👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Представся кто ты и что ты есть, писать всякую дичь может каждый, покажи свои достижения, успехи, зачем мне слушать диванный анализ очередного ноунейма?

все хотят делать игры но при этом ничего не умея и не имеея никакого опыта но конечно же при этом хотят зарплату и не просто зарплату, а деньги которые получают сотрудники игровых студий да еще и не стран снг(потому что тут в среднем зп ниже) а среднеевропейские зарплаты игровых разработчиков. Вот где абсурд.

концепт арт, работа в движке-лвл дизайн, сценарий, лор, диз док, баланс, распределение задач исходя из умений и ресурсов, я как автор идеи всегда буду единственным заинтересованным человеком в решении множеств задач и оптимизации рабочего процесса. Только единственная наверное моя проблема — я не знаю как привлечь людей.

Автор, яка твоя роль в проекті? Такі топіки зазвичай створюють:

1) Інвестор, який має бабло і шукає людей для реалізації
2) Лід проекту, який вже має напрацювання (робочий білд з заглушками замість ассетів), але шукає собі недосвічених падаванів у підмогу
3) Люди, які взагалі нічого не розуміють в геймдеві і прийшли лише з ідеєю про чергову гру де можна «грабити коровани»

І ще таке, люди без досвіду і портфоліо точно не зроблять за рік/два/три іграбельний проект, в який захотіли би грати інші люди. А якшо є досвід, то навіщо 3д-моделити за безкоштовно якщо можна це робити на апворку? Є звичайно вийнятки, де людина в соло випускала гру яка трималась в топі стіма деякий час, але й багато бачив ф2п проектів від студій з бюджетом на розробку і рекламу, які загинались за кілька днів після релізу (в стімі повно таких безкоштовних ігор з нульовим онлайном)

Я розумію що всі хочуть кучу грошей нічого не роблячи і нічого не вміючи, а диванна аналітика від ноунеймів це вже давно норма. Покажи свої досягнення, свої прибутки від створених тобою ігор. Чому твої слова повинні щось значити, навіщо ви топите такими коментами мою тему?

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Ну что я могу сказать: очередной поиск бесплатных работников

Ну что я могу сказать, очередной бесполезный коментарий.

БУГАГА, ты б почитал бы о дяде Вове

Как не странно это может сработать, по методу сетевого маркетинга или франшизы. Конечно не то чтобы совсем бесплатные работники, какая ни какая инфраструктура с тебя за что с работников некий процент (хотя в случае Wargaming ютуберами и кибркотлетами — все твое твое, только игру рекламируй). UpWork как раз именно такая тема, ну или любой базар с местами для торговли. Если подумать — то там куча работников, однако официально каждый сам за себя. И причем всем учасникам нравится такой подход, потому что это максимально честно. Многим такой подход не подходит — по причине авторского права, патентов, ноухау и т.п. Или человек должен быть на подхвате, всегда доступен и не занят другим заказом — админ например. В данном случае, конечно отчетливый наивняк — предложение без предложения и заявка на AAA проект, причем банального плагиата PUBG, без вообще ничего. И не важно, что для создания продукта такого уровня идут десятилетиями, создают студию — копят деньги и т.д.

Как жаль, что игра по геймплею не будет похожа не на один из батлроялей и вовсе не режим королевской битвы, зачем сразу клеить клише плагиата пабга? У пабга уже есть копии. И для создания подобных Игр теперь не нужны годы так как доступно множество материалов и туториалов и не надо ломать голову и убивать кучу времени над какой либо механикой и т.п. Можно в игру добавлять материал постепенно и исправлять/улучшать патчами, нужно понимать где можно сократить время на внедрение и разработку и над чем нужно поработать в первую очередь. Это моё мнение которое подтверждают игры которое я изучил и изучаю. Онлайн игры ломают однообразный геймплей и не правильный подход к монетизации.

«Багатокистувацький free-to-play» — це тип гри, яка вмирає без гравців. Навіть якщо ви і зробите гру, то без маркетингу у гру просто ніхто не буде грати. Це точно не той жанр, що можна зробити на голому ентузіазмі.

Але у вас нічого не вийде. Чому? Причин багато. Назву декілька:
1. У вас немає спеціалістів, котрі уміють робити ігри.
2. Якщо навіть у вас і були спеціалісти, котрі уміють робити ігри, вони не захочуть працювати за дарма.
3. Якщо навіть і захочуть, то у вас немає людей, хто організує робочі процеси.
4. Якщо навіть і організують робочі процеси, то у вас немає чітких цілей, чого ви хочете досягнути.
5. Якщо навіть і є цілі, то у вас немає конкретних задач спеціалістам.
6. Якщо навіть і є задачі, то у вас немає термінів і дедлайнів.
7. Навіть якщо з’являться терміни і дедлайни, то вони будуть порушені.
8. Якщо навіть не будуть порушені дедлайни... та ні, такого не буває в геймдеві.
9. Тим паче, що за порушення дедлайнів ніхто нікого не буде наказувати, бо все ж на ентузіазмі і за дарма.
10. Ви точно не підходите на роль директора студії, оскільки Ви, станом на сьогодні, не вмієте створювати ігри. Все просто розвалиться.

Йди там десь в іншому місці чірікай свою нікому непотрібну думку. О великий експерте , якщо не можеш нічого сказати корисного тоді краще мовчи. Аналізуй краще свої ігри і я з тобої не погоджусь бо як би то і правильні речі писав, але не туди попав.

ти почитай, що він пише, він мене вирішив похейтити, з якого дива він має на це право? А ти, я бачу теж «інтелектуальна» людина. Ви важаєте, що маєте право принижувати людей на формах і давати тут свої псевдо-прогнози будучи ноунеймами і нічого не маючи, бо витрачаєте час на таку дурну писанину. Які труднощі і ризики можуть бути і без вас люди знають, не вчора родились. Якщо не можете написати чогось корисного то не пишить взагалі нічого!!!

Друг, тут не только ноунеймы. Тут есть люди включая тех, кто уже комментировал твой пост, опыт которых и позволяет им делать соответствующие выводы.

Для меня в твоей мотивации делать игру нет ничего плохого. Но ты пытаешься подключить к своей идее людей, чье время и силы ты будешь тратить под обещанием делить будущее абстрактное золото, в случае если оно будет.

И важно поспрашивать у тебя, насколько велик шанс того, что абстрактное золото и опыт на самом деле вероятны, чтобы спецы которые к тебе присоединятся знали за чем они придут.

Я спродюсировал 3 инди игры и все 3 загнулись. Надеюсь тебя не постигнет та же участь, но просто поверь словам типа у которого уже были удачные и неудачные опыты разработки.

Мне действительно интересно увидеть на Украинском рынке больше наших крутых продуктов, но одновременно с этим не хотелось бы, чтобы ты без понимания процессов и агрессивной реакции на критику, стал для своей команды бичом из-за которого они закинут геймдев, так и не начав.

Подумай хотя бы над мвп частью игры, которую можно сделать сильно проще. Если тима расширится, то сделаешь всё что хотел, но если нет, чтобы вы не застряли на 3 года в производственном аду и вышли хоть с каким-то действующим портфолио на руках.

Це не критика, це просто тупа думка якоїсь людини у якої не скалось з іграми і більш менш нормальною зарплатою от і все, якщо в тебе три проекта загнулось то і значить у всіх так буде — логіка залізна. Тут ніхто нікого не змушує кидати все і йди за мною, деяким людям цікаво, але я знаю, що така цікавість швидко пропадає коли потрібно навчитись зробити річ яку ти ще не вмієш. Досвіт цінна річ, але не всі його просто потім реалізовують і часто не передбачають своїх майбутніх помилок або пропускають повз чужі.

Ну логично. У меня эти 3 проекта были стартом карьеры, я тогда был зеленый и не опытный, но неудачи это норм, они и показывают, что был опыт с реальными проектами. Я вообще не утверждаю, что то, что у меня с 1 раза не вышло, значит, что и у тебя не выйдет. Наоборот хочу подсказать как избежать такой же участи.
Расскажи про свой опыт, какие у тебя интересные выпущенные проекты (или не выпущенные), как много лет ты в геймдеве, что за позиции занимал или планируешь занять, какие зоны ответственности принимал. Может тут в коментах тебя сочли за новичка, а ты бывший креативный директор какой-то студии.

Я бачу знущання з ідей та повну зневагу до людей які хочуть спробувати та навчитись. Ваша критика це і є агресивні випади на людей. Нормальна критика це коли вказують на помилки і рекомендують варіанти їх виправлення.

Бо вони і є ноунеймами так, як і я, тому тільки і можуть тут в коментарях описувати свої негативні думки про чиїсь ідеї та прагнення. Вони навіть і не розуміють, що такою «КРИТИКОЮ» вони не тільки принижують автора, але й відлякують інших людей навіть від спроби, щось почати.

Нічого корисного? Та я Вам майже чек-ліст написав, як створити успішну компанію! Але практика показує, що цього неможливо досягнути без досвідченого директора і стартового капіталу компанії — та і це не гарантує успіх.

Я не принижую Вас, а свідчу про Вашу професійну некомпетентність.

Це нормальні, хоч і скептичні, повідомлення того, хто знає про що говорить. Якщо хоча б на частину пунктів маєте хороші відповіді — чудово! Запостіть їх тут і всюди, де шукаєте людей, і стане значно легше із пошуком. Наприклад, вам пишуть:

2. Якщо навіть у вас і були спеціалісти, котрі уміють робити ігри, вони не захочуть працювати за дарма.

А ви такий: я і моїх троє друзів, у всіх досвід в індустрії 10+ років (ким саме), робили Ассасінс Крід і Вотчдогс
Вам

4. Якщо навіть і організують робочі процеси, то у вас немає чітких цілей, чого ви хочете досягнути.

А ви: останні 3 роки я проджект менеджер, маю такі-то сертифікати, задачі розписані, беклог в джирі, от дивіться
Вам

9. Тим паче, що за порушення дедлайнів ніхто нікого не буде наказувати, бо все ж на ентузіазмі і за дарма.

А ви: три-чотири місяці робимо демку, далі показуємо людям з грошима (а контакти є, подивіться на досвід), і якщо все ок отримуємо фінансування

Погодьтеся, якщо пропрацювати ось такі заперечення, все стане значно краще(;

Ну World of Tanks показав, що власне можна і на ентузіазмі зробити. Створив власну PR группу із ютуберів водоробів тощо. Головне придумати цікавий геймплей. Тут же звісно заява на рівні шукаю безкоштовних людей робити Unreal Tournament на Unreal Engine. Взагалі цікава ідея починати game studio одразу з AAA класу, без сталої ідеї і інвестицій. Як там — починають із запорожців та казуалок для мобільних, чи PR проектів на замовлення.

Я вже думав, що не зустріну тут людей які вміють думати кретично та зрозуміють мою ідею. Дякую за коментар, аж зігріло і надало впевненості в тому щоб йти далі)))) Але в одному ти помилися, це не ААА проект.

Який сенс тоді брати цілий Unreal, коли це не AAA ? Взяти якийсь Godot, чи взагалі на Ogre 3D щось склепати. WOT вже існує як і низка конкурентів, які відтворили ідею. Unreal Tornament чи Counter Strike теж вже є, якщо створювати трошкі інші аналоги — це по перше треба мати вже суттєву студію з кодерами, 3D артистами, художниками, звукарями — аутсорсити десь PR і так далі. По друге щоб воно стало цікаво великій кількості народу треба багато вкластись в PR. Щоб стрельнути з інді студії треба одне — унікальна і цікава ідея, яка буде цікава людям. Відтворювати існуючі ігри, тільки якось по іншому — сенсу мало. Нікому не буде цікава якась наступна no name Dota від невідомо кого.

Тріпл ей ігри це ігри з великим бюджетом та маштабом де дуже багато роботи. Не розумію до чого тут UE чи інші двигуни? Я хочу гарну картинку, оптимізацію і освітлення, а це якраз найкращий варіант і до того ж по ньому куча є документації та гайдів. Просто мало хто розуміє, що над онлайн грою треба постійно працювати і не обов’язково заповнювати всім контентом одразу який там повинен бути, щоб відкрити доступ до гри і великий плюс, що вже на альфа і бета версіях можна буде отримати потрібний фідбек від гравців. А деякі ігри роками знаходяться у відкритому доступі на стадії бета тесту і нічого, але так точно не треба робити))))

Я в рамках хобі робив для свого сина майнкрафт сервак, потім просував його, нарощував онлайн і коли роботи ставало багатенько для одного, я шукав помічників на профільних форумах. Я звісно вибивався з загальної картини, бо цільова аудиторія таких формумів — це зазвичай діти 11-16 років, які теж роблять собі майнкрафт серваки та шукають в штат «спеціалістів» різного профілю, таких як промоутери, білдери, прорамісти, адміни і тд. Також вони засновують свої «ігрові студії» і надають послуги з розробки серверів. На тому форумі вони описують свій майбутній перспективний проект, як вони зароблять купу грошуй і тоді зможуть платити зарпланю «персоналу». Така собі пісочниця майбутніх бізнесменів, ні чого паганого в цьому не бачу, діти вчаться підприємництву. Так от ваш опис мені дуже нагадав описи проектів ціх школярів. Не за ради образи кажу, але мені здається, вам треба попрацювати трохи над текстом і додати більше конкретики та професійної термінології.

Порівняння з дітьми класне, але конструктив, я побачив тільки в останньому реченні і цілком згоден з його змістом, дякую.

Звучит амбициозно, и по хорошему эти амбиции как-то бы защитить. Ты уверен, что потянешь мультиплеер, который обычно делается в 40-200 человек, сам с несколькими джунами? Какие сроки? Есть ли анализ рынка, что такая игра нужна и её захотят финансировать? В общем чисто по посту выглядит как очередной проект, который умрет не выпустившись.
Постарайся чуть лучше описать организационную часть.
А так, очень было бы интересно глянуть на Украинский кооп шутан.

Да, я изучал онлайн игры их плюсы и минусы, изучил интересы и критику от геймеров. Я в первую очередь приложил все усилия для того чтобы не придумать очередной клон какого нибудь пабга или овервоча или еще какой нибудь подобной игры. Я прекрасно понимаю как должна выглядеть игра и что нужно для этого делать чтобы проект не ушел на свалку. Тут много ньюансов которые есть в таких проектах, чтобы разобрать их всех и написать о них нужно много текста, если интересуют все аспекты игры то могу тебе их тут описать начинаю от того как можно решить проблему с читами в таких играх и заканчивая экономикой с балансом.
Я хорошо отношусь к критике и тоже считаю, что моя тема тут еще сырая и требует дополнения. Мне было интересно, отзовутся ли вообще люди на данное сообщение.

До проблемы с читами ещё дожить нужно (проекту)

«Перша і основна гра — це масовий мультиплеєрний онлай шутер з видом від третьої особи, створений за допомогую UE5»- вибачаюсь, але це занадто нестандартна ідея 😁

По іншому коротко не сказати, ти хіба можеш описати ключові механіки або жанр якимось іншими словами, щоб тебе правильно зрозуміли інші?

Не ну зовсім не схоже на Pubg чи Unreal Tornament. В цьому і сарказм.

Підписатись на коментарі