6-годинний робочий день чи 4 робочих дні на тиждень — що б ви обрали?
Нещодавно 6-годинний робочий день запровадили в ігровій компанії Fingersoft. Це фінська студія, яка створює мобільні проєкти на кшталт Hill Climb Racing.
«Це дає працівникам можливість краще збалансувати роботу та вільний час. Що стосується продуктивності, ми помітили, що чим краще самопочуття співробітників, тим цінніший їхній внесок у роботу та вплив на атмосферу нашого офісу», — зазначили в студії.
При цьому співробітники отримуватимуть 90% зарплати.
Останні два роки компанія пробувала формати 4-денного робочого тижня і 6-годинного робочого дня, та вирішила зупинитися на другому. В експерименті брала участь приблизно половина команди (загалом в студії працює 110 осіб). Співробітники мали вибрати між двома варіантами.
У Fingersoft кажуть, що 6-годинний робочий день «давав більше переваг», тож студія залишить такий формат назавжди. Керівництво каже, що це один зі способів покращити життя співробітників і одночасно залишити рівень продуктивності незмінним або навіть підвищити його.
А що ви думаєте про 4-денні робочі тижні та 6-годинні робочі дні? Який варіант ви б обрали? Чи покращив би він вашу продуктивність і як саме?
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев
49 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів