Як я брав участь у Godot Wild Jam та зробив гру My Turing Friend
Привіт! Вирішив зробити допис про те, як я брав участь у Godot Wild Jam #53 та зробив гру My Turing Friend. Можливо він буде для тебе корисним. Також мені буде цікаво послухати твою думку з приводу того що я посів 32 місце :)
Отож, почнемо.
Що таке Godot Wild Jam?
Це game jam, але ексклюзивно для ігор зроблених на рушії Godot.
Цей game jam проходить кожного місяця і взяти в ньому участь може кожний.
Для цього потрібно долучитися до discord Godot Wild Jam та уважно слідкувати за об’явами.Там багато різних каналів, серед яких є theme-vote та wildcard-vote.
Кожного разу там обирають головну тему для game jam та 3 wildcards. Wildcards — це картки яки можуть допомогти зробити вашу гру цікавішою та ускладнити розробку :)
Вони не є обов’язковими, але дуже цікаво спостерігати за тим, як вони імплементовані в іграх.
Спочатку усі мають можливість додати свою ідею для theme та wildcards.
Потім всі голосують за theme та wildcards впродовж 3х днів.
Після оголошення theme та wildcards починається зворотній відлік до кінця
джему — це 9 днів.
Упродовж цього часу кожен має можливість приєднатися до джему та додати свою гру на головній сторінці (godot-wild-jam-53 приклад для Godot Wild Jam #53)
Потім, упродовж тижня кожен учасник має можливість оцінити інші ігри по критеріях Theme, Fun, Controls, Graphics, Audio, Accessibility та Originality.
Ну й остаточний результат можна подивитися тут.
Як усе було
Це був мій перший джем.
У Wild Godot Jam я планував брати участь ще у лютому 2022, але нас прийшли «визволяти» і тоді увесь час пішов на волонтерство. Зараз також продовжуємо боротьбу на цьому фронті, але вирішив, що треба час від часу робити різні проєкти, для маленьких перезавантажень. Отож, я вирішив взяти участь у Godot Wild Jam #53 та використовувати усі wildcards.
Перші 3 дні я шукав 2D-художника та обмірковував, яку саме гру я хочу створити.
Також впродовж цього часу я дивився приклади на Godot та багато відео на цю тему.
До цього я грався з цим рушієм, але нічого серйозного не робив.
Тому потрібно було за короткий час ознайомитися з можливостями у 2D.
На 4 день я зрозумів що напевно не зможу знайти 2D-художника, тому вирішив спробувати малювати графіку самотужки. До цього я пробував трохи pixel art, але реального досвіду не мав ... Тож, я почав щось малювати, на папері та у цифрі.
У цей час у нас (як і в усій країні) вимикали світло кожного дня.
Це була нагода малювати під ліхтарем та продумати дизайн гри.
Малювання наче було не так погано, як я думав, але воно забирало майже увесь час ... (по факту я витратив десь 70% усього часу на графіку).Також обмеження у 4 кольори займало час, бо треба було думати як зробити, щоб усі малюнки не зливалися.
На 6 день моя дружина подала мені дуже класну ідею по грі, і я вирішив повністю змінити задуману механіку :) Тож, тільки тоді я реально почав працювати у Godot.
На жаль (а можливо і ні), я задумав зробити 3 ігрові механіки в одній грі.
Я розумів, що не маю на це часу, але ці думки не залишали мене.
Тож, я вирішив, що буду робити усі три, навіть якщо не встигну.
Ну так і вийшло :) Бо реально встиг добре проробити тільки останню механіку, а перші 2 були дуже простими.
Ну і туторіал не встиг додати всюди, тому додав текст з описом та малюнками на сторінку гри (а згодом і відео).
Цікавий факт — я додав головного героя в останній день. Для цього купив арт робота, який переробив, розмалював у 4 кольори та анімував.
Також залишилося дуже багато арту який я так і не додав у гру ...
Музику планував робити сам, але часу взагалі не мав. Тут хоч би трохи поспати :)
Тому вирішив використовувати музику Luis Humanoide, який дозволяв некомерційне використовування. Дуже крутий композитор, рекомендую послухати!
Отже, останні хвилини джему і треба додавати гру на сайт. Як завжди, після релізу ти знаходиш багато критичних багів. Але добре, що дають ще
Ну от і все ... можна врешті лягати спати :)
У тебе є тиждень пограти та оцінити інші ігри. Цього разу було дуже багато учасників (179 ігор). Це був рекорд і організатори вирішили робити стрім кожного дня, щоб пограти по
Чесно кажучи, подивившись на ігри я думав що маю шанс попасти до першого десятка ігор. Але отримав #32 ...
Досі не зовсім розумію, чому так сталося, але що, є то є...
Можливо, колись спробую ще раз, але вже тільки з крутим 2D-художником ))
Як я усе це робив, можна побачити у відео (воно англійською мовою, але можна увімкнути українські субтитри)
Буду дуже вдячний якщо ти подивишся відео гри або краще зіграєш та зробиш якийсь фідбек під цим дописом. Що вийшло добре, а що треба допрацювати.
Гру краще завантажити як окремий файл, бо у браузері часом лагє.
А якщо буде можливість переглянути перші 10 ігор у тому джему та порівняти з моєю, це взагалі буде бімба!
Код на GitHub.
п.с.
Я трохи доробив гру після джему:
— Додав діалоги та туторіал для charge gear.
— Також зробив рівень ресурсів довшим та додав туди перешкоди у вигляді дисків від циркулярок.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів