Скільки відгуків має отримати інді-гра, щоб Steam її просував

Нещодавно геймдизайнер і фахівець з просування ігор Кріс Жуковський розповів, що у Steam гра має отримати 1000 відгуків за перший рік для того, щоб платформа почала активно її просувати.

«Я працював із багатьма інді-компаніями та вважаю, що якщо гра недостатньо добре конвертується, Steam припиняє її рекламувати. Я бачив багато хороших ігор, які затримувалися з 200-300 відгуками. Але ті, які дійсно добре конвертуються, отримують особливі переваги».

За словами розробника, у 2022 році у Steam вийшло понад 12 000 інді-проєктів — і лише 473 з них отримали потрібну кількість відгуків. У 2020 році тисячу відгуків мала 571 гра, а у 2021-му — 591.

«Якщо гра отримує 1000 відгуків протягом року, це означає, що в ній є те, що подобається алгоритму. Це стосується навіть безкоштовних проєктів».

Якщо говорити про жанри, то найчастіше 1000 відгуків збирали горори, шутери, RPG і симулятори. Тож Жуковський вважає, що інді-розробникам варто зосередитися на страшних іграх.

Також Жуковський проаналізував, які інді-ігри у 2022 році отримали багато відгуків, аби визначити, що подобається гравцям і алгоритму Steam. Ґрунтуючись на цьому, він зробив добірку найпопулярніших різновидів ігор, які ймовірно будуть успішні у 2023-му.

Ігри в стилі Forager

Піксельний симулятор фермера з відкритим світом Forager був дуже популярною грою у 2019-му, але команда розробників розпалася й оновлення не виходили. Шанувальники проєкту шукали альтернативи — і у 2022 у Steam з’явилося кілька демоверсій подібних ігор, що стали популярними (як от Outpath).

Лоуфай-горори

Страшні ігри не обов’язково мають виглядати реалістично, піксельна графіка теж успішно лякає і подобається гравцям. До того ж це чудовий варіант для невеликих команд, які тільки починають шлях у геймдеві. Серед останніх вдалих прикладів:

Однокористувацькі extraction-шутери

Extraction-шутери може описати, як піджанр шутерів, де гравець має прийти, забрати лут і відступити, відстрілюючись від ворогів. Жуковський розповідає про реліз такої гри Zero Sievert, що зібрала понад 1 000 000 доларів протягом першого тижня після випуску. Ще один приклад — SurrounDead, який зібрав близько 800 000 доларів. Жуковський зазначає, що динамічна стрілянина з традиційних шутерів підходить не всім і подекуди гравцям хочеться трохи тихішої гри в подібному жанрі, тож розробникам варто звернути на них увагу.

А ви що думаєте? Які жанри будуть популярними і чи дійсно потрібна тисяча відгуків для просування з боку Steam?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую за корисне та інформативне дослідження
Так, відгуки юзерів дужи важливі в Steam, це дійсно штовхае алгоритми просувати гру, її релевантність покращується і вона частіше рекомендуеться користувачам зі схожими вподобаннями
Особливо важливо щоб гра мала позитивний рейтинг користувальницких обзорів як можно швидше, в перший або перші дні, коли гра буде у продажі.
Гра, яка не має позитивного рейтингу, отримує меньше поглядів гравців, її видимість снижено
це саме стосується і «змішанного» рейтингу, не кажучи вже про червоний колір рейтингу ;)

Дякую, ось тут ще трохи писали про те, як Steam показує і рекомендує ігри:
gamedev.dou.ua/...​r-game-visibile-in-steam

Підписатись на коментарі