Підготовка до текстурингу + Bake під UDIM Workflow в Marmoset. Туторіал
Привіт! Мене звати Дмитро Михайлик і я займаю позицію Lead 3D Artist в Ubisoft, а також продовжую публікувати навчальні відео у своєму каналі MykhailykArt .
У цьому відео розповідаю про дуже важливі етапи роботи, а саме — фінальну підготовку до текстурингу — UV і BAKE.
На двох прикладах показую два різні методи, які ви зможете у майбутньому використовувати в своїх роботах.
Перший метод — стандартний, де я розповім про стандартну UV і Bake.
Другий метод — про UV під Юдім і Bake Юдімів. Я також розповім про мапи, які я бейкаю і для чого.
Відео підійде як початківцям так і більш досвідченим художникам.
Бажаю гарного перегляду :)
📌 Також цей туторіал є у текстовому варіанті англійською зі скриншотами.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів