Substance Painter Metal + Paint Текстуринг Металу та Фарби. Туторіал

Привіт! Мене звати Дмитро Михайлик і я займаю позицію Lead 3D Artist в Ubisoft, а ще публікую навчальні відео у своєму каналі MykhailykArt .

У цьому відео я показую, як створювати текстури та розбираю створення матеріалів, роботу з Anchor Points, масками. А також показую декілька цікавих прийомів та секретних технік, які використовую в роботі.

Роблю це все я на прикладі патрона для гвинтівки Мосіна. Відео підійде, як початківцям, так і більш досвідченим художникам. Бажаю гарного перегляду :)

Незабаром я опублікую також текстову версію цього туторіала і додам її в цей топік.

Дивіться також мій інший туторіал з підготовки до текстурингу + Bake під UDIM Workflow в Marmoset.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі