Як імітувати акварелі у Photoshop — тред художниці української гри Puzzles For Clef
Розробниця української інді-гри Puzzles For Clef з нікнеймом Tay Elenberg розповіла про створення арту для гри і те, як вона імітує акварелі у Photoshop. З дозволу авторки публікуємо цей тред — гадаємо, він стане у пригоді інді-розробникам і художникам, які хочуть створити гру з акварельним артом. До слова, гра Puzzles For Clef вже має сторінку в Steam, тож її можна додати в бажане.
Далі пряма мова художниці.
Я бачила багато спеціальних акварельних пензлів, але вся їх біда в тому, що вони працюють нормально тільки якщо твій комп — це кіборг з майбутнього. Тому довелось винаходити велосипед. →
Найважливіше — гарна акварельна текстура. Походивши по всім доступним стокам, я назбирала різних акварельних текстур, перевела їх в чб, вирівняла тон і зробила от такий простий паттерн для фш.
Тепер можна починати! Розкажу принцип на простому прикладі. Все починається з форми плями. Тут підійде будь-який пензлик, що дає щільну пляму з текстурними краями. Далі робимо чергування рівних і розмитих країв за допомогою smudge tool. Основа готова, далі найвеселіше.
Блокуємо шари, щоб не вилізати за краї вже наявних пікселів, і будь-яким пензликом де ввімкнений Color Dynamics робимо нашу основу більш цікавою і веселою.
Додаємо ефект лесування, якщо казати пафосно. А по простому — робимо шари прозорими. В мене 75 відсотків.
Один з дуже важливих ефектів акварелі — темний, щільний край плями, де збирається більше пігменту. Його ми імітуємо за допомогою налаштування шару Inner Glow. Тут можна довго гратися, щоб підібрати результат на свій смак. В мене налаштування вийшли такі:
І нарешті додаємо саму акварельну текстуру:
Всі налаштування шарів я робила універсальними, щоб вони підходили під будь-який колір. І все для того, щоб потім зберегти ці налаштування і додавати ефект акварелі одним кліком по панелі Styles.
Ну а тепер давайте подивимось, як всі ці кроки працюють в моїх роботах. Та і як взагалі я малюю акварельки. Звісно я обрала арт, де купа дрібних деталей і нема де нормально показати акварельність. Але шо маємо, те маємо.<
Починаю я завжди з розмітки сторінки. Прикидую, де буде текст, або якісь важливі елементи, в цих місцях необхідно буде дуже спростити деталізацію кольору і елементів, щоб текст добре читався. Роблю композицію-колаж, яка буде основою арта.
Так, я роблю обводку 😱
А шо ви мені зробите, я в іншому місті! Для артів в щоденнику Клеф я вибрала стиль більше схожий на розмальовку, з текстурною обводкою основних елементів. Все заради економії часу. Роботи з лайном робляться набагато швидше.
Далі я для зручності розділяю все на три заливки. Так простіше не вилазити за краї.
Роблю основи всіх плям. Ще один елемент цієї стилістики — білі плями негативного простору. По суті білий стає ще одним кольором в роботі і відповідає за бліки і освітлені частини.
Найбільше це помітно на чайничку в центрі. Його пляма зроблена так, щоб порожній простір нагадував блік.
Кольорова текстура.
Далі додаю вже готовий стиль на всі шари. І молюсь, щоб комп не вибухнув. Бо іноді йому важко все це прорахувати. Тому робіть краще все по одному шару і одразу жміть Rasterize Layer Style.
Тепер бачимо основну проблему: всі наші ігри зі стилями мало помітні, якщо в роботі багато дрібних деталей. Зважайте на це, якщо вам захочеться повторити щось подібне. Я вже переробляти нічого не буду, бо в цілому картинка все одно в потрібному мені стилі і наче ок виглядає.
Трошки граюсь з кольорами, щоб збити картинку до купи. І готово!
Також в авторки є й інші треди — про текстури, роботу над тайлсетом, створення книжкового декору, орнаменти як частину стилю гри та багато іншого.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів