Free code, який допоможе вам зробити простеньку гру
Цей код допоможе зробити вам простеньку гру. Але не думайте, що це повністю завершений код — його можна допрацювати. Успіхів!!
using System;
using System.Collections.Generic;
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
// Створити гравця та ворогів
Player player = new Player();
List<Enemy> enemies = new List<Enemy>();
for (int i = 0; i < 10; i++)
{
enemies.Add(new Enemy());
}
// Створити локації та розмістити в них гравця та ворогів
Location startLocation = new Location("Початкова локація");
Location middleLocation = new Location("Середня локація");
Location endLocation = new Location("Кінцева локація");
startLocation.PlaceObject(player, 50, 100);
middleLocation.PlaceObject(enemies[0], 150, 150);
middleLocation.PlaceObject(enemies[1], 200, 100);
middleLocation.PlaceObject(enemies[2], 300, 150);
middleLocation.PlaceObject(enemies[3], 400, 100);
middleLocation.PlaceObject(enemies[4], 500, 150);
middleLocation.PlaceObject(enemies[5], 600, 100);
middleLocation.PlaceObject(enemies[6], 700, 150);
middleLocation.PlaceObject(enemies[7], 800, 100);
middleLocation.PlaceObject(enemies[8], 900, 150);
middleLocation.PlaceObject(enemies[9], 1000, 100);
// Запустити гру
Game game = new Game(startLocation, middleLocation, endLocation);
game.Play();
}
}
class Game
{
private Location currentLocation;
private Location startLocation;
private Location middleLocation;
private Location endLocation;
public Game(Location startLocation, Location middleLocation, Location endLocation)
{
this.startLocation = startLocation;
this.middleLocation = middleLocation;
this.endLocation = endLocation;
this.currentLocation = startLocation;
}
public void Play()
{
Console.WriteLine("Гра почалась!");
while (true)
{
Console.WriteLine("Знаходження в локації: " + currentLocation.Name);
// Перевірити, чи гравець мертвий
if (currentLocation.Objects.Contains(player))
{
if (player.Health <= 0)
{
Console.WriteLine("Ви програли! Гру закінчено.");
return;
}
}
// Перевірити, чи гравець досяг кінцевої локації
if (currentLocation == endLocation)
{
Console.WriteLine("Вітаємо, в грі") }
// Перевірити, чи гравець біля боса
if (currentLocation.Objects.Contains(boss))
{
Console.WriteLine("БОС: Якщо хочеш пройти далі, тобі потрібно зі мною битись!");
while (true)
{
Console.WriteLine("БОС здоров’я: " + boss.Health);
Console.WriteLine("Гравець здоров’я: " + player.Health);
Console.WriteLine("Виберіть дію: 1 — атакувати, 2 — втікти“);
string input = Console.ReadLine();
if (input == “1”)
{
boss.Health -= player.Attack;
Console.WriteLine("Гравець завдав " + player.Attack + " урону босу!");
if (boss.Health <= 0)
{
Console.WriteLine("Гравець переміг боса! Вітаємо!");
currentLocation.Objects.Remove(boss);
currentLocation = endLocation;
break;
}
player.Health -= boss.Attack;
Console.WriteLine("БОС завдав " + boss.Attack + " урону гравцеві!");
if (player.Health <= 0)
{
Console.WriteLine("Ви програли! Гру закінчено.“);
return;
}
}
else if (input == “2”)
{
Console.WriteLine("Гравець втік з бою!");
break;
}
}
}
// Вивести можливі переміщення та дозволити гравцеві обрати локацію
Console.WriteLine("Доступні локації:");
if (currentLocation == startLocation)
{
Console.WriteLine("1 — Середня локація");
}
else if (currentLocation == middleLocation)
{
Console.WriteLine("1 — Початкова локація");
Console.WriteLine("2 — Кінцева локація");
}
else if (currentLocation == endLocation)
{
Console.WriteLine("1 — Середня локація“);
}
string input2 = Console.ReadLine();
if (input2 == “1”)
{
if (currentLocation == startLocation)
{
currentLocation = middleLocation;
}
else if (currentLocation == middleLocation)
{
currentLocation = startLocation;
}
else if (currentLocation == endLocation)
{
currentLocation = middleLocation;
}
}
else if (input2 == “2” && currentLocation == middleLocation)
{
currentLocation = endLocation;
}
// Пересувати ворогів
foreach (Enemy enemy in enemies)
{
if (currentLocation.Objects.Contains(enemy))
{
enemy.Move(currentLocation);
if (currentLocation.Objects.Contains(player))
{
player.Health -= enemy.Attack;
Console.WriteLine("Ворог завдав " + enemy.Attack + " урону гравцеві!");
if (player.Health <= 0)
{
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів