.

це там де коровай коровай кого хочеш вибирай?

У мене перша думка саме про них була, ще комменти навіть не дивився.
А не згадали їх швидче за все через малий вік більшості читачів. Навряд багато з них в курсі про удаф і упячку, наприклад

так можно брать любой жанр или игру и вставлять туда казаков и вареники, это больше чем на идею для скина не тянет. будет провальный проект, который не окупится, а играть в него будет 10-40к человек на старте и через месяц количество упадет в 10 раз и игра умерла. игровая индустрия не так работает, визуальная часть это последнее на что стоит обращать внимание, она делается проще всего и легко заменяется. исключение разве что продолжение игры, у которой есть фанбаза, как происходит с ассассин кридом. а выпускать игру с нуля... основываясь на картинке.... будет тоже самое как ото с атомик хартом, полностью провальный проект, который не окупится

Atomic Heart тільки що вийшов у продакшн 21 лютого, так що неможливо сказати ще нічого. Оскільки це російський продукт, хочь і доволі якісний треба визнати, він має усі шанси провалитись за інших причин — бан. На сам перед, сама тематика радянського союзу майбутнього і фантазії на цю тему з дворцами советів і т.п. це з одного боку хайпова провокаційна ідея, з іншого запросто забанять за такі витівки.

Ты, похоже, вообще не в курсе как гейм индустрия работает, тогда просто поверь на слово: игра провальная, она не окупила затраты на ее разработку и уже не окупит. Обычно, такой расклад событий разоряет компанию, если она ведет разработку за свои деньги. Касательно качества: она не качественная, в ней много проблем и косяков, просто общий уровень давно упал до дна и кажется что вот оно качество, но нет, просто тебе не с чем сравнить. И последнее, хайп на сортирном союзе это такой себе хайп... только рашковане его любят, все остальные относятся никак или плохо. Да, может вызывать интерес, вместе с визуалом, но игра слаба механически и слаба по сюжету, на одной картинке далеко не уедешь

Да ну куда нам, разве только софт писать для предзаказов и продаж. Между релизом Metro 2033 и прибылью прошло два года, видимо случайно. Что касается хайпа, смысл все тот же «Тень Чернобыля» сработало, пошли в ту же тему. В Wolfenstein серии тоже все нацистской символикой завешано.

цифры дай, плз, я подгуглил метро продано 1.5м копий, только непонятно куда, в стиме статистика показывает что продаж мало

якшо шо то метро і була скритой рекламой козаків, там куча пасхалок

а потім всі жаліються, чому випускають сотого отсоссін кріда, гада вагнарока і перевидання скайріму до його 25-ти ліття! Он кіберпанк — нова гра абсолютно. Чудово себе чухає.

І хто , як не ми, зможемо популязирувати новий всесвіт козаччини? Треба брати і робити. Що я і роблю ✌🏻t.me/locadesertachumaki

а потім всі жаліються, чому випускають сотого отсоссін кріда

я с удовольствием прохожу каждый, единственное что не понравилось — корабли. к тому же я не писал что делать такую игру не нужно, даже добавлю что я бы хотел чтобы она вышла, почему нет, но по сухим фактам будет как я написал с огромной долей вероятности

Он кіберпанк — нова гра абсолютно. Чудово себе чухає.

это не так... гта5, два последних ассассина, рдр2, киберпанк, ведьмак — это по факту одна игра, отличия можно перечислить по пальцам: скины, сюжет (логично, да? :) ), вид от 1/3 лица. и все... да в них даже побочные квесты повторяются без отличий. Собственно киберпанк поэтому и успешный что является рескином и новым сюжетом успешных игр, все кто будут ближайшие несколько лет повторять этот рецепт будут выпускать успешные проекты с 99% гарантией

І хто , як не ми, зможемо популязирувати новий всесвіт козаччини? Треба брати і робити. Що я і роблю ✌🏻t.me/locadesertachumaki

а тут можно мочить русню?

а тут можно мочить русню?

ні, у мене ігри без насилля 😎

Ну так почему рескин про козаков должен быть не успешным? Нужно делать похожим на ГТА/рдр2/ведьмака. Тем более что Січ это по сути было такое себе чвк. Грабишь корованы/галеры на заказ, плаваешь на подводной чайке, рубаешь кацапов шаблей.

потому что успешный рескин нужно делать на успешную и актуальную игру, казаки не актуальные уже лет 15

о времена, о нравы

Звісно студія мовчить. Ідея сіквела і ремейка оригінальної гри, це не ідея це лише її зародиш. Має бути оповідь, з неї зроблений сценарій. Далі арт директор (він же продукт менеджер) вже може робити бізнес-план на проект, розраховується сміта і бюджет. Потім заряджається студія: художники, 3D артисти, програмісти та гейм дизайнери, музиканти та артисти озвучки і т.д. на виконання. Далі промоушен, в який зазвичай йде більша частина бюджету. Якщо у вас нема доповіді і сценарію, студії з вами взагалі нема про що балакати. Їм такі «ідеї» можуть висилати по 5 на день. Це медійний бізнес, схожий на кіновиробництво наприклад. P.S. Козаки 3 2016 судячи з усього провалились в прокаті, інакше вже давно був би сіквел, як я розумію особливих проблем для такої студії у створенні усього включно із сценарієм нема. Студія пише, що ніби як працює над наступним Сталкером.

РТС померли, бо який дурак буде сидіти за компом 5-8 годин поспіль? Треба робити для коротших ігрових сеансів. Звісно є фрікі, які грають по 8 годин, але це всякі летсплеєри і стрімери, їм більше немає чого робити.

fyi сессия в старкрафт2 3-10 мин, можно затянуть на минут 40, если оба игрока очень высокого уровня, а раз они такого, то наиграли очень много и им 5-8 часов не по чем

бо який дурак буде сидіти за компом 5-8 годин поспіль?

Я тебя умоляю)))
Как гоняли в РТС раньше, так сейчас катают в танки и задротят на high score в той же Mini Motorways и любых других игрушках где есть лидерборды)

я уже не гоняю 🥹 раніше міг в АОЕ чи цивілізацію весь день. старий уже.

а молодь в таке не грає.

От коли РТС зроблят на мобілках — тоді буде їх ренесанс. В принципі, як і всіх інших ігор. У дітей до 15 років і РСюка немає вдома. Навіщо він треба?

Цівілізація то всеж ніяк не ртс, а покрокова, там часу треба побільше.

а молодь в таке не грає.

Я немецкий компьютер с хоум оффиса уносил на 4 недели передержки у сотрудника (что б если обкрадут квартиру пока я в отпуске, то не рабочее железо). И 100 метров не прошел по улице с системником в руках, как проходящий мимо немец спросил — «о, вундаба, реген зоннентаг, вэ-лан шпилен хойте?» :D (какое чудесное дождливое воскресенье, будешь играться в сетевые игрушки с друзьями?)

ну тому і тягаєш за собою своє дитинство ))) так само як нам в дитинстві розповідали «що ваші оці компи, краще б в чижа пограли, чи патрони в багаття покидали, а то очі у всіх ще є» 😆

ну тому і тягаєш за собою своє дитинство )))

И что в этом плохого 😂

5-8 то ви щось наплутали.
Класична «катка» в ртс типу варкрафт чи єйдж ємпайерс то година, півтори.

До речі в Відьмаку є козаки. Чи скоріше персонажі для яких козаки були прототипами.

так, якісь бандюгани були козаками. Ще і квести їм робив.

Ти наче з іншої планети. Історія пишеться підручниками а вміст підручників контролюється міністерством освіти. А у нас в країні дві найбільші сили: порохоботи і зелені. Порох любить Америку а Зе виріс в звичайній радянській сім’ї. От і думай чи лисі козачки піддані цариці чи герої марвел з надздібностями. Я думаю дело дрянь. У поляків було простіше: є висячі комуністи а є патріоти. В них немає: нацистів, фашистів, зовнішнього правління. В’їжджаєш? Це недавно був серіал Козаки Абсолютна брехлива історія. Тож це з тими кіношниками треба радитись як вони дружать з цензурою. Хай щастить!

прочитав, наче в бедтріп попав. дякую)

А із бедтріпом ідея.
Можна зробити шутер типу biostock infinite тільки з козачками

Порох любить Америку а Зе виріс в звичайній радянській сім’ї

Я б написав інакше. Ринкова ніша Пороха — націоналісти, а у Зе — совки. Особисті вподобання не мають жодного значення. Політик завжди каже те, що бажає почути його аудиторія.
Я думаю навіть Медведчук не настільки проросійський, як себе показує. Бо ж у Європах був не раз і мав можливість порівнювати з улюбленою мазарашею. Але якщо є 20% проросійського стада, то хтось його має пасти. Плюс нафтобакси від Кремля так солодко шелестять, коли їх рахувати.
Так що нічого особистого, політика це просто бізнес.

Я думаю навіть Медведчук не настільки проросійський, як себе показує. Бо ж у Європах був не раз і мав можливість порівнювати з улюбленою мазарашею.

Боже яка рожева наївнота.
Як ти вапше в світі живеш.

рожева наївнота

Це ти рожева наївнота, якщо думаєш, що політики самі вірять в те, що говорять своєму стаду. Як правило політик вірить лише у владу та гроші, а різноманітні ідейки — то для бидла. І перефарбуватись, якщо це вигідно, для політика немає проблеми.
Наприклад Порошенко був засновником СДПУ(о) разом з Медведчуком, потім був міністром в уряді Януковича. А зараз найбільший націоналіст та патріот у всесвіті. Кива був активним майданівцем, аж поки не зрозумів, що елохторат з протилежної сторони тупіший і покірніший, а отже принесе більше профіту. Льошик Гончаренко був ригом — став патріотом. І таких прикладів мільйон.
Головний принцип політики — очолити стадо і вести за собою. Куди саме вести, не важливо — хоч в болото. Бо сенс саме в очолюванні. Зміг очолити — маєш владу, гроші, посади, звання, титули, медальки. Тобто «жызнь удалась», «пацан к успеху пришел»!

Підписатись на коментарі