Як імітувати акварелі у Photoshop — тред художниці української гри Puzzles For Clef

Розробниця української інді-гри Puzzles For Clef з нікнеймом Tay Elenberg розповіла про створення арту для гри і те, як вона імітує акварелі у Photoshop. З дозволу авторки публікуємо цей тред — гадаємо, він стане у пригоді інді-розробникам і художникам, які хочуть створити гру з акварельним артом. До слова, гра Puzzles For Clef вже має сторінку в Steam, тож її можна додати в бажане.

Далі пряма мова художниці.


Я бачила багато спеціальних акварельних пензлів, але вся їх біда в тому, що вони працюють нормально тільки якщо твій комп — це кіборг з майбутнього. Тому довелось винаходити велосипед. →


Найважливіше — гарна акварельна текстура. Походивши по всім доступним стокам, я назбирала різних акварельних текстур, перевела їх в чб, вирівняла тон і зробила от такий простий паттерн для фш.


Тепер можна починати! Розкажу принцип на простому прикладі. Все починається з форми плями. Тут підійде будь-який пензлик, що дає щільну пляму з текстурними краями. Далі робимо чергування рівних і розмитих країв за допомогою smudge tool. Основа готова, далі найвеселіше.


Блокуємо шари, щоб не вилізати за краї вже наявних пікселів, і будь-яким пензликом де ввімкнений Color Dynamics робимо нашу основу більш цікавою і веселою.


Додаємо ефект лесування, якщо казати пафосно. А по простому — робимо шари прозорими. В мене 75 відсотків.


Один з дуже важливих ефектів акварелі — темний, щільний край плями, де збирається більше пігменту. Його ми імітуємо за допомогою налаштування шару Inner Glow. Тут можна довго гратися, щоб підібрати результат на свій смак. В мене налаштування вийшли такі:


І нарешті додаємо саму акварельну текстуру:

Всі налаштування шарів я робила універсальними, щоб вони підходили під будь-який колір. І все для того, щоб потім зберегти ці налаштування і додавати ефект акварелі одним кліком по панелі Styles.


Ну а тепер давайте подивимось, як всі ці кроки працюють в моїх роботах. Та і як взагалі я малюю акварельки. Звісно я обрала арт, де купа дрібних деталей і нема де нормально показати акварельність. Але шо маємо, те маємо.<

Починаю я завжди з розмітки сторінки. Прикидую, де буде текст, або якісь важливі елементи, в цих місцях необхідно буде дуже спростити деталізацію кольору і елементів, щоб текст добре читався. Роблю композицію-колаж, яка буде основою арта.


Так, я роблю обводку 😱
А шо ви мені зробите, я в іншому місті! Для артів в щоденнику Клеф я вибрала стиль більше схожий на розмальовку, з текстурною обводкою основних елементів. Все заради економії часу. Роботи з лайном робляться набагато швидше.


Далі я для зручності розділяю все на три заливки. Так простіше не вилазити за краї.


Роблю основи всіх плям. Ще один елемент цієї стилістики — білі плями негативного простору. По суті білий стає ще одним кольором в роботі і відповідає за бліки і освітлені частини.


Найбільше це помітно на чайничку в центрі. Його пляма зроблена так, щоб порожній простір нагадував блік.

Кольорова текстура.


Далі додаю вже готовий стиль на всі шари. І молюсь, щоб комп не вибухнув. Бо іноді йому важко все це прорахувати. Тому робіть краще все по одному шару і одразу жміть Rasterize Layer Style.


Тепер бачимо основну проблему: всі наші ігри зі стилями мало помітні, якщо в роботі багато дрібних деталей. Зважайте на це, якщо вам захочеться повторити щось подібне. Я вже переробляти нічого не буду, бо в цілому картинка все одно в потрібному мені стилі і наче ок виглядає.

Трошки граюсь з кольорами, щоб збити картинку до купи. І готово!




Також в авторки є й інші треди — про текстури, роботу над тайлсетом, створення книжкового декору, орнаменти як частину стилю гри та багато іншого.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі