Чому деякі ігрові механіки сьогодні можна вважати застарілими?
Привіт, спільнота! Хочу обговорити з вами отаку тему. На останній нашій п’ятничній флудилці ми спитали, які ігри ви можете проходити по кілька разів. Lead Unreal C++ Developer у Kevuru Games Кирил Свідерьский зазначив другу частину культової Starcraft.


Мені стало цікаво — чому ж не перша? Цікаво, бо я є давнім фанатом Brood War, досі інколи граю у її ремастер, а у юнацтві навіть якісь невеличкі турніри вигравав. Свою позицію пан Кирил аргументував так: по-перше, там застарілі механіки; по-друге, саме керування грою — пекельне.
На вихідних я думками повертався до цих тез, навіть глянув пару свіжих стрімів по першому СтарКрафту. Другу обговорювати немає сенсу, бо фактично все керування у першій частині побудоване на мікроменеджменті та кількості твоїх APM. А от через першу народилося два питання:
- Які, на вашу думку, з механік першої частини Starcraft сьогодні можна вважати застарілими?
- Загалом — які механіки у 2023 році можна назвати глобально застарілими та чому це так? Чи можете ви навести ігри, наприклад, «нульових» років, механіки яких сьогодні вже відчуваються не дуже?
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
32 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів