Підготовка до текстурингу + Bake під UDIM Workflow в Marmoset. Туторіал

Привіт! Мене звати Дмитро Михайлик і я займаю позицію Lead 3D Artist в Ubisoft, а також продовжую публікувати навчальні відео у своєму каналі MykhailykArt .

У цьому відео розповідаю про дуже важливі етапи роботи, а саме — фінальну підготовку до текстурингу — UV і BAKE.

На двох прикладах показую два різні методи, які ви зможете у майбутньому використовувати в своїх роботах.

Перший метод — стандартний, де я розповім про стандартну UV і Bake.

Другий метод — про UV під Юдім і Bake Юдімів. Я також розповім про мапи, які я бейкаю і для чого.

Відео підійде як початківцям так і більш досвідченим художникам.

Бажаю гарного перегляду :)

📌 Також цей туторіал є у текстовому варіанті англійською зі скриншотами.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі