Free code, який допоможе вам зробити простеньку гру
Цей код допоможе зробити вам простеньку гру. Але не думайте, що це повністю завершений код — його можна допрацювати. Успіхів!!
using System; using System.Collections.Generic; class Program { static void Main(string[] args) { // Створити гравця та ворогів Player player = new Player(); List<Enemy> enemies = new List<Enemy>(); for (int i = 0; i < 10; i++) { enemies.Add(new Enemy()); } // Створити локації та розмістити в них гравця та ворогів Location startLocation = new Location("Початкова локація"); Location middleLocation = new Location("Середня локація"); Location endLocation = new Location("Кінцева локація"); startLocation.PlaceObject(player, 50, 100); middleLocation.PlaceObject(enemies[0], 150, 150); middleLocation.PlaceObject(enemies[1], 200, 100); middleLocation.PlaceObject(enemies[2], 300, 150); middleLocation.PlaceObject(enemies[3], 400, 100); middleLocation.PlaceObject(enemies[4], 500, 150); middleLocation.PlaceObject(enemies[5], 600, 100); middleLocation.PlaceObject(enemies[6], 700, 150); middleLocation.PlaceObject(enemies[7], 800, 100); middleLocation.PlaceObject(enemies[8], 900, 150); middleLocation.PlaceObject(enemies[9], 1000, 100); // Запустити гру Game game = new Game(startLocation, middleLocation, endLocation); game.Play(); } } class Game { private Location currentLocation; private Location startLocation; private Location middleLocation; private Location endLocation; public Game(Location startLocation, Location middleLocation, Location endLocation) { this.startLocation = startLocation; this.middleLocation = middleLocation; this.endLocation = endLocation; this.currentLocation = startLocation; } public void Play() { Console.WriteLine("Гра почалась!"); while (true) { Console.WriteLine("Знаходження в локації: " + currentLocation.Name); // Перевірити, чи гравець мертвий if (currentLocation.Objects.Contains(player)) { if (player.Health <= 0) { Console.WriteLine("Ви програли! Гру закінчено."); return; } } // Перевірити, чи гравець досяг кінцевої локації if (currentLocation == endLocation) { Console.WriteLine("Вітаємо, в грі") } // Перевірити, чи гравець біля боса if (currentLocation.Objects.Contains(boss)) { Console.WriteLine("БОС: Якщо хочеш пройти далі, тобі потрібно зі мною битись!"); while (true) { Console.WriteLine("БОС здоров’я: " + boss.Health); Console.WriteLine("Гравець здоров’я: " + player.Health); Console.WriteLine("Виберіть дію: 1 — атакувати, 2 — втікти“); string input = Console.ReadLine(); if (input == “1”) { boss.Health -= player.Attack; Console.WriteLine("Гравець завдав " + player.Attack + " урону босу!"); if (boss.Health <= 0) { Console.WriteLine("Гравець переміг боса! Вітаємо!"); currentLocation.Objects.Remove(boss); currentLocation = endLocation; break; } player.Health -= boss.Attack; Console.WriteLine("БОС завдав " + boss.Attack + " урону гравцеві!"); if (player.Health <= 0) { Console.WriteLine("Ви програли! Гру закінчено.“); return; } } else if (input == “2”) { Console.WriteLine("Гравець втік з бою!"); break; } } } // Вивести можливі переміщення та дозволити гравцеві обрати локацію Console.WriteLine("Доступні локації:"); if (currentLocation == startLocation) { Console.WriteLine("1 — Середня локація"); } else if (currentLocation == middleLocation) { Console.WriteLine("1 — Початкова локація"); Console.WriteLine("2 — Кінцева локація"); } else if (currentLocation == endLocation) { Console.WriteLine("1 — Середня локація“); } string input2 = Console.ReadLine(); if (input2 == “1”) { if (currentLocation == startLocation) { currentLocation = middleLocation; } else if (currentLocation == middleLocation) { currentLocation = startLocation; } else if (currentLocation == endLocation) { currentLocation = middleLocation; } } else if (input2 == “2” && currentLocation == middleLocation) { currentLocation = endLocation; } // Пересувати ворогів foreach (Enemy enemy in enemies) { if (currentLocation.Objects.Contains(enemy)) { enemy.Move(currentLocation); if (currentLocation.Objects.Contains(player)) { player.Health -= enemy.Attack; Console.WriteLine("Ворог завдав " + enemy.Attack + " урону гравцеві!"); if (player.Health <= 0) {
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів