«Куди вступати?» Допоможіть 2D Artist зрозуміти, яку вищу освіту здобувати, будь ласка!

Я в 10 класі і гадаю замислюватися куди вступати цілком доречне питання. Мені подобається дизайн мобілок і в цілому ігор, розробка дизайну персонажів, їх довкілля, зброї і т.п.

Працюю з Photoshop і вивчаю Zbrush для полегшення і пришвидшення процесу. Малюванню навчаюся на різних курсах(самостійно або з ментором) і постає питання, куди вступати? З ідей було піти на філолога аби вивчити англійську(без неї нікуди), або на дизайн, проте веб зовсім не моя стихія.

Можливо я щось не розумію або погано шукала, проте поділіться досвідом, будь ласка!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Порада художникам від César Córdova. Причина, чому ви повинні знищити свою роботу:

Дуже багато корисного тексту, дякую за ваші старання, якщо ви не проти я напишу вам коли виникнуть питання, спочатку в ПП а після на платформу яка буде вам зручною, ще раз дякую💙

Нет смысла. Пока доучишься, AI уже полностью заменит художников. Думаю, сейчас наиболее перспективно вкатываться в рабочие специальности. Пока компьютеры будут заниматься творчеством и интеллектуальным трудом, людям придется работать физически, поскольку человек стоит дешевле робота и в ближайшей перспективе это вряд ли изменится.

Це звідки у вас такий прес-реліз на майбутнє? (:

Штучний інтелект не може згенерувати щось індивідуальне нове чого ще не було. Він працює за принципом аналізування мільярда картинок і вже від них він відштовхується поєднує щоб створити картинку по запиту. Вчора пробував зробити локацію для 2д гри в стилі пікселів він не зміг справитись як би я не змінював запит.

Це неоднозначне рішення, але я б рекомендував піти на кінооператора. + Художня школа.

Раджу обрати художній ВНЗ. Не просто художній факультет а саму заклад. Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури мабуть залишається одним з найкращих, хоча останні роки дещо просіло у порівнянні з тим що було років 10-20 назад. Проблема з 2д артом, що Вам буде дуже складно наздогнати фундаментальні навички образотворчого мистецтва самостійно. І треба малювати майже кожен день. Також дуже радив би, при можливості, додатково брати курси у закордонних спеціалістів і слідкувати за художкою і концептами з вже зараз. Artstation, Gnomon, learn squared має бути у вас на стартових сторінках замість Гугла. Якщо не знаєте англійської, починайте її інтенсивно вчити, бо, на жаль, якісного україномовного арт контента майже немає. У будь якому навчальному закладі, Вам, скоріше за все, будуть викладати люди років за 50. Це звичайно чудово, але у більшості з них дуже консервативні погляди на сучасний 2д арт, у тому числі, цифровий. Вони не дуже його визнають і будуть Вам постійно вбивати у голову, що справжнє мистецтво то тільки на папері. Повайже ці їх погляди і не сперечайтеся з ними, але не ведіться (:. Якщо вам ціково, я можу відповісти на деякі ваші питання окремо, можете писати чи сюди, чу у приват. Успіхів!

Написала вам в особисті повідомлення

В НАОМА я б радила факультет графіки. Мені здається, він там нині в більш квітучому стані, ніж факультет живопису

Оце дуже корисна порада, дякую Вам.

В художку. Общался с несколькими арт директорами игровых студий. Они солидарны в том, что им при равной конкуренции в опыте и портфолио, больше импонируют художники с базой.
Английский учи попутно сама или курсами.
Так к выпуску из уника, с университетской базой + цифровыми работами от себя ты неплохо загрузишь портфолио.

В течении лет ты еще возможно захочешь пометаться между 2D Artist, Concept Artist, Character Artist, Environment Artis, 3D Prop Artist, Technical Artist итд итд итд. И в каждом тебе помогут знания стилей рисования, разницу в них, в эпохах рисования, умение их воспроизводить и найти тот, в котором ты сильнее всего.
Попутно изучая архитектуру, моду, пейзажку в истории искусств, ты сильно набьешь глаз и тебе будет проще.

Опять же если вообще стоит вопрос, что нужно хоть куда-то поступать.

А лично от меня респект за то, что ты смогла в таком возрасте выбрать направление, удачи в пути!

Не гайте час, курсів або самонавчання буде достатньо. Підготуйте портфоліо та почніть стукатися до геймдев компаній на стажування. Можна піти трішки складніше та почати на фрілансі шукати клієнтів. У будь-якому разі практика та реальні кейси допоможуть зрозуміти, чи підходить обраний шлях.

На жаль, з 2д артом така штука набагато гірше працює. У 3д можна почати працювати одразу з отриманням базових навичик, на вивчення яких, все одно треба немало часу і зусиль. Можна почати робити якісь замовлення, але художній рівень робіт не буде зростати і лімітує можливості у майбутньому. Тут грати треба у довгу. Без фундаментальних знань у композиції, світлі, анатомії та ін. роботи будуть виглядати непрофесійно і будь-яка людина, яка розуміється на цьому одразу це побачить.

Порадила так, бо є реальні приклади художників-самоучок. Наприклад, знайомий вчився на психолога, але цікавість до малювання перевершила. Тепер вже поважний дядько, працює лідом 2D/3D Artist в геймдев студії, починав з 2D на фрилансі. Я теж і близько за фахом не працюю. Звісно ж у кожного своя доля і думки на цей рахунок. Просто якщо навіть подивитися вимоги до вакансій, то спеціальної освіти там не буде, а тільки тулзи та скіли. Можна вчитися у вишу 5 років, вивчаючи непотрібні предмети також, а можна для себе обрати окремий напрям і в ньому досягти не аби яких висот.

Розумію Вас. Але я, як людина з художньою освітою мігістра, з задоволенням ще б пройшов роки 3 навчання по сумісній спеціальності. І так, існують приклади людей, які самостійно все вивчили, але будемо відверті, ці історії круто виглядають, коли ти читаєш про них; в реальності це виключення а не правило. Також, зі свого досвіду, люди без художньої освіти, які навіть не 2д а 3д графікою займаються, не так добре розуміють фундаметальні вимоги до художніх завдань, як люди, які цю освіту мають. Звичайно, вони вчаться, і більшість людей з якими мені доводилось працювати, здібні і мають хист. Але, знову ж таки, це виключенн з правил. Якщо розгладати у зрізі загальної поради людині, то я би радив обрати більш надійний і безпечний шлях.

В КНУТД є факультет технологій та дизайну, де, в свою чергу є освітня програма графічний дизайн. knutd.edu.ua/...​/fd/fd_022_bgd_2021-1.pdf
Може підійде

Я не художник, але думаю, що краще вступати на щось більш-менш творче. Можна взагалі спробувати в художній ВНЗ, або ж в щось типу КНУТД (технологій і дизайну) на якусь близьку за інтересом спеціальність.

Просто та творчих спеціальностях ви паралельно будете вивчати композицію, кольорознавство, розвивати якусь надивленість і т.д. Для 2D Artist це важливо. Звісно, паралельно потрібно продовжувати вивчати софт і англійську.

До речі, ось Concept Artist Влада Гладкова, з якою у нас було інтерв’ю та стрім, навчалася на дизайні одягу в КНУКіМ і казала, що їй це стало у пригоді в геймдеві: youtube.com/watch?v=3NQA2n5itgo?t=103

Хоча, звісно, це лише одна історія, у кожного та кожної свій шлях

Підписатись на коментарі