Вибір напрямку в 3D

Доброго дня , товариство.
Зіткнувся з проблемою визначення напрямку в 3D індустрії. Так , як все зараз розділяється ледве не по темам : окремо моделі зброї, окремо налаштування світла...

Як обрати напрямок і не прогадати?

Не розумію в якій стежці рухатись, хочеться моделити для створення відео, не зовсім моушн, так як більше створювати моделі для зйомок, ефекти, реклама, кіношні весілля ...

Можливо є люди які таким займаються? На кого звернути увагу? Школи? Курси? Блогери?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі