Скільки відгуків має отримати інді-гра, щоб Steam її просував
Нещодавно геймдизайнер і фахівець з просування ігор Кріс Жуковський розповів, що у Steam гра має отримати 1000 відгуків за перший рік для того, щоб платформа почала активно її просувати.
«Я працював із багатьма інді-компаніями та вважаю, що якщо гра недостатньо добре конвертується, Steam припиняє її рекламувати. Я бачив багато хороших ігор, які затримувалися з
200-300 відгуками. Але ті, які дійсно добре конвертуються, отримують особливі переваги».
За словами розробника, у 2022 році у Steam вийшло понад 12 000 інді-проєктів — і лише 473 з них отримали потрібну кількість відгуків. У 2020 році тисячу відгуків мала 571 гра, а у
«Якщо гра отримує 1000 відгуків протягом року, це означає, що в ній є те, що подобається алгоритму. Це стосується навіть безкоштовних проєктів».
Якщо говорити про жанри, то найчастіше 1000 відгуків збирали горори, шутери, RPG і симулятори. Тож Жуковський вважає, що інді-розробникам варто зосередитися на страшних іграх.
Також Жуковський проаналізував, які інді-ігри у 2022 році отримали багато відгуків, аби визначити, що подобається гравцям і алгоритму Steam. Ґрунтуючись на цьому, він зробив добірку найпопулярніших різновидів ігор, які ймовірно будуть успішні у
Ігри в стилі Forager
Піксельний симулятор фермера з відкритим світом Forager був дуже популярною грою у
Лоуфай-горори
Страшні ігри не обов’язково мають виглядати реалістично, піксельна графіка теж успішно лякає і подобається гравцям. До того ж це чудовий варіант для невеликих команд, які тільки починають шлях у геймдеві. Серед останніх вдалих прикладів:
Однокористувацькі extraction-шутери
Extraction-шутери може описати, як піджанр шутерів, де гравець має прийти, забрати лут і відступити, відстрілюючись від ворогів. Жуковський розповідає про реліз такої гри Zero Sievert, що зібрала понад 1 000 000 доларів протягом першого тижня після випуску. Ще один приклад — SurrounDead, який зібрав близько 800 000 доларів. Жуковський зазначає, що динамічна стрілянина з традиційних шутерів підходить не всім і подекуди гравцям хочеться трохи тихішої гри в подібному жанрі, тож розробникам варто звернути на них увагу.
А ви що думаєте? Які жанри будуть популярними і чи дійсно потрібна тисяча відгуків для просування з боку Steam?
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів