Серія відеоуроків про графічне програмування українською

Привіт всім!

Нещодавно я створив відеосерію про програмування компютерної графіки українською мовою. Серія починається з нуля, і ми напишемо растеризатор на центральний процесор (та додамо оптімізації), а потім його перенесемо до DX11 (графічного процесора) і додамо освітлення та тіней.

Я буду переходити всі теми окремо детально, такі як кодування кольорів, буфер кадрів/глибини (frame/depth buffer), барицентричні координати(barycentric coordinates), текстури, оптімізація з SIMD, шейдери, та інші.

Якщо вас зацікавило, тут ви можете подивитися всі відео (зараз вже доступні 6 уроків):

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 5Z60W1H5ST

Сподіваюся, це може комусь тут допомогти.

Для прикладу, одне відео про барицентричну інтерполяцію:

📌 Від редакції: читайте також наш матеріал про використання інтерполяції у геймдеві

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ні, я є Українець. В перше відео в серії, я пояснюю що моя родина погодить з терени Польщі де багато Українців колись було, а я сам вродився в Канаді.

Що до таких відео, це чудова ідея. Залюбки перегляну, дякую.
Вибачте за незвичайне питання: а як би це було, якби у деякій графіці пікселі були трикутні? Чи додало б це якихось переваг? Чи може навпаки це було б недоречно?
P.S.
Коли я кажу про трикутний піксель, я уявляю собі щось таке — якщо є чотири квадратних пікселі розташовані 2×2 та ми із них складемо ще 2×2 а тоді зсувом верхних та й найнижчих рядків зможемо побачити щось на кшалт 6-кутника. А це вже як трикутники складені разом.
Тобто за допомогою зсува можна зробити щось трикутне із квадрата. Наприклад ромб — а це два трикутники. І ще, трикутний піксель потребує три координати для свого визначення а квадратний піксель лише дві.
Я щоправда тільки починаю тривимірну графіку тому мабуть знаю дуже мало, тому й питання таке.
P.P.S.
До речі, ось дивлюся перше відео, воно суперклассне, але я дивлюся на швидкості 1.5 Так мені здається воно сприймається краще. Може тут якесь питання до програми рекордера?

Що стосується трикутних пікселів, я не думаю, що це обов’язково буде гіршим або кращим. Це дозволить вам створити деякі ефекти, які тепер важче створити.

Ця тема насправді трошки складна, оскільки в практиці на моніторі пікселі не завжди є квадратами:

www.xslightings.com/...​-resolution-15398419.html

www.google.com/...​ttps://www.quora.com/Why arent-піксель-гексагональний & tbnid = j-ppaizfdgkdjm & vet = 12ahukewirkoynysp9ahuyf2iahzc7d8wqmygdeguiardoaq..i & docid = hgohl8t4tkoutm і w = 602 & h = 602 & q = monit

Часами монітори роблять це через технічні обмеження або щоби ощадити гроші, бо тоді можна мати менше синього або червоного світла у моніторі, але технічно мати ту саму кількість пікселів.

Про зміщення рядів пікселів, ви отримуєте деякі переваги використання нерегулярних сіток. Якщо аплікація знає, що пікселі є нерегулярними, ви можете скористатися цим і, можливо, отримати трохи кращу якість зображення. Мати нерегулярних сіток допомагає зменшити аліасинг (en.wikipedia.org/wiki/Aliasing), але ви отримуєте трохи більше шуму на вашому зображенні як компроміс.

Вибачте, це складна тема, але так, ви можете отримати кращі переваги, роблячи те, що ви сказали :)

======

Про трикутникові пікселі, важко сказати чи це б допомогло. Воно б дозволяло створити інші ефекти які тепер важче створити. Як що ти зсуваєш рядок пікселів, то

Я вживаю DaVinci Resolve щоби створити мої відео, але як що вам краще оглядати на швидкості 1.5, то думаю що це ок, я сам так роблю з довгими відео

Дякую за відповідь і лінки. Прогулявся по ним і все з’ясував для себе.

оо, цікава лекція. я колись теж задумувався, як би то покраще подати де-які теми лінійної алгебри, зокрема барицентричні координати. було б дуже цікаво знати знати Вашу думку:
* www.researchgate.net/...​apping_simplexes_affinely
* www.researchgate.net/...​apping_simplexes_affinely

Я на швидко переглянув ваш документ, я не є певний що я всю математику розумію.

Я знаю, що існує багато математичних зв’язків із барицентричними координатами, але я використовую їх переважно тільки в графічному програмуванні, тому я не знаю всіх деталей.

Ідеї у вашому документі цікаві, але я мушу присвятити більше часу на це, бо я не настільки знайомий з деякими математичними темами, над якими ви працюєте (я вивчив лінійну алгебру, але не так багато про афінні простори та інше теми)

Дякую. Як раз на шляху вивчення комп’ютерної графіки, тому із задоволенням перегляну

Підписатись на коментарі