Наскільки важко самому зробити змагальну PVP карткову гру?

Привіт! Я Тімур, моє хобі — це піксель-арт. Ще я цікавлюся геймдевом, але ніколи не створював ігри через потужність свого ноута.

У мене є невеличка ідея гри. Я не мрію про її досконалість та успіх, просто вона здається мені цікавою.

Я хотів би самотужки створити гру з ранговим мачмейкінгом, в якій гра буде тривати менше 5 хвилин. Мета заключається в тому, що мені потрібно просто знищити башні противника (як в клеш рояль або доті), але пересування проходить по тайлам типу шахматної дошки. Усі персонажі — це карточки, які можна прокачувати протягом матчу (як в доті), та потрібно фармити скелетів для золота, щоб купувати щось протягом матчу. В цілому, це вся гра, більше нічого зайвого.

Знаю, я вкрав усі механіки з других ігор, але запакував їх в одну гру, яка, на мою думку, не схожа на інші (щонайменше, ChatGPT сказав, що немає таких ігор)

І от моє питання: чи зможу я зробити цю гру самотужки?

Ще хотів би знати, чи потрібен окремий сервер? Чи може просто під час матчмейкінгу один гравець стає сервером, а другий рандом перевіряє, чи є хости його рангу, і якщо є, то приєднується до його?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

пару років тому намалював ,і создав настільну версію гри ) прям один в один як в описі , тільки зі своїми нюансами і фішечками . так що реально її зробити на телефон ?

моє хобі — це піксель-арт

Знайдіть кому сподобалась ідея і починайте творити (зазвичай тих хто вміє робити класну графіку менше, ніж кодерів)

чи зможу я зробити цю гру самотужки?

Теоретично так. Розбийте гру на блоки/механіки та починайте розбиратись в кожній. Унікальних ідей майже нема, все уже було створено раніше

але ніколи не створював ігри через потужність свого ноута

Ну... думаю, що таку гру реально розробити на 80286 :-)

без движка третей стороны будет очень проблемно сделать хоть сколько-нибудь нормальную графику, а вот он как раз ресурсы и жрет

Ну... для себе потестити вистачить командного рядка. Щоб зрозуміти, працює ігрова механіка чи ні. Якщо мова йде про графіку, то питання більше її намалювати. Знову ж таки у часи DOS усі ці питання вирішувалися, тому я не бачу чому без рушія буде важко. Не кажучи про те, якщо у нас абстракта логічна гра, то графіка не є чимость приоритетним. Чи треба нам малювати Battle Chess чи достатньо просто діаграму як у підручниках?

Ну... для себе потестити вистачить командного рядка. Щоб зрозуміти, працює ігрова механіка чи ні. Якщо мова йде про графіку, то питання більше її намалювати.

на старте там механик будет штуки 3-4 =\ а графики 90% игры

Знову ж таки у часи DOS усі ці питання вирішувалися, тому я не бачу чому без рушія буде важко.

я писал что проблемно, а не трудно, времени уйдет на написание движка в разы больше, чем освоение того же юнити с нуля, если, конечно, не делать игру абсолютно плоской и статической вроде солитера

Не кажучи про те, якщо у нас абстракта логічна гра, то графіка не є чимость приоритетним

если задача написать просто код игры, то именно так, а если создать игру, то нет

І от моє питання: чи зможу я зробити цю гру самотужки?

Ще хотів би знати, чи потрібен окремий сервер?

да и да

«Чи зможу я зробити цю гру самотужки?» — читаючи це я згадую цитату «Якщо ви думаєте, що ви здатні на щось, ви маєте рацію, якщо ви думаєте, що у вас не вийде щось, ви теж маєте рацію», — Генрі Форд.

Звісно треба буде багато читати і вчити, але це можливо)

З приводу сервера:
Якщо людина від матчу отримує якісь «монети» або «досвід» то їх треба десь зберігати і тоді сервер потрібен.

З приводу конекту можна задіяти ідею Steam relay network (можу помилятися в назві) і тоді сервер для самого ігрового процесу не потрібен буде і користувач буде сам його тримати

Якісь монети, можна зберігати на клієнта ті без проблем. Звісно без підтримки якихось пошаріних акаунтів і т.п. Таких ігор — валом, це дуже довго було стандарт.

Схоже, що ChatGPT не зумів знайти класичний безцеллер — Герої Меча та Магії 3 1999 року випуску. Бо опис механіки максимально схожий на бойовий режим з героїв. Технічно звісно можна зробити в самотужки. Треба вміти усього по трохи, головне малювати, трохи геймдизайнити програмувати на чомусь накшталт Godot Engine. Головне натхнення.

Можна почати з LibGDX наприклад або Unity або Godot P.S. youtube.com/watch?v=hISQMMV8e54?t=953

Ще хотів би знати, чи потрібен окремий сервер? Чи може просто під час матчмейкінгу один гравець стає сервером, а другий рандом перевіряє, чи є хости його рангу, і якщо є, то приєднується до його?

якщо це Steam то можно і без окремого сервера

Та грати у карточну гру з джойстиків? Steam не підтримує мильтиплеєр з двох миш чи клавіатур по інтернету.

до чого Steam remote play together і окремі сервери?

за великим рахунком я ігри на мобілках іграми не вважаю

MTG Arena Чого у цій грі новачка зтикають із тим, у кого всі картки куплені? Тобто такі страшні що виносять за декілька мувів? Це справжнісіньке грабіжництво! Так у новачка створюється жага помсти через придбавання карток. Це зовсім не спортивно. Погана гра. Не робіть таку.

Так я нехочу робити щоб карти можна було купляти, у всіх вони одинакові, гравець може зробити сет карт для гри з карт які є у всіх.

Яж написав що гра змагальна, тобто всі гравці абсолютно рівні

На бумазі вже зробили? Я коли починав, зробив на бумазі — приятелям сподобалося, хотіли ще. Але я дуже інтроверт тоді був.
Можете зробити на бумазі, я з вами пограю. Думаю це не складно буде через зум та веб камери ноутбуків. Що до карт — покажете веб камері, відскануєте та перешлете мені копію колоди.

На бумазі я зробив тільки візуальну частину. Я прислухаюся вашої поради і сьогодні зроблю її настольну версію. У мене є з ким її попробувати, але також я подумаю над вашою пропозицією пограти разом.

Розумію, що ти хочешь створити свою унікальну гру. Тому подивися, ось цю сторінку у вікі, щоб узяти у видатного створювача карткових ігор все найкраще: uk.wikipedia.org/wiki/Річард_Гарфілд

в одиночку делали террарию, которая в миллиард раз сложнее твоей идеи. Но хватит ли у тебя средств для рекламы твоей игры еще даже до релиза, иначе люди будут с ботами играть на серваке

Зараз доволі легко підняти гру в тік ток. Але я згоден з тобою що майже нереально розкрутити онлайн інді гру

Відповідає ChatGPT. Так, ви зможете зробити гру самотужки. Але краще буде підняти якусь іншу гру в тік ток, взяти з видавця гри кілька мільйонів доларів за послугу підняття його гри та найняти за ці гроші команду розробки, адже ваша зона експертизи — саме маркетинг ігр.

Підписатись на коментарі