«Гіперказуальні ігри мертві», — кажуть видавці ігор Voodoo. А ви що думаєте?
Минулого тижня відбулася конференція PGC London 2023, де було чимало виступів про мобільний ігровий ринок і його майбутнє. Серед них була доповідь від представника французької компанії Voodoo. Вона спеціалізується на створенні й випуску гіперказуальних ігор типу Hole.io (а ще піддавалася критиці за клонування проєктів).
Утім, зараз в компанії заявляють, що «гіперказуальні ігри мертві». Усі проєкти Voodoo, які виявилися успішними у 2022 році, були старими іграми, які вже мали певну популярність. Нові ж проєкти не зайшли аудиторії. Тепер Voodoo намагається змінити бізнес-модель, перемикається на Web3 і блокчейн та очікує краху гіперказуального ринку.
Аналітики з Newzoo нещодавно теж прогнозували, що у 2023 році гіперказуальним іграм буде важче привабити аудиторію. Таких проєктів вже багато, бюджети падають, новим концепціям у цій ніші пробитися важко, до того ж увагу аудиторії можуть перебирати інші розважальні застосунки на кшталт TikTok.
То як гадаєте, чи справді золотий час гіперказуальних ігор вже минає? І якщо так, то що може його замінити?
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів