«На роботі — бордель, у вільний час — війна». Роботи Анни Гапоненко, Concept Artist з Києва
Наприкінці червня ми запустили топік для обміну профілями на ArtStation. Після перерви, яку спричинила нестабільна ситуація з електроенергією через російські обстріли, поновили цю рубрику та намагаємося регулярно показувати вам роботи художників, які залишили там посилання на свої портфоліо.
Цього разу хочемо показати вам роботи Анни Гапоненко, Concept Artist з Києва, яка нині працює в студії Dreamate. Художниця розповіла нам про етапи роботи над концептами для борделю в нетрях та про свої персональні проєкти на тему війни росії проти України.
Далі пряма мова художниці
Першим же завданням, яке мені дали на новій роботі в компанії Dreamate, було створити інтер’єр борделю у нетрях.
Друзі питають: Ну як? Ну що ти там малюєш?
Я кажу: Та інтер’єр борделя розробляю з феями-повіями.
Тож можу впевнено сказати, що задачі в нашому колективі цікаві та творчі. Однак, як і у всьому творчому процесі, не обходиться без помилок і непорозумінь, тому хочу розповісти про процес роботи над цією локацією.
Гра, яку ми зараз розробляємо, називається New Arc Line. Це сінглплеєрна РПГ, у якій події відбуваються у світі, схожому на наш на початку
Повний пайплайн створення концепту борделя виглядав так.
Спочатку ми стукаємо до левел-арту та просимо показати той бордель на мапі. Якщо він замоделений, то чудово і в нас є габарити. Хоча, якщо честно, ми їх трохи порушуємо, та потім у відплату левер-артисти теж порушують наші концепти, і так по колу.
Потім разом з колегами ми викачуємо нашу модель і розробляємо планування з урахуванням всіх елементів, що зображені на фасаді, як от вікна, двері та інші деталі.
Паралельно з цим ми спілкуємося з нартивним відділом, щоб дізнатися, для чого в цій грі бордель та що там буде відбуватися за сюжетом гри. Визначаємо основні елементи, до яких будуть прив’язані події в цій локації.
Знаходимо купу референсів на всі приміщення: Хол, кабінет мадам, кімната Vip.
Перші потуги пошуку холу в борделі:
Лід каже: «Дуже дуже гарно, та в нас, блін, трущоби, а тут занадто дорогий інтер’єр виходить. Передороблюй».
Тож я перероблюю. Хоба:
Заапрувивши основний стиль в холі, легше розробляти і інші приміщення.
Кабінет Маман, жінки з непростим життєвим шляхом та тягою до прекрасного, що намагається вижити в цьому непростому світі.
Vip-кімната. Не питайте мене, що то за чоловік відпочиває. Сказали, що задає атмосферу.
Такий от огляд на робочий концепт вийшов. Насправді, це в тексті все просто а у житті стільки нюансів та переробок, особливо коли твій концепт віддають у продакшн.
Також хочу приділити трохи уваги до проєктів, які я створювала протягом останнього року на тему вторгнення росії в Україну. Це дуже особисті мої переживання, які я виплескую у творчість.
Russkiy Mir
Це перша робота, скетчі якої я малювала, сидячи у бункері. Виникла вона після перегляду нового Бетмена. Я надихалася, у першу чергу, світом та освітенням, а от сценарій мене не вразив.
У цей же період ми дізналися, що ті тварюки зробили в Бучі. Химерна почвара, яка прийшла до моєї країни з ракетами та русським миром, щоб звільнити людей від їхньго життя, житла, надій.
Siren Ua
У цій роботі натхнення прийшло після огляду на серію «Джибаро» із серіалу «Любов, Смерть та Роботи». Це історія про Сирену міфологічну і сирену, яку ми майже щодня чуємо в наших містах по всій країні. Тіло її скалічене від ворожих ракет, як ті поля на нашій землі.
З Різдвом Христовим!
Я не релігійна людина, але побачивши фото розкурочених куполів храмів, до мене прийшов дуже яскравий образ, який захотілося втілити в картині. Це відчуття відрази та смутку від злочинів ворожої армії, яка доторкнулася навіть до Ісуса. Як би то був крупний план, то обличчя Христа мало б приблизно такий вигляд:
Листівка до Різдва з присмаком війни, та впавший крест, як впавша нація россії в очах бога.
Цар та васали
Дуже пласка візуально (бо перший план + другий план), але глибока змістовно робота. Мені хотілося зробити вид з «пташиного польоту», де ця потвора йде серед лісу пакетів з мерцями, проте візуальна простота в цій концепції більш виграшна, бо дає змогу глядачу поміркувати над своїм сприйняттям.
На робочих проєктах ніхто не питає чи є у тебе натхнення. кожен день треба робити роботу, тому основне, що допомагає мені не «згоріти» — це збір та аналіз референсів. Виконавши його на 100% добре, на інших етапах роботи буде значно легше не знудитися.
Тож надихайтеся, малюйте, збирайте референси!
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів