Чому деякі ігрові механіки сьогодні можна вважати застарілими?
Привіт, спільнота! Хочу обговорити з вами отаку тему. На останній нашій п’ятничній флудилці ми спитали, які ігри ви можете проходити по кілька разів. Lead Unreal C++ Developer у Kevuru Games Кирил Свідерьский зазначив другу частину культової Starcraft.
Мені стало цікаво — чому ж не перша? Цікаво, бо я є давнім фанатом Brood War, досі інколи граю у її ремастер, а у юнацтві навіть якісь невеличкі турніри вигравав. Свою позицію пан Кирил аргументував так: по-перше, там застарілі механіки; по-друге, саме керування грою — пекельне.
На вихідних я думками повертався до цих тез, навіть глянув пару свіжих стрімів по першому СтарКрафту. Другу обговорювати немає сенсу, бо фактично все керування у першій частині побудоване на мікроменеджменті та кількості твоїх APM. А от через першу народилося два питання:
- Які, на вашу думку, з механік першої частини Starcraft сьогодні можна вважати застарілими?
- Загалом — які механіки у 2023 році можна назвати глобально застарілими та чому це так? Чи можете ви навести ігри, наприклад, «нульових» років, механіки яких сьогодні вже відчуваються не дуже?
32 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів