Чому ремейки мають більший успіх ніж сучасні нові ігри?
Гра The Calisto Protocol вийшла 2 грудня 2022 р. Це новий проєкт, але він базується на ідеях з Dead Space (горор, коридорний шутер, кровожерливі люди-мутанти у космосі). Окрім того, над грою працював один зі співтворців Dead Space — Ґлен Скофілд (Glen Schofield). Проте вона, можна сказати, провалилася.
У той же час Dead Space Remake релізнувся лише сьогодні, 27 січня 2023 року. І він вже опинився у топах. Гра має вищі оцінки, її рекомендують критики та рев’ю на неї більше. Хоча над ремейком Ґлен Скофілд вже не працював.
Ресурс: GameDev Pulse
Як ви гадаєте, чому так? Чому загалом побільшало ремейків ігор (як і фільмів) та продовжень старих франшиз?
Як особисто ви ставитеся до ремейків? У яких випадках випускати ремейк — круто, а в яких більше схоже на простий заробіток на гравцях-фанатах?
Як ви ставитеся до продовжень франшиз? Як часто, на вашу думку, вони тускніють з кожним новим продовженням, або ж навпаки? Коли та як ігротворцям франшизи зрозуміти, що треба зупинитися і робити щось кардинально нове?
Запрошую до обговорення у коментарях! Бажано з прикладами 😛
35 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів