×

Сьогодні нарешті стався повноцінний реліз Hogwarts Legacy. Діліться своїми враженнями

Власники deluxe-видань Hogwarts Legacy вчать свої «експеліармуси» та «авада кедаври» з вівторка, а сьогодні гра нарешті вийшла для широкого загалу. Наш огляд ви можете почитати за цим посиланням, а поки що запрошую до обговорення тих, хто вже спробував гру.

На вашу думку, які в неї шанси стати грою року? Які з механік вам сподобалися та чому саме? Що здалося недоречним? В грі досить багато діалогів та катсцен, чи не бісить це вас? Можливо, ви плануєте пройти гру за кожен з факультетів Гоґвортської школи чаклунства? А може ви взагалі прибічник її бойкоту?!

Усіх запрошуємо у коментарі!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Побігав ще на пререлізі годинку на плойці просто глянути. В цілому виглядає чудово, хоч і від графонія очікування були більші, бо типу некстген і всі справи. Вирішив відкласти на пару тижнів/місяців, поки хотфікси під’їдуть, мені не свербить.

Подивився на проходження. Іграшка красива, чарівна, але... Вона не поважає тих, у кого реакція слаба, повільна. Якісь швидкі дії, якісь змагання хто перший.
Чому не можна створити таку бойову частину: якщо вивчив потрібний спелл, то він автоматично у бою створюється. Якщо перед бійкою випив еліксир то спелл створюється бистріше.
Таким чином не треба буде як у СуперМаріо намагатись безуспішно заплигнути на гойдалку. Зберігатись, лоадитись, знову намагатись заплигнути — качати якійсь непонятний незрозумілий навик витрачання часу на безглузді дії.
Іграшка чарівна у тому сенсі що чудово відтворює світ Роулінг.
І жахливо програє на мій погляд коли треба змагатися із монстром у наздоганялки та спелл кидалки.
Бо як вже казали — у грі можна вчитися, то чому б саме формулу «чого навчився тим і захистився» не використати. Ігра від цього стала зовсім іншою — проходженням дослідника, вченого, а не багато раз швидко кнопко натискача.

там є рівні складності. для тих, хто не дуж досвідчений — є найнижчий.

А є таке, коли проходиш гру наче квест без необхідності когось того... ?

Саме тут — от не знаю :)

Це тупо Відьмак 3, але замість меча в тебе паличка а замість коня в тебе мітла.
Гарі Потера не читав, тільки дивився, тому читати і слухати всі розмови не цікаво. Мова — англійська, тому діалоги трішки складні, але на російській грати не буду, лол.
Ще дуже схоже на відьмака тим, що поза Гоґвортсом є маленькі послення як у Відьмаці, де є декілька сайд квестів, а коли ти просто блукаєш лісом, то можеш натрапити на банду монстрів або злодіїв. В цілому грати не напряжно, фаново, 7/10. Граю на стім деці. Лоу графіка і 40 фпс.

і як вже тут написали раніше, є декілька UX проблем:
1) Заклинань багато, а у швидкому доступі тільки 4. Змінювати їх незручно, навіть коли відкриваєш 2 і 3 набори спелів
2) Заходити в квести, в мапу, в шмот дуже довго і нудно. Бісить.
3) Відео пропускати можна, а діалог не можна — тільки одну репліку. Тому дововиться багато клацати, щоб якомога швидше завершити діалог.

не хочеться бути нечемним, але коли людина із рпг з відкритим світом грала тільки у третього відьмака — то все, як третій відьмак)

тоді і Хорайзон як відьмак. тільки замість меча — спис, замість коня — рободинозаври.
і Дез Стрендінг як вдьмак. тільки замість меча — автомат з кров’ю, замість коня — мотоцикл.

режим відьмачого чуття, зілля, елексіри — то не відмаче ноу-хау.

а я грав і в Хорайзон і в Дез Стрендінг, але саме відьмак, чомусь, згадується, коли граю в Гоґвартс Легасі)

did you just assume my gender?
did you just assume the games I played before?
How rude, how dare you

Граю на PS5. Поки награв годин 5-7, але основну гілку йду тільки якщо більше нічого немає.

В цілому, відразу сподобалася деталями (буквально перший квест), фанати серії будуть раді майже з перших кадрів. Замок пропрацьований добре, і відразу кидається в очі що там достатньо всього що можна повертатися і відкривати пізніше. Трохи нагадує ті самі старі ігри поттеріани з дитинства (це плюс для мене).
Спочатку цікаво прогресувати далі щоб відкрити більше спелів і вже почати баталії.
Загалом, враження позитивні, хоч і гра не без проблем. Проблеми мінорні в основному, але в купі роблять експірієнс не «next gen» гра 2023. тим не менш, я б рекомендував її до проходження будь-кому :)

Візуал: я не графоман (я апріорі граю на консолі), але GoW Ragnarok виглядає на голову вище, прям кардинально вище (граю на OLED, 120hz). Я очікував більше, чесно, але можливо це результат купи матеріалів які були в мережі і підігріли градус.
І також присутні деякі артефакти, то мантія провалюється в персонажа, то капюшон тремтить поки йде діалог, то ще щось. Є відчуття «сирості» поки що, дуже сподіваюсь що на тижні будуть патчі.
Управління: наче як робили під геймпади, але не вистачає деяких речей як то зміна спелів через пресети (мені набридає змінювати атакуючи спели на репаро і знов назад). 2-3 пресети які змінюються на одну кнопку були б збс. Камера іноді поводить себе дивно, що теж не дуже подобається.
Не дуже подобається що шмот випадає часто, приходиться часто йти в меню і дивитися чи він не краще. Тут GoWR теж на голову вищий, але він не зовсім «відкритий» та «рпг» в класичному розумінні, тому терпимо.
Деякі анімації швидко набридають. Відкрити карту щоб глянути куди йти чи поставити маркер — а вона анімується кожен раз. В той же час деякі анімації на рівні the sims 3, як то коли персонаж бере їжу і поглинає її. RDR2 в цьому плані це інша ліга, а грі 3 роки ось стукнуло :)
Є відчуття «порожності» в NPC. Пали їх вогнем, забігай за прилавок магазину — їм пофіг.

Як фанат серії, я безмежно радий такій свободі в чарівному світі і загалом продовженню серії без Поттера, хоч і відійти від того що це не про Поттера спочатку важко :)

Звісно, всі матеріали в мережі підігріли цікавість та очікування, і нажаль, місцями в мене є якась розчарованість, але це стосується скоріш лише моїх очікувань, а не гри.
Я все ще думаю що частково речі пофіксять в найближчий час, і з прогресом сюжету деякі речі не будуть такими критичними і вона стане справжнім некст геном. Ну або я надто spoiled іншими відполірованими іграми, в які зазвичай грав через пару місяців після релізу :)

От бойова система дійсно трошки перегружена. Типу, ти тицяєш R2 щоб скастувати базовий спел, а потім нолік. Але через те, що на R2+нолік стоїть свій спел ти можеш помилитися, особливо під час напруженої битви.
А загалом сюжет вам як? То чи не то?

на PS5 таких проблем не виникало, адаптивні курки дають зрозуміти чи це «тап» чи це «натискання», можливо це допомагає.

сюжет загалом цікавий, трішки набридли історії про «унікальних» персонажів (бо завжди є якийсь bias до нього і ти завжди розумієш що є якась прихована сила і тд) , але слідкувати цікаво. і це взагалі перша гра в світі Поттера де я просто не знаю що буде далі, всі минулі ігри ти прзумієш до чого все йде бо читав книгу, тому тут апріорі цікавіше :)

Теж грав на пс5, але все ж вважаю управління трошки перевантаженим.

Так, гарно що вони не експлуатували знов історію Поттера. Хоча, наприклад, (і я про це вже казав), трохи вибісила чаклунка з Уганди. Дуже штучно це було)

блін) прочитав про анімацію і в голові промайнув флешбек з першого гарі потера на пк. коли підіймаєш картку все ніби завмирало він присідав і епічно підіймав цю картку, це люто бісило. бо під час цієї анімації в мене було враження що можна було збігать і заварити чаю.

Управління: наче як робили під геймпади, але не вистачає деяких речей як то зміна спелів через пресети (мені набридає змінювати атакуючи спели на репаро і знов назад). 2-3 пресети які змінюються на одну кнопку були б збс

Ці пресети є, проте вони доступні не одразу. Треба сюжет трохи пройти, відкриються Talent Points, витративши їх можна купити слот для пресетів.

та, дякую.
вчора дограв до того моменту і відкрив. я беру занадто багато сайд квестів і страждаю через те що частина геймплею додається з сюжетом :D

На вихідних кілька годин змогла пограти. Поки що по відчуттях — мікс Відьмачка та Год оф вор. Сподобалась увага до деталей, персонаж Уізлі — ззовні схожа на тих Уізлі, до яких ми звикли, директор Блек — теж на Ґері Олдмена схожий. І так з усім — одяг, чари, манекени для тренувань. Найменші дрібниці тут відповідають очікуванням найдушніших фанатів серії книг та фільмів.

Трошки розчарувало, що реально треба ходити на уроки та вчитись 😅
І ще те, що вибір факультета по факту ніяк не впливає на сюжет (граємо з чоловіком паралельно за Слізерин та Рейвенкло і все 1 в 1). Хотілось би якогось специфічного контенту.
Але знову ж таки, можливо, це тільки на початку, сподіваюсь, далі буде цікавіше.

Але ж!
Від факультету залежить де ви живете :)
Наприклад, рейвенкло живуть у башті, а слизеринці — під озером.

Ну тааак, але хотілося б, мабуть, додаткових квестів і декілька різних сюжетних гілок. Мої очікування були такими)

Топова гра, дуже сподобалась

не играл, но хрень полюбому

Топіку дві години, ще ніхто не відписав. Задротять =D

Підписатись на коментарі