Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

Геймдев-спільното, регулярно ми отримуємо від вас топіки, у яких ви шукаєте людей на свої інді-проєкти. Щоб форум не перетворився на сховище подібних тем створюємо цей мета-топік для пошуку людей на ваші проєкти!

Пишіть у коментарях яких фахівців та на який проєкт ви шукаєте!

Не турбуйтеся, ми будемо поширювати ваші пропозиції у своїх соцмережах так само, як робили це з окремими топіками.

Радимо прочитати рекомендації щодо того, як пітчити ідею гри, щоб зацікавити партнерів або інвесторів

Хочете додати зображення або відео у коментар? Завантажуйте картинку на Imgur (реєстрація не потрібна) і вставляйте пряме посилання на зображення в коментар. Для відео ж використовуйте YouTube і додавайте в коментар лінк на нього.

⚠️ Цей мета-топік призначений для пошуку людей між учасниками спільноти на інді- або некомерційні проєкти. Якщо ви представляєте геймдев-компанію та шукаєте фахівця на постійне місце роботи, вашу пропозицію можна розмістити в розділі Вакансії на GameDev DOU.

Усі публікації комерційних вакансій у цьому топіку будуть видалятися модератором.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному7
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Привіт, мене звати Сергій, я зараз на реабілітації і маю трохи часу на свій сайд-проект, який вже розробляю років з чотири. Дякую за можливість опублікувати тут це оголошення. Шукаю в нашу невеличку команду завзя(-у, -того) спеціаліс(-тку, -та) QA з серйозними намірами :), як(-а, -ий) зможе увійти в курс справ і допомагатиме «вичитувати» білд. Буде плюсом знання процесів, але якщо що — я готовий пояснювати. Передбачається також робота в редакторі (скіли з левел дизайну будуть плюсом) і проведення плейтестів з ком’юніті (тут плюс — знання англійської). Доведеться підписати NDA. Сайт проекту: jittergame.com, Twitter: twitter.com/SyoPic, Discord: discord.gg/ht48xH2D, Telegram: t.me/@Syopic

Привіт!
Мене звати Макс, я Unity розробник (зараз також почав вивчати Unreal) Було б круто знайти команду однодумців (в ідеалі також перейняти досвід розробки на анріалі)
Мої ігри — marefo.github.io/Portfolio
Мій телеграм — t.me/marefo

Всім привіт!
Мене звати Коля, я шукаю команду\проект яким би став у нагоді як 2d artist. Повний ентузіазму і готовий працювати)
Мій телеграм : t.me/mika222lol

Привіт! Мене звати Анастасія, я розробник ігор на Unreal Engine пришу на blueprints, логіку гри, квести, різні механіки, займаюсь також дизайном рівнів з блоукаут чи енвіро (асетами), зараз відкрита для фрілансу і просто для нових знайомств з розробниками мій LinkedIn: www.linkedin.com/...​asia-stetsenko-0a8459211

Усім привіт! Я 3D Artist, більше 5 років працюю на фрілансі, у тому числі над геймдев проектами, останнім часом працюю над моделями для АР проектів. Але хочу увірватися у «великий» геймдев у майбутньому, тому хотів би попрацювати в команді над якоюсь грою у вільний час. Маю великий досвід, і мені подобається працювати над деталізованими Hard-surface моделями, зброєю, технікою. Не можу сказати того ж на рахунок персонажки чи органіки))
Якщо когось зацікавило — ось мій телеграм @kf2701 та пошта [email protected], розповім детальніше про свій досвід, поспілкуємось про Ваш проект) Усім гарного дня та мирного неба!

Усім привіт, шукаємо Blender ентузіастів/аніматорів (підійде навіть базовий рівень знайомства з анімаціями — головне бажання навчатись) та Level Designer-ів для фентезійної рпг (ADULT 18+) в UE4.
Фінансово підтримаємо, можливий парт тайм (завантеженість обговорюємо) головне ентузіазм, художній смак, можливість створювати на льоту.
Робимо РПГ про бойових черниць, чудернацьких страшних створінь та горрор.
Ознайомитись/завантажити:
call-of-beyond-team.itch.io/call-of-beyond

Відео з геймплеєм:
www.youtube.com/...​atch?v=R6YiglEzwU4&t=145s

Контакт в телеграмі: @green_and_grey

Немаю нічого проти такого виду контенту. Але з того що я розумію це порушення 301 статті кку:
urst.com.ua/kku/st-301

С рисованными картинками ситуация спорная. Как и с эротической литературой. И опять же если игра не продаётся в Украине, то и состава преступления нет. Где-то больше 13 лет назад была комиссия по морали, но потом её разогнали и полиция нравов гоняется за вебкамщицами, хотя вреда от них меньше, чем, к примеру, от плечевых, но штрафы для векамщиц выше. Где логика? Где разум? © Вовочка

Якщо робота у геймдеві — то тільки така)

Всім привіт!
Шукаємо 2d artist, яким було б цікаво приєднатись до інді команди і допомогти нам зі створенням персонажів (в першу чергу), елементів оточення, і внутрішньоігрових предметів.

Проект — 2d мобільна гра в жанрі survival-arena (Vampire Survivors, Survivor.io, Project Clean Earth), розробка відбувається на Unity.
Команда — 13 чоловік (розробники, тестувальники, художник, UI/UX дизайнерка), у основних членів команди по 3+ роки досвіду в геймдеві.
Гра розробляється з листопада минулого року, а реліз запланований на кінець літа, або початок осені.
Приклади робіт, щоб продемонструвати який візуальний стиль і рівень деталізації нам потрібні — imgur.com/a/QiL6EGr
Щодо оплати — можемо обговорити в особистому спілкуванні.

Якщо вас зацікавило, прошу звертатись в Телеграм — t.me/drugvdrugvrag
Заздалегідь дякую : )

Усім привіт.
Мене звати Андрій я в геймдеві більше 7 років: приймав участь в 2х ааа іграх та випустив свою гру The moon hell.
Зараз шукаю програміста на Unity чи Godot — (перевага на Godot), однодумця, для реалізації кооперативної чи сінгл 2D інді Diablo style аркади в космосі з купою лута та будівництва в космосі. Це те що хотілося але можливі зміни.
Що потрібно реалізувати:
— реалізувати інвентар
— реалізувати лут система (рандомні асети з різними характеристиками)
— реалізувати кооперативний геймплей чи соло, з виліт на місії, будівництво різних асетів.
Я на себе беру арт дирекшн, геймдизайн, левелдизайн... знаю трохи С#.
Якщо є бажання пишіть в телеграм @MasiukAndrii

Всіх вітаю, я маю невеличкий проєкт по астрономії/астрофізиці. Також є в планах зробити генератор тестів, можливо консольний. Можете долучатися! Репозиторій проєкту: github.com/...​achek87/concise-astronomy

Всім привіт, мене звати Андрій, 2d illustrator, character designer, concept і backround artist. На данний момент малюю власний мультфільм. Шукаю цікавий інді проект, можу також займатись анімацією.
portfolio:www.behance.net/andriytsizh
email: [email protected]
telegram: andytsizh

Ищу дизайнера визуала(нужно нарисовать игру). Это будет кликер в 2д стиле с элементами 3д. проект не коммерческий , ищу в большей степени новичков для наработки портфолио. @gtrazzz

Всім привіт! Шукаю тих, кому на проекті потрібен прожект менеджер. Маю PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)®, Professional Scrum Master™ I (PSM I), Google Project Management Certificate. Досвіду в управлінні (не ІТ) більше 9 років. Працював креативним продюсером (велике кіно), сценаристом (невеликі ТВ проекти). Зараз конче потрібен досвід (гроші не головне). Англійська в мене вільна. Мій телеграм t.me/starniks

Привіт, шукаєму людей які мріють бути в геймдейві.. Досвід не важливий головне мотивація.. На момент написання нас двоє: я початковий розробник ігор на Unity, маю тверді знання(патерни, ECS, DoTween, Git і т.д) та 3D Artist який теж має початковий рівень знань але швидко вчиться. Ми вже маємо ідею та почали її реалізовувати.. В першу чергу ми націлені на отримання досвіду та поповнення портфоліо але робимо комерційний проект щоб пройти весь шлях розробки та можливо створити свою команду мрії.. Потрібні всі хто хоче розробляти ігри: Програмісти с#, 3D Artists, GameDesigners, люди які вміють створювати UI, або люди які вміють працювати з Audio(музика для ігор чи sfx неважливо).. Хочемо створити велику команду і отримати досвід роботи саме в команді.
Якщо цікаво пишіть у тг: @AlekseyPuisho1

Доповнюю: нас вже троє чекаємо можливо на четвертого.. Вже почали розробляти прототип та поповнюємо базу асетів.. з радістю приймемо бажаючих та мотивованих долучитись до проекту

привіт, хотів би поспілкуватись @larrybrave

Доповнюю: на даний момент потребуємо тільки 3D Artists і людину яка вміє створювати аудіо(ігрову музику та sfx звуки)

І ще одне доповнення: на даний час вже не актуально

Привіт!
Я займаюсь ASO — оптимізацією мобільних застосунків і ігор. Роблю так щоб більше людей знаходили вашу гру (робота з ключовими словами) і хутенько завантажували (оптимізація конверсії)

Досвід 1,5 роки (продуктові компанії + агенція), зараз хочу розвивати аккаунт на Upwork. За невелику оплату проконсультую, зберу ключі для подальшої оптимізації, створю план a/b тестування. Але обовязково через Upwork/Fiverr
Пишіть в телеграм @ankolosk

Вітаю всіх! Ми представляємо собою невелику студію і в данний момент шукаємо художника для виконання одноразового замовлення — малюнка обкладинки для гри в Steam. Щоб зв’язатися зі мною, будь ласка, використовуйте Telegram @UA911UA

Посилання на старий трейлер:

Привіт, ми команда інді розробників ентузіастів з невеличким досвідом у розробці ігор. Для продовження роботи над нашим проектом ми шукаємо художника.

Жанр гри: казуал, настільні, гача, покрокова, ізометрія
Короткий опис геймплею: гравець подорожує сгенерованими локаціями що складаються з пунктів на мапі, зустрічаючи події і ворогів, та колекціонуючи різноманітні мечі.

Візуальний стиль: піксель арт/казуал. Ми відкриті для пропозиції у цьому питанні.
Сеттинг: ковальська естетика для інтерфейсу, постапокаліптичне середньовіччя для оточення. З новими локаціями відкриються безкінечні можливості для різноманітних ідей.
У роботі буде багато предметів, іконок і інтерфейсу, торхи оточення і персонажів.

Як художник ви отримаєте досвід роботи в команді, можливість реалізувати власні ідеї, готову гру у портфоліо і частину прибутку.

Студент, роблю гру на диплом в Unity 2D. Можна попросити допомоги у нашої спільноти?

Буду радий поспілкуватися у діскорд, дуже потрібна допомога 𝖚𝖓𝖗𝖊𝖆𝖑𝖓𝖝𝖎𝖘𝖊#4207

так пишіть в чому потрібна допомога

Почав вивчати Unity. Шукаю однодумців для спільного навчання та створення ігор.
телеграм @Igorprod

Краще почав би вивчати щось інше

Усім привіт. Я близько року працюю над грою Sparkhunt, є бажання створити класичний 2.5d бітемап, але в більш сучасній обгортці. Чим більшим стає проект тим важче працювати над ним в соло, тому вирішив пошукати зацікавлених в співпраці людей. Дуже потрібний програміст або технічний спец по 5му анріалу. Я професійний 3д артист тому хотілось би більше займатись саме візуальною частиною, і довірити технічну комусь іншому. Зараз працюю над проектом в вільний час на ентузіазмі, без дедлайнів, мінімальна ціль — зробити пролог і опублікувати в стім, максимальна — з наявною демкою шукати фінансування на розробку повноцінної гри. Якщо комусь цікаво, буду радий поспілкуватись на тему.
Посилання на старий трейлер:

Я не шукаю роботи, та просто хочу сказати що виглядає трейлер супер класно, саме в плані gamefeel. Вороги баунсяться як тенісні м’ячики.
Схоже ви знаєте що робите, це не так часто буває в інді, тож просто бажаю удачі та наснаги!

Привіт, мене дуже зацікавив ваш проект, хотіла б долучитись до розробки і допомогти. За професією я наративний дизайнер, проте, дуже мультизадачна та готова працювати на ентузіазмі!
Напишіть мені в телеграмі, поспілкуємось поближче)
t.me/costasiella

Привіт! А які саме задачі стоять для програміста — переглядаючи трейлер, зауважив, що основні компоненти вже реалізовані, тому трохи дивно стало))

я не професіонал тому деякі речі зроблені костилями, зараз працюю над глобальною стабілізацією і фіксом багів. Тому в першу чергу потрібна людина, яка б змогла проконсультувати як краще робити, а як краще ні.

Ищу художника / дизайнера для своих игр , энтузиастов телеграмм @gtrazzz

Привіт, шукаю художника для гри, у казуальній чи піксель арт стилі. Навички малювання інтерфейсу — були б не поганими. У будь-якому разі, ось мій телеграм: t.me/recraz

привіт, маю непогані навички малювання, зараз якраз покращую себе в казуальному стилі
тут ви можете оцінити мій рівень малювання загалом: www.behance.net/lemonscandy
буду рада співпраці, якщо вас влаштовує моє портфоліо можемо списатись особисто

Привіт! Допоможіть будь ласка обрати шлях.
Маю проєкт мобільної гри. На данний час, це несистематизовані тести в блокноті)
Гуру геймдеву підкажіть будь ласка який обрати напрямок:
1. Замовити у компанії розробника мобільних ігор, патентування, юридичний супровід, розробку гри та супроводжування гри.
2. Створювати свою компанію за кроудфандингові кошти.
3. Зібрати команду необхідних для розробки професій на умовах партнерства.
або інші варіанти...
Дякую!!!
якщо хто зацікавлений партнер або компанія в багатомільйонному проекті пишіть [email protected]

Всім привіт!
Шукаємо UI/UX дизайнера(ку), яким було б цікаво приєднатись до інді команди і допомогти нам з дизайном інтерфейса для нашої гри. Малювати елементи інтерфейсу не обов’язково, так як в нас вже є всі необхідні ассети і нам просто потрібна людина яка зможе поділитись своїм досвідом і допомогти нам грамотно все це зверстати.
Оскільки гру ми розробляємо повністю своїми силами, то в нас немає можливості повноцінно оплачувати послуги дизайнерів, тому ми шукаємо скоріше початківців, яким було б цікаво попрацювати разом з нами заради досвіду, портфоліо, або згадування в титрах : )

Проект — 2d мобільна гра в жанрі survival-arena (Vampire Survivors, Survivor.io, Project Clean Earth), розробка відбувається на Unity.
Команда — 13 чоловік (розробники, тестувальники, художник), у основних членів команди по 3+ роки досвіду в геймдеві.
Гра розробляється з листопада минулого року, а реліз запланований на кінець літа, або початок осені.

Якщо вас зацікавило, прошу звертатись в Телеграм — t.me/drugvdrugvrag
Заздалегідь дякую : )

Доброго часу доби спільното!

Ми інді команда «Kracken Pict» яка розробляє FPS шутер, Ось декілька скрінів: imgur.com/a/ndqbAnR шукаємо людей на такі позиції:

VFX Artist, 3d animator, 3d artist, Sound designer.

VFX Artist
Обов’язки: робити різного роду візуальні ефекти для гри по типу спалаху від пострілу, чи вибуху.
Вимоги: знання інструментів для роботи, мати маленький але досвід ( підійдуть роботи на яких ви вчились ), бажання розвиватись, мати трішки вільного часу

3d animator
Обов’язки: потрібно робити анімації для готових моделей
Вимоги: знання любого 3д редактора для роботи з анімаціями, купка вільного часу, бажання розвиватись

Можна без досвіду

3d artist
Обов’язки: Робити різного роду модельки, дивлячись від досвіду будуть від простіших до складніших
Вимоги: знання любого редактора 3д графіки, знання Substance Painter, купка вільного часу, декілька робіт

Чому саме ми?
У нас зараз в команді 15 людей, у вас є можливість «поваритись» у котлі гейм-дева, прийняти участь у розробці реального проєкту, що дасть можливість найти ваш подальший шлях.

Оплата?
RevShare — те що ми можемо запропонувати

Чи є інші вакансії?
Пишіть любі пропозиції ми їх розглянемо

Контакти:
[email protected]

Привіт! писав вам на пошту на рахунок 3d artist, дайте відповідь будь ласка, якщо ще актуально)

Доброго дня) я backround artist, character designer , concept artist. Hа данний момент малюю власний мультфільм, тому можу також займатись 2д анімацією або коміксами, шукаю цікавий проект, люблю все нове і творче.
портфоліо Behance: www.behance.net/andriytsizh
Artstation: www.artstation.com/andrii-tsizh
[email protected]
telegram: andytsizh

Всім привіт, я 2D character artist, маю 3 роки комерційного досвіду. Створюю персонажів та пропси в фентезі сетінгу (Dungeons and Dragons, Lord of the rings). Зацікавленний в різного роду проектах, крім Сай-Фай та Постапокаліпсис.

Портфоліо: www.artstation.com/numinezus
Телеграм: t.me/nyminezus
Дискорд: numinezus#4676
Почта: [email protected]

Всім привіт! Я 2D художник казуальних ігор з комерційним досвідом 1 рік. Хотіла б помалювати для тепло-лампових інді-проектів по типу Strange horticulture, Wytchwood чи Puzzles For Clef. Також я відкрита до яскравої казуальної ізометрії.
Мої роботи можна подивитись тут www.behance.net/nmassalova.
Контакт в дискорді Natalia Massalova#3530

вітання, я проста людина й маю бажання робити платформер про добру спадкову відьму... щось не вийшло знайти в дискорді, ось мій контакт, напишіть:) : Bohdan Zoshchenko#8673

Всім привіт! Шукаю сценариста для коміксу, жанр — пост-апок, умовне (не) далеке майбутнє.
Взагалі є свій власний задум, але я його в сценарій не огорну. Навичок не вистачає, але намалювати б хотілося.

Я без поняття, на яких умовах мій майбутній колега був би готовий зі мною співпрацювати, тож відкрита для пропозицій/діалогу/ торгу...

Мої роботи можна глянути тут: www.behance.net/alionailus53b4
Контакт в телеграмі: @Juravlik1006
Пошта: [email protected]

Всім привіт, я 3d-artist шукаю програміста на Unity для створення гіперказуальних ігор.
Розглядаю людину з любим рівнем програмування. Сам маю певний досвід в програмуванні та роботи в Unity.
Портфель: www.artstation.com/sweet_dream
Пишіть в телеграм @ivadinov

Доброго дня! Формую команду, для розробки гіперказуалок, шукаю людину з навиками програмування та письма. Планую використовувати Godot, можливо — Unity. Пишіть в особисті або телеграм: @bogdanzosh

Всім привіт! Шукаю програміста на Godot Engine у команду.

Проєкт не складний, отож якщо ви вже маєте якісь навички, але тільки починаєте свій шлях — напишіть мені: t.me/recraz

Доброго дня, я починаючий 3D моделер, працюю у Maya, Substance painter, шукаю роботу (партайм, фултайм, фріланс). Цікавить Hard-Surface моделювання.
Портфель — www.artstation.com/sergeymanzuyk
Телеграм — @Wswsws90

Всім привіт! Я концепт художник з комерційним досвідом 1.7 років, маю досвід роботи з 3д та Юніті, шукаю наразі роботу. Підійде фріланс, партайм, фулл тайм. Хотілося б попрацювати над казуальними проектами в ізометріі або фотобашинг. Портфель — www.artstation.com/duffka_art

Пишіть @duffka_art і всім гарного дня!)

Бажаєте взяти участь у створенні гри?

Я маю ідеї, робочий прототип гри та кілька начерків на папері.

На що ви здатні?

• Чи може програмування (Godot Engine)?

• Ви добре малюєте (дизайн інтерфейсу, персонажів тощо)?

• Щось інше? (Наприклад: маєте навички розвитку співтовариств у соц.мережах)

Якщо ви не бездарні, напишіть мені:

Мій Телеграм: @Recraz

я гарно малюю, особливо дрібні предмети та бекграунд. мої арти можете поглянути на behance www.behance.net/lemonscandy

Всім привіт. На розробку інді-гри по мотивам слов’янської міфології потрібні художники та програміст (Unity) що розуміється на створенні ігрових механік та тому, як воно все працює...https://imgur.com/gallery/u3ReiLj Телеграм для звязку @Edwinpix

Шаломи шановні,
Розробляю гру на Юніті про росіянського алкоголіка (земля їм скловатою): imgur.com/gallery/c5dqyVz

По ходу п’єси розумію що самому довше, чим не самому. Був би дуже щасливий якщо кому моя творчість принесе кому небудь радість різного ступеня тяжкості, а ще щасливіший якщо ці хтось долучаться до процесу. www.youtube.com/...​/UCWHIWZ2QqgTikfG17ha2pog щоденник процесу якщо що. Телеграм @iakovle

Я 3D моделер, працюю у Blender та Substance Painter. Знаю Unity на рівні «експорт з Blender- імпортнути в Unity — розмістити на сцені». Напрямок за яким більше всього напрацьовую це пропси, але ними не обмежуюсь. Мій світогляд на тематику ігор — мир і гармонія. Крові вистачає і в реальному світі. Тому мрію працювати над пригодницькими іграми. А там вже як вийде)
Telegram: @Akeyon

Шановне панство

Хто має вільний час та хоче вкластись в якийсь цікавий проект, пишіть в мій телеграм. (Все розповім, головне бажання працювати)

Unreal Engine 5, Blender

Телеграм: @F1ess

Доброго дня, шановна спільното!
Я в пошуках роботи тестувальника ігор на часткову зайнятість.
Маю досвід 1 рік в тестуванні веб-додатку (працюю зараз), але хочу отримати реальний досвід в тестуванні ігор. В мене вільний графік, тому матиму можливість приділяти певну кількість часу кожного дня.
На базовому рівні знайомий з інтерфейсом Unity.
Якщо хтось шукає тестувальника на неповний день, пишіть в телеграм @kozzlovskyi

Привіт, можеш залишити заявку у нас , можливо є варіанти, що підійдуть під твій варіант company.plarium.com/ua/career/?d=11

Добрий день! Я не розробник ігор, а просто .net + js розробник. Але можливо когось це зацікавить.

Хотів поділитись ідеями, які можни використати в іграх. Буду радий, якщо хтось захоче втілити. Зобразив деякі речі, щодо збільшення в іграх кількості корисної інформації (з реального світу) для гравців. Введення карми, більш глибокий причинно-наслідковий зв’язок, взаємодія головного героя і Природи в більш широких варіантах (те що виходить за рамки ліквідації мобів).

Деякі ідеї: зміна фокусу і видів діяльності з убивств на більш гармонічні відносини, вирішення конфліктів інформаційним шляхом, діалог (хоч до хоч після бійки і т.д.)
Створення альтернативних варіантів насиллю і війнам — мир і гармонія, а також свобода вибору.

Більш детально — тут — t.me/XPAHITECBITA/349 (українською)
t.me/ NPVJNILxgERjNTBi (телеграм-канал)

t.me/c/1693425026/284 (рос.)
t.me/ -chFJadrxVozYzM6 (телеграм-канал)

Бажаю гарного дня!

Привів частину статті тут:

Ось розглянемо приклад деяких рольових ігор, де потрібно розвивати персонажів. Часто розробники створюють правила, у яких заохочують убивства та крадіжку. Це може бути чи не єдиний спосіб заробітку грошей та досвіду, а також покращення навичок. Що можна протиставити цьому? Можна створити правила, за якими вбивство та злодійство буде не вигідно, а вигідно співпрацювати. Досвід і гроші за вбивство, грабіж буде дуже малий, а за торгівлю (наприклад) буде набагато більше. Можна робити інші корисні професії, які будуть приносити віртуальний прибуток більше, ніж вбивства: будівництво будинків, створення об’єктів тощо.

Дуже добре буде, якщо даватимуться знання про об’єктивний світ. Наприклад, на яких ґрунтах можна будувати будинок, а на яких — не можна, яким має бути фундамент, щоб витримати будинок (1-поверховий 2-х, 3-х). Знання про Природу, про трави, дерева, кущі. Хто з ким дружить, як взаємодіють тварини одна з одною, з рослинами? і т.д.

А то дуже часто тварини видаються агресивними по відношенню до гравця (але можна і по-іншому). У житті це не завжди так, а коли буває так, то часто є така передісторія, що спочатку людина наробила нехороших справ — нашкодила природі, а коли природа повертає борг, то людина може щиро дивується: «за що?». Або як казала одна людина: «нам не треба чекати милості від природи після того, що ми з нею зробили».

Також можна показувати причинно-наслідковий зв’язок. Взяти ту саму Природу. Наприклад, люди живуть біля гір, але у низині. У горах були дерева, але люди їх вирубали та збудували будинки. А наступного року навесні під час паводків їх затопило. Можна створити ланцюжок квестів, які показуватимуть це, а також як виправити — насадити ліс наприклад (ну це на тривалу перспективу, поки ліс виросте, то вже село зовсім змиє, а на ближню перспективу — водовідведення, дренаж і т.д.)

Можна запровадити карму — відстежувати скільки головний герой зробив поганих та добрих вчинків. Крадіжка, вбивство тощо. і навіть якщо крадіжка вдалася — погана карма — збільшується. А це впливатиме на коефіцієнт успіху. Ігровий персонаж частіше буде робити помилки, промахуватиметься, отримуватиме більшу шкоду, втрачатиме гроші, важливі та дорогі предмети. Якісь навички пропадатимуть, зникатимуть енергія, здоров’я тощо. За добрі справи — навпаки, заохочення у вигляді грошей, знань, навичок, гарне ставлення до головного героя. Досить часто показується і «смакується добивання ворога», адже можна й не добивати, а обеззброїти чи приголомшити.

Також можна обіграти і соціально-економічну складову. Якщо вбили коваля в селі, то й обладунки купити нема в кого. А ковалі з інших сіл підняли свої ціни (попит той самий, а кількість продукції, що виробляється — зменшилася). Залишився один коваль, може задерти монопольно високу ціну, особливо якщо головний герой був причетний до " відправки " тих ковалів в інший світ.

І у іншу сторону — головний герой допомагає освоювати іншим навички того ж ковальства, то ціна на ці товари падає. Попит задовольняється.

Можна показати більш широку ситуацію у місті чи селі. Наприклад, голова міста підняв податки та погано ставиться до мешканців. Хтось тікає з села, хтось іде у розбійники тощо. А головному герою може бути показана причина у снах, видіннях чи оповіданнях інших та запропонована можливість це залагодити.

Дуже важливим буде використання слів та пояснень. Адже якщо зробити життя некомфортним для всіх (крім головного управлінця та його наближених), то незабаром терпіння жителів може прийти до кінця, то може відбутися або революція, або (якщо революцію придушать) — розбіжаться у пошуках кращих умов.

Часто людям надають вибір — участь у війні на одній із сторін. Але чому немає варіанта вирішення конфліктів іншим шляхом — мирним — шляхом діалогу, створення взаємодії та розуміння цілей та намірів іншого (тандемний принцип). Нерідко буває, що спочатку війна відбувається в головах, а потім починає відбуватися в реальності.

Магія та зброя — перетворяться. Магія даватиметься не за кількість замордованих тварин або людей (які називаються мобами), а за правильні та праведні вчинки. За погані вчинки, магію та навички забиратимуть. На перший план вийдуть заклинання пов’язані з уповільненням часу, знерухомлення опонента, знезброєння, придушення магії, захист себе і т.д. після сутички та перемоги (без вбивства) — розмова про причини, чому опоненти стали на цей нехороший шлях. Як виправити (і т.д.) — бандити та розбійники можуть з’являтися від того, що «не вписалися в ринок» — можливі варіанти знайти корисну працю для людей.

Навіть шкідливі, здавалося б, звірі — можуть у чомусь стати в нагоді. Наприклад, крижані дракони — якщо вони є у грі можуть займатися тим, що гасять лісові пожежі. А вогняні можуть допомагати людям зігрітися в холодний період часу. Загалом можна зробити більший наголос на симбіоз — взаємовигідні співробітництво, а не конкуренція і вбивства. (Конкуренція теж є в реальному світі, але не в тій кількості, як нам часто показують)

Загалом можна проводити багато паралелей і в цілому, через механізм ігор можна доносити і правильну інформацію.

Всім розсудливості, добра та здоров’я)) Будьте щасливі)) Бажаю життя в ладі з Всевишнім! :)

Проблема в тому, що людині завжди цікаве те що заборонене, і такі речі про які ти говориш, дуже скадно відтворити за допомогую гемплею і такі штуки нажаль зараз мало кому будуть цікаві. Гадаю всі витрати на впровадження таких механік ніколи не окупляться.

Привів частину статті тут

Можете опублікувати повну статтю на google docs або тут?

«Розумієте, Мурзік Васильович, людина завжди цікавилася трьома речами. По-перше -своїм калом, по-друге — питками та казнями, і уродами. Дайте їй все це, і вона буде відчувать, шо живе не напрасно.» © Митець

виглядає наче цікава книга, але, на мою думку, для гри це важко у реалізації, як вже казали вище, та важче буде знайти поціновувачів
але це дійсно заслуговує на увагу, бо таких проєктів як пальців на одній руці

Возможно кому-то нужен Junior Unity developer. Хочу получить реальный опыт. И пополнить свое портфолио. Пишите в телеграмм @gtrazzz

Привіт, Спільното!

Ми молода команда розробників які розробляють гру, цитую project manager’a: "Fps шутер від першого лиця. В недалекому майбутньому Про робота який служив своїй компанії поки його не взломали, і не відкрили очі на те якому злу він служив.
Зображення прототипу нашої гри можна знайти тут: imgur.com/a/QHKJY64

У нас команда складається з 10ох людей, але для фіналізації проєкту нам не хватає VFX Artist та C++ Engenieer

VFX Artist в чому полягає його робота в команді?
Це різного роду ефекти, це можуть бути ефекти вибухів, пострілів, попадання пуль або стіну чи об ворога.

VFX Artist які вимоги?
Вимоги досить малі. Перш за все це знання усіх програм для роботи ( можливо не досконало ), можливість працювати без досвіду, а також будь який вік, але бажано 16+. Саме головне це бажання вчитися і вдосконалюватись.

С++ Engenieer яка в нього буде робота?
Оскільки ми геймдев студія то c++ потрібен для роботи з Unreal Engine, тобто це буде створення різних скриптів, вказівок, створення ШІ для ворогів, створювати фізику та інше. Також потрібно буде підключати анімації та вміти працювати з 3д об’єктами

С++ Engenieer які вимоги?
Оскільки гра робиться на базі UE5 то потрібний компютер який хоча б на мінімальних тягнув цей рушій. Знання с++ на достатньо доброму рівні, також не обов’язково знати UE5 та його інтерфейс ми маємо змогу навчити вас що і як. Можливо без досвіду, вік не важливий але бажано 16+. Сама головна вимога це бажання вчитися і вдосконалюватись

Чому саме ми?
На сам перед ви можете отримати досвід в розробці ігор, та на практиці отримати досвід, тут ви зможете зустрітися з труднощами та довчити те, що ви не довчили. Ми молода та перспективна команда, тому долучайся.

Якщо виникли запитання можеш запитати за контактними данними.
Контакти : [email protected]

P.S. Інформація для модераторів, я не знайшов як видалити минуле повідомлення тому можете його видалити

У нас зараз на тлі притоку нових людей відкрилися 2 вакансії, це LVL designer та 3d animator

LVL designer — людина яка буде робити рівні для нашої гри, все що потрібно це креатив і трохи вільного часу

3d animator — той хто буде анімувати ворогів та руки головного героя, потрібні хочаб базові знання анімації та бажання

З вашими пропозиціями звертайтесь по тому самому адресу

Шукаємо художника для створення офіційної обкладинки гри Creeper Nightmare.

Звертатися в Телеграм @DmitrijKutsov

Детальніше про гру: gamedev.dou.ua/forums/topic/40791

Доброго вам часу доби, спільното!

Ми інді команда Kracken Pict шукаємо UE5 Developer, наразі нас у команді 10 людей, серед нас: 3д дизайнери,3д аніматори, художник, саунд дизайнер, юрист та парочку молодих девелоперів на UE5. Робочих рук наших кодерів не хватає, саме тому ми шукаємо людину на данну позицію. Коротко про наш проєкт: Гра про роботів в стилі serious sam, по факту просто м’ясорубка, це наша перша гра тому ми зараз просто тренуємось і дізнаємось щось нове, ось пару скрінів з гри imgur.com/a/QHKJY64 всі охочі звертайтесь на телеграм(24/7): @myrosIav ( 0916078359 ) або ж на пошту: [email protected]

Всім привіт!)
Мене звати Микола. Я завжди дуже любив ігри і мріяв їх створювати. Хочеться створювати масштабні та вражаючі проекти, проте починати завжди треба з простого. Саме тому я розробляю свою мобільну гру на Unity у стилізованому середньовічному сетингу. Увесь арт та моделі виконую сам. Шукаю програміста на Unity який зацікавлений долучитися до створення проекту, і можливо подальшої співпраці в майбутньому.
Якщо Вас зацікавило написане — ось мій телеграм t.me/mika222lol

Всім привіт!
Шукаємо тестувальників початківців яким було б цікаво отримати досвід роботи на реальному проекті : )
Проект — мобільна гра в жанрі survival-arena (Vampire Survivors, Survivor.io, Project Clean Earth), розробка відбувається на Unity. Гру розробляємо повністю своїми силами.
Коротко про нас — команда з 7 чоловік (розробники, тестувальники, художник), у кожного з яких 3+ роки досвіду в геймдеві.
Так як ми розглядаємо початківців, то звичайно ж ми допоможемо з усім розібратись і спробуємо виділити людей, які будуть виступати в ролі менторів.
Якщо вас зацікавило, прошу звертатись в Телеграм — t.me/drugvdrugvrag

Доброго дня,хотів би взнати чи ще релевантна ця вакансія

Шукаю програміста на Unity чи Godot, однодумця, для реалізації кооперативної 2D аркади з купою лута та будівництва в космосі.

Що потрібно реалізувати:

— реалізувати інвентар

— реалізувати лут система (рандомні асети з різними характеристиками)

— реалізувати кооперативний геймплей, виліт на місії, та будівництво різних асетів.

Я на себе беру арт дирекшн, геймдизайн, левелдизайн... і все інше.

Якщо є бажання пишіть в телеграм @MasiukAndrii

всім привіт
я 3D Artist www.artstation.com/artemtem, починав з традиційного 3D моделінга, потім перекочував до фрілансу і фотограмметрії, співпрацював з доволі цікавими студіями штатів та європи, виконуючи проекти для стоков, стартапів, ігор, кіно та реклами (різноманітні бренди, типу adidas, dior, nike, montblank, kawasaki) Немає сенсу перераховувати весь софт, інструменти та пайплайни з якими приходилось працювати, це типово для кожного 3D Artist, бо треба вміти працювати майже в кожному з них, але якщо казати про улюблені, то звісно Maya (будь вона проклята, хотілось би проміняти на Blender) для моделінга, Zbrush (абсолютна любов) для скульптінга, Substance та Mari для роботи з матеріалами та текстурінгом

Нещодавно остаточно зрозумів, що не хочу працювати в традиційному 3D, бо давно захопився можливостями Unreal Engine та Houdini FX в напрямку VFX

якщо ви зараз займаєтесь якой небудь інді грой, чи проектом, та для цього вам потрібно рішати задачі з UE5 чи Houdini, щоб додати трохи ефектів та атмосфери грі, пишіть і я з радістю приєднаюсь та буду допомогати як надійний trainee vfx artist, який зацікавлений розробляти та розвиватись в цьому напрямку

Привіт, мене звати Вікторія.
Ми займаємось розробкою АА+ інді гри у жанрі кооперативний екшен горор від 3 особи. В нас є повноцінна бойова система ближнього та дальнього бою та файти з боссами. Гру робимо на UE5 командою у 30 спеціалістів, та нам би дуже став у пригоді VFX artist.
Якщо вас зацікавила ця пропозиція, то зв’яжіться зі мною у телеграм t.me/mikarnes

Доброго вечора) мене звати Яна,та я рекрутер геймдев компанії Fractured Byte) у нас також відкрита вакансія vfx artist. Ось мій телеграм,буду рада проговорити деталі)@YanaPrykhodko

Привіт, я полюбляю ігри накшталт rimworld та DwarfFortress. І мені захотілося зробити щось середнє. Графіка типу Gnomoria, рушій Monogame. Зараз я на етапі оптимізації відрисовки мапи, чанки, оптимізації, тощо.
Знаю що існує Ingnomia, але це С++ та ідея все тієї ж Gnomoria.
Якщо ти теж про таке думав і хочеш допомогти, то звертайся до твіттер @arhin_ukraine

Доречі, я не вмію малювати, тому шукаю rimworld like графіку. Хочу зрозуміти як буде краще виглядати. Але z-level хочу обов’язково. Це одна з головних особливостей що хочу втілити.

Вітаю, я розробник-початківець Unity. Шукаю 2D художника у піксельному стилі.

Натрапив на курс з розробки ретро шутера і відразу спала на думку ідея зробити ретро шутер як Wolfenstein 3D 1992 року, але тільки про сучасну війну. Замість німецьких фашистів треба буде вбивати російських фашистів.


це кадр із курсу з розробки retro FPS


портрет гітлера з гри


ворожий солдат стріляє у гравця

На даний момент ідея полягає в тому, щоб повторити перший рівень гри, але замінити все німецьке російською (гітлер це путін, дати позначення солдатам, щоб було ясно хто вони, німецьку схвастику замінити на російську зхвастику). Далі подивимося, чи буде цікаво цим займатися і вирішимо хочемо продовжувати чи ні.

Якщо ви 2D художній піксельного стилю і ідея вам сподобалася пишіть мені
telegram @sergeiKuznetcov1
discord SergeiK#8784

Сьогодні придумав гру: семантіка.
Ця ігра дозволить всім, хто візьме у ній участь, трохи заробити. У ході гри гравцям буде запропоновано створити різні словники. Наприклад, сінонімів чи антонімів. Хто скільки внесе інформаційного матеріалу, той стільки і отримає після якоїсь реалізації готового продукту.
Ігрова механіка? Можна різні використати, наприклад, картковий варіант, гравці викладають карти слів, тоді підшукують сіноніми, антоніми, гіпероніми, гіпоніми...
Ігра багатогравцева. Чи дозволено використання ботів заповнювачів? Це буде складно, бо кожне слово повинно пройти перевірку або всіма гравцями, або необхідною для досягнення консенсусу кількостю. Таким чином, кожне нова слово від гравця стає якимось ресурсом, який гравець вкладає, щоб колись отримати прибуток.
Подивимося що може статися...
Наприклад, гравець один. Він є 100% отримувачем від реалізації 100 слів. Коли у гру другий гравець заходить, профіт розділюється на 50%. Разом вони набирають десь слів із 1000. Це небагато й мало хто купить такий словник. Ну будемо надіятися що колись словник стане великім, і підтримуємим великою кількостю гравців у релевантному стані — адже найбільш ми цінуємо саме релевантність.
Таким чином кожен зможе отримати якійсь дохід від публікації у залежності від витраченого на заповнення блокчейну гри часу.
Слово привязане до блокчейну — чи можна відстежити де воно буде використане ким та скілька разві? Так, якщо почати ігнорувати чи зничтожати слова, у яких немає власного блокчейну. Поставити ці слова поза законом копі пасти.
Скільки коштують якісь там безкоштовні слова? Хто іх видав? Хто їх збирав, хто їх перевіряв?
Якось так — це мабуть трохи філософська гра)
P.S. І ще одне, мало не забув — Треба щоб і ті слова що були додані у гру теж вічними не були, мали якісь life counter Це теж потрібно для забезпечення високої релевантності зберігаємих семантик.

Я поет та інді-розробник. Маю досвід по фрілансу в ролях технічного гейм-дизайнера і левел-дизайнера. Також я автор навчального каналу на ютубі, репетитор по Unreal Engine 5 і автор блогу про дизайн рівнів. Моя візитка: linktr.ee/Andrium

Я створюю однокористувацьку сюжетну відеогру на ПК про лисицю, котра подорожує казковим світом, шукаючи у снах дорогу додому і збирає уламки пісень.

Проект має унікальну ціль показати скарб з українських пісень у формі інтерактивної казки.

Гра миловидна і барвиста, викликає позитивні емоції, разом з тим, має елементи головоломок.
Гра буде цікава як дітям для відкриття нового, так і дорослим для цікавого проведення часу.

Наразі проект має технічний прототип і концепт-документ. На весну 2023 запланована публічна демо-версія.

Новини про стан і оновлення проекту: t.me/DreamOfForgottenSongs

Кого шукаю:

1) Для гри шукаю тестерів.

2) Шукаю видавця, який займеться маркетингом, щоб мені повністю сфокусуватися на розробці.

Зв’язок: t.me/UltraAlpha

ну давай, глянемо шо ти там за гру зробиш і на скільки ти компетентний. це вже тобі не критикувати чужі прагнення та ідеї. буду слідкувати.
Пам’ятаєш як ти мені писав? Тобі скопіюю щоб теж знав:
Але у вас нічого не вийде. Чому? Причин багато. Назву декілька:
1. У вас немає спеціалістів, котрі уміють робити ігри.
2. Якщо навіть у вас і були спеціалісти, котрі уміють робити ігри, вони не захочуть працювати за дарма.
3. Якщо навіть і захочуть, то у вас немає людей, хто організує робочі процеси.
4. Якщо навіть і організують робочі процеси, то у вас немає чітких цілей, чого ви хочете досягнути.
5. Якщо навіть і є цілі, то у вас немає конкретних задач спеціалістам.
6. Якщо навіть і є задачі, то у вас немає термінів і дедлайнів.
7. Навіть якщо з’являться терміни і дедлайни, то вони будуть порушені.
8. Якщо навіть не будуть порушені дедлайни... та ні, такого не буває в геймдеві.
9. Тим паче, що за порушення дедлайнів ніхто нікого не буде наказувати, бо все ж на ентузіазмі і за дарма.
10. Ви точно не підходите на роль директора студії, оскільки Ви, станом на сьогодні, не вмієте створювати ігри. Все просто розвалиться.

Так, я пам’ятаю, що ти з нульовим досвідом роботи в геймдеві і нульовим бюджетом надумав зібрати людей для створення багатокористувацького шутера від першої особи.
А я повідомив тобі у твоїй темі, що, враховуючи, твій досвід і бюджет:
а) Ідея створення мультиплеєрного FPS провальна з самого початку;
б) Навіть якщо чудом і вдасться створити гру в такому жанрі, то без маркетингу гра просто потрапить у небуття — ніхто не буде грати в неї;
в) Займати позицію директора геймдев-студії людині без досвіду в геймдеві є провальною бізнес-стратегією і все просто розвалиться.

Різниця між проектами от у чому — свою гру про лисицю я роблю сам своїми руками і не збираю людей. Моя команда — я один. І масштаб роботи над проектом набагато менший, так я орієнтуюся лише на свої сили.

А по чек-лісту, який я написав тобі для створення ігрової студії, мені також цікаво пройтися відносно мого проекту:
1. Спеціаліст, котрий вміє робити ігри є — один я. Які у мене спеціальності, я писав вище.
2. Щоб працювати на ентузіазмі потрібно натхнення, мотивація і щоб процес роботи подобався. Тут вже мені з цим треба самотужки справлятися.
3. Ну я сам собі організатор робочих процесів.
4. Цілі є, читай блог в телеграмі.
5. Про технічні задачі багато писати публічно не буду, бо воно часто змінюється, еволюціонує. Краще буду писати у блозі про виконані технічні завдання.
6, 7, 8. А що у мене немає термінів і дедлайнів — а от це дійсно актуальна проблема, з якою треба справитися, щоб не затягувати розробку на довго.
9. Ну, думаю, замість того, щоб себе наказувати, треба буде нагороджувати себе чимось за виконані завдання.
10. А я не хочу буду директором. Я не хочу створювати студію.

Ти даєш мені аналіз, топиш мою тему — але сам нічого гарного не створив, не став відомим через якісь роботи і не отримав великого прибутку від ігор. Ось в чому проблема, так не можна.

Гуляй чел, ти ніхуя такими темпами незробиш бо тільки сидиш на форумі і ниєш

зато ти дофіга зробив правда?)

У тебя какие-то искаженные ценности в понятии специалиста. Специалист с 5 летним опытом, приложивший руку к крутым играм и являющися профи в том, что он далет обязательно должен иметь личную игру с миллионным доходом? Но если он прошел собес на синьора и продюсера \ гейдиректора оценили его знания и скил, то это уже не в счет. Он же не делал личных игр и миллиона у него нет. Всего-то зп в 10 раз выше средней по стране.
Или ты слушаешь только мнение Кодзимы, который иногда тут на форумах пишет? Как ты вообще оцениваешь советы которы получаешь, если без них у тебя ничего не выходит, а извлечь пользу из опыта других людей тебе не дает твое эго?

из всех великих критиков что оставили отпечаток в моей теме — никто не показал хоть какой свой значительный вклад в выпущенную и приносящую деньги игру или хотя-бы что-то во что можно поиграть без слёз на глазах от геймплея. зачем топить чью то тему стандартными хейтами на форуме где люди пробуют что-то новое, где люди хотят найти помощь или единомышленников, а не кучу говна на голуву от ноунеймов?

Ми команда ентузіастів, розробляємо платформер
Шукаемо в команду Unity 2D dev для платформера на часткову зайнятість.
Також шукаєм LvL дизайнена, амбіціозну, креативну людину та з жагою до знань. мінімальні знання — це вміти користуватися Unity, все інше зможемо навчити.
t.me/Iaroslav_rybachuk

Відео платформера з Indie Cup, який був кілька місяців тому

Могу помочь с ЛД. Напишите плиз мне в тг @bren4azer

Я теж можу допомогти як dev тг: @Dima_Dem1122

Шукаю C# Unity 2D розробника — людину яка зможе реалізувати 2D пвп гру по типу клеш рояль але з пошаговим пересуванням як в шахматах. Вся графіка з мене
Більше розповім в тг @qqqqqoill

Інді-команда Gamirare (linktr.ee/gamirare) яка займається розробкою Miramixi Storyteller — це однокористувацька/кооперативна 3D RPG зі свободою дій. Гравці можуть налаштовувати ігрові локації, об’єкти та неігрових персонажів, а майстер гри може керувати світом за допомогою зручного інтерфейсу. Рушій UE4.27, платформа PC.
Шукаємо охочих доєднатись, особливо потребуємо 3d character artist (стилізований реалізм) та аніматора.
Discord: Olfamelles#1789
Email: [email protected]

store.steampowered.com/...​400/Miramixi_Storyteller

Привіт, ми шукаємо фахівців, які приєднаються до розробки кооперативного інді горору.

Стадія: Пре-продакшен
Команда: 25 осіб
Платформа: РС
Орієнтований реліз: Август 2023

Нам потрібні:
1) Game Developer UE5
2) Game Designer

З усіх питань писати у телеграм: @mikarnes (t.me/mikarnes)

Усіх вітаю! Мене звати Влад, а мого друга — Ігор. Ми починаємо створювати великий проєкт на юніті та нам потрібна команда для допомоги у створенні гри!

Гра буде у жанрі хоррор та нам потрібні люди, які займаються: скриптами, анімаціями, маппінгом та сценарієм.

Якщо хочете взяти участь, пишить мені у особисті:

Telegram:@FireBallSpitFire

Instagram:fireballspitfire

Viber: 099 717 5861

Моє портфоліо www.artstation.com/khomenko_serhii
Мій телеграм @Khomenko95
Готовий почати з тестового завдання

Привіт всім я геймдизайнер шукаю фахівців, які приєднаються до розробки інді проекту: docs.google.com/...​epdEGKIw/edit?usp=sharing

Потрібні такі фахівці:
— Програміст Unity 3d, любого рівня;
— 3d artist, любого рівня;

Доброго дня. Готовий до співпраці. Моє портфоліо: www.artstation.com/maxbryt
Мій телеграм: @Maxbryt90

Моє портфоліо www.artstation.com/khomenko_serhii
Мій телеграм @Khomenko95
Готовий почати з тестового завдання

Доброго дня, готова пройти тестовое завдання і співпрацювати. Маю досвід роботи 3д художником на фрілансі.
Моє портфоліо: valeo_tr.artstation.com
Мій телеграм: @Valeria_3D_Artist
LinkedIn: www.linkedin.com/in/valeriia3d-artist

Підписатись на коментарі