Чи можете ви пригадати успішні випадки бойкотування ігор?
Світом впевнено крокує Hogwarts Legacy (за цим посиланням можна почитати мій неідеальний, але відвертий огляд гри) і очікувано навколо неї піднялося трохи шуму. Пов’язаний він з письменницею Джоан Роулінґ, що створила поттеріану. Якщо хтось не в курсі — через певні заяви, авторку звинувачують у трансфобії, використанні мови ворожнечі та стереотипному зображенні певних етносів та народів.
Через це у Twitter почалася компанія скасування Hogwarts Legacy. Ентузіасти навіть створили спеціальний сайт для перевірки стрімерів: бойкотують вони гру чи піддалися спокусі. Наразі він деактивований, але, як то кажуть, скріни не горять.
Втім, охота на відьом провалилася. У першу ж добу релізу deluxe-видання гри на Twitch її дивилися 1,3 млн людей. Це новий рекорд для сінглплеєрних ігор — минулий належав Cyberpunk 2077 (1,14 млн глядачів). Ба більше, піковий онлайн Hogwarts Legacy у Steam перевищив 236 тисяч гравців. І знову ж таки, це тільки ті, хто придбав deluxe.
На фоні цих новин в мене з’явилося питання: а чи існують взагалі успішні приклади бойкоту ігор? Наприклад, ми багато розповідаємо про те, чому не можна купляти Atomic Heart: тут вам і російські розробники, і гроші «Газпрому», і потенційна передача даних гравців у ФСБ. Та все одно: вчора я наштовхнувся на відео західного блогера, який пояснює чому цю гру варто купляти. А ще на кілька облікових записів наче українських геймерів у Twitter, які чекають на цю гру. То ж, як ви вважаєте, чи не марні усі ці зусилля?
26 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів