Я тестувальник веб-додатків, але хочу потрапити до GameDev. Потрібні ваші поради!

Доброго дня, шановна GameDev спільното! Мене звуть Олександр і вже майже рік я працюю General QA Engineer. До того як потрапити в IT, я 5 років працював юристом, але на початку війни звільнився, почав навчатись і, зрештою, знайшов роботу в QA.

Але, незважаючи на те, що робота мені подобається, моя пристрасть — це ігри. Я люблю грати ще з дитинства, але ніколи навіть не мріяв, що зможу брати участь в процесі розробки. Тепер, коли я зміг потрапити до IT, я розумію, що в мене з’явилась можливість потрапити до GameDev. Тестування мені подобається, але, в перспективі, душа лежить до геймдизайну або наративного дизайну.

Так от, мені потрібна порада спеціалістів. Як мені краще ввійти в GameDev, через тестування, спираючись на вже наявний досвід, чи одразу навчатись в сторону геймдизайну або наративного дизайну?
Дякую!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Згадав класну вітчізняну мобайл геймдев фірму jobs.dou.ua/...​s/bini-bambini/vacancies, зараз шукають КУА ліда, та іноді в них проскакують і звичайні позиції. Це про те що не всі в нас про геймблінг, а є і навчальні для дітей.

Я би 5 разів подумав до того як йти в ГеймДев. Не через те, що там погано, але є деякі нюанси. Наведу приклади, але вони можуть не відноситись до окремих контор, не є правилом, але зустрічаються часто:
1. Мала ЗП порівняно з аутсорсом та іншими. Тому там багато студентів та самоучок.
2. Загальний рівень спеціалістів не високий, якщо там люди з крутим досвідом, то вже швидко переходять на аутсорс на вищі ЗП. Є винятки, фанати своєї справи.
3. Можу відзначити, що все ж таки, люди працюючи в геймдеві дуже багато роблять самі, наваються, розвиваються у різні боки. Гейм дев то не формошлепство, а ще й паблішинг, післярелізний розвиток, супровід, закриття. Там багато чого треба знати, якщо гра веб, та й мобайл. Тут і статистика і базова безпека, платежі, підтримка девайсів, паблішинг в стори. Це може бути цікавим.
4. Велика кількість компаній таки працюють на гемблінгу, слотах, та три в рядок. Тож за пів року вам дуже набридне з ранку до ночі тиснути на гачок барабану, або свайпати цукерки.
Якщо не почнете писати тесткейси, та планувати тести, то запал закінчиться набагато раніше, разом з якістью яку ви можете дати. Вигорання.

Я зустрів дуже багато класних людей у геймдеві. Люди насправлі людили свою роботу, та робили її гано, переважно всі :) Але майже всі потім йшли у інші, не гейм-дев компанії. Окрім фанатів, та тих, чиї скіли специфічні для гейм-деву.

Якщо таки наважитесь йти у гейм-дев, подивіться у сторону компаній, які роблять не тільки слоти, три у рядок та геймблігн. Які мають не тільки одну гру та не один жанр, де можна в середині компанії змінити гру, яку тестуєте. Повірте, грати і тестувати гру — це не одне й те саме. ТАким прикладом був Геймлофт, але я не знаю що там зараз. Можете ще пошукати інші.

www.istqb.org/...​rtifications/game-testing вітчізняним роботодавцям поки однаково, але думаю згодом деякі почнуть питати сертифікати (те як зараз з istqb foundation)

Бекенд сучасного геймдева — це на 90% веб, з яким ви вже і так працюєте (а якщо це щось браузерне, то й на всі 100). Я так колись два роки пропрацював в геймдеві, не відчувши особливої різниці із не-геймдевом. Власне, різниця була в тому, що мої колеги виглядали трішки дивно. Наприклад, була дівчина, яка одягалась як Сейлор Мун, хоча її фігура цьому жодним чином не сприяла. А ще була одна колега, яка офіційно поміняла в паспорті ім’я на Аска (привіт, Євангеліон)... Ну, весело було, хоч і не довго, поки компанія не збанкрутувала. Я власне про що: зайти в цю предметну область ви можете вже зараз. Інша справа, подумайте, чи дійсно воно вам так треба.

Для начала определись в какой геймдев ты хочешь попасть, мобильный рынок или пк/консоли, в продуктовую компанию или в аутсорс. второе терминология наше все, изучи терминологию, не называй дуалсенсе джойстиком это две разные вещи что такое игровая механика и тд, третье изучи как создаются игры и что за что там отвечает, в идеале пройди короткий курс введение в игровой движок unreal или unity, после него очень много станет ясно и понятно, ты должен понимать разницу между материалом и текстурой, ну если конечно не хочешь делать манки джаб,следи за геймдев индустрией, четвертое тебе нужен релевантный игровой опыт, одной из твоих задач будет как можно быстрее добираться до нужно места в игре, валидно без дебага. Как определишься с направлением изучай мат-часть консолей или мобил их особенности и тд погугли девкиты и тест киты консолей. Постарайся узнать про сертификацию игр, она есть как и на пк так и на консолях и на мобилах даже(Apple Arcade, привет!) попробуй поискать инфу. Поищи методы оптимизаций игр, ибо большую часть времени тебе придётся проверять их результат этих оптимизаций, есть еще много всего чего но для старта этого достаточно, успехов!

Большое спасибо! С сектором и способом работы компании я уже определился. С терминологией тоже всё в порядке. Кто и за что отвечает, уже примерно ориентируюсь. По поводу движков — уже в планах на ближайшее время. За индустрией слежу ежедневно. По поводу мат.части, сертификации и оптимизации — спасибо за совет, обязательно буду смотреть.

Тобі точно треба у гейм-дев? Звісно у нас є контори яки розробляють Метро, Сталкера, але з іншого боку значно більше слотів, три у ряд да усякого гемблінгу. І це мабуть теж гейм-дев. А ще у гейм-деві судячи з усього зарплатня нижче

Не скажу, що я фанат слотів, мобілок, тривряд і тому подібних проєктів, адже це не так. Але я обожнюю ігри як концепцію. Звісно, я хотів би працювати над крутими проєктами, але мені цікавий будь-який досвід в геймдеві. Тобто, перспектива працювати над вищевказаними жанрами не лякає. Потрібно з чогось починати)

Не буду казати хто, але куа менеджер з одного проекту великого та відомого ігрового, коли дав посилання на топік, сказав що він не взяв би вас. Тому що не хоче буду тестувальником, а хоче у гейм дев. Його мотивація — навіщо мені навчати когось, коли він потім покіне цю спеціалізацію. Тому раджу на співбесідах і у спілкуванні казати що мрія стати тестувальником ігор, а не як у анекдоті: «хоть тушкой, хоть чучелом» но в геймдев

Я зайшов як сантехнік. Прийшов в офіс і всіх затопив.

Особисто мій шлях почався у Геймдеві з Junior QA, а вже через рік мені вдалось перейти на Game Designer Generalist. Тому увійти у геймдев і почати з QA цілком собі нормальна перспектива.

Я б зайшов як мід+ QA. А далі за рік-два свічнешся кудиь захочеш в рамках тої самої компанії (якщо ти адекватний і хороший працівник)

У нас колись був войсчат про вхід в геймдев через тестування:

Спікерами були фахівці, які почали кар’єру в геймдеві з тестування, але потім свічнулися в інші спеціалізації

Підписатись на коментарі