Що не так зі свинями в іграх та чи потрібно дотримуватися історичної точності при розробці?
Днями побачила на Reddit пост про те, що не так зі свинями в «середньовічних» іграх. Річ у тім, що часто проєкти у середньовічній стилістиці зображають свиней такими, якими вони є зараз: кругленькими, без шерсті, з рожевою шкірою та короткими ногами. Автор цієї статті розповідає, що насправді середньовічна свиня виглядала зовсім інакше, і цьому є безліч доказів.
Середньовічна іконографія та останки тварин, знайдені на археологічних розкопках, свідчать про те, що одомашнена свиня в середні віки була довгоногою маленькою істотою з видовженою мордою, дугоподібною спиною та темною шерстю.
Ліворуч — скриншот з Assassin’s Creed: Valhalla. Праворуч — зображення з Латреллського псалтиря (бл.
Автор додає, що навіть у сімнадцятому столітті — значно пізніше середньовіччя — домашні свині зберегли деякі з цих рис, зокрема фрагменти темної шерсті.
До того ж в іграх свинки часто блукають селом, хоча насправді їх випускали пастися в закритих частинах лісу чи в окреме поле, і подекуди утримували у вольєрах.

Автор доходить висновку, що зображення свиней у сучасних іграх неточне, тоді як відеоігри навпаки могли б стати ідеальним середовищем для руйнування стереотипів і донесенням історичних фактів до широкого загалу.
Цікаво, чи траплялися вам історичні неточності в іграх? І чи потрібно взагалі при розробці ігор зберігати історичну достовірність?
47 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів