Серія відеоуроків про графічне програмування українською
Привіт всім!
Нещодавно я створив відеосерію про програмування компютерної графіки українською мовою. Серія починається з нуля, і ми напишемо растеризатор на центральний процесор (та додамо оптімізації), а потім його перенесемо до DX11 (графічного процесора) і додамо освітлення та тіней.
Я буду переходити всі теми окремо детально, такі як кодування кольорів, буфер кадрів/глибини (frame/depth buffer), барицентричні координати(barycentric coordinates), текстури, оптімізація з SIMD, шейдери, та інші.
Якщо вас зацікавило, тут ви можете подивитися всі відео (зараз вже доступні 6 уроків):
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 5Z60W1H5ST
Сподіваюся, це може комусь тут допомогти.
Для прикладу, одне відео про барицентричну інтерполяцію:
📌 Від редакції: читайте також наш матеріал про використання інтерполяції у геймдеві
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів