×

Який напрям зараз переспективніший: UI/UX чи Motion Design?

Привіт! Хто пройшов шлях навчання з 0, і може підказати, де навчалися, в якій школі, які +— в цих сферах. Хочу змінити свою діяльність, так як подобається тематика дизайну і вважаю цей напрям актуальним зараз.

а як ви думаєте?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Зараз UI/UX дизайнерів як хатніх тварин на вулицях після російської окупації, але й ринок загалом динамічніший, що дасть змогу швидше почати заробляти і здобувати досвід.

Motion важче і довше у навчанні, а також вимагає потужнішого стартового «заліза», що відлякую «вайштішніків». Також важче отримати практичний досвід серед справжніх замовлень, бо ж менша кількість вакансій не лише в Україні, а й у світі.

Якщо є потреба заробітку якомога скоріше — обирай UI/UX, а далі із 2-3 роками досвіду переходити в Motion. Тим паче як у web, так і в mobile його більшає. Вакансії аніматора, рідше сценариста анімацій, інтерфейсів з’являються все частіше, як свого часу було із 3D для web/mobile.

В принципі так і планувала робити. Спочатку в UI-UX, потім в motion перекваліфікуватися...так як конкретно зараз у мене немає можливості купувати сильний комп. Може UI-UX зможе ще потягнути. Подруга порівняно легко увійшла в моушен фактично з 0, одразу після 5-місячних курсів. Але в неї є в сім’ї відеомантажер з усією потрібною технікою і можливістю скеровувати трішки її в роботі, що послужило сильно плюсом.
Дуже дякую вам за розгорнуту відповідь. Це дуже цінно для мене. Буду слідувати своїй маленькій мрії, надіюся, зі мною будуть завжди пліч-о-пліч натхнення і успіх.

Підписатись на коментарі