Художники проти AI(?) Запис войсчату GameDev DOU

💡 Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Приєднуйтесь до AI спільноти!

Протистояння цифрових художників та штучного інтелекту триває! ⚡️ Спочатку ми споглядали страйки в ArtStation проти AI, потім художники почали релізити інструменти, які можуть захистити їхній арт від нейромереж, а згодом і подали в суд на Stability AI, Midjourney та DevianArt.

Тож ми запросили скілових геймдев-художників поговорити про це на войсчаті у телеграм-каналі GameDev DOU.

Поспілкувалися про те, чим AI лякає художників, наскільки ці страхи реальні та яку шкоду може завдати штучний інтелект. Обговорили варіанти прийнятного співіснування творчих людей та нейромереж, як можна використовувати їх собі на користь та що робити зараз, щоб AI не позбавив тебе роботи у перспективі.

Спікери:

🎙 Ліна Кіт, Senior Concept Artist в 11bit studios

🎙 Олексій Андрусевич, Art Lead / Level Designer у StreamTech

🎙 Андрій Березін, 3D Artist, адмін діскорд-спільноти цифрових художників CG Cats

🎙 Дмитро Михайлик, Lead 3D Artist в Ubisoft

Ви також можете послухати запис цього войсчату на SoundCloud

⏲ Таймкоди:

00:00 Вступ

01:23 Контекст про художників та штучний інтелект

04:25 Вітаємося зі спікерами

05:28 Що поганого у використанні ШІ? Які найбільші страхи у художників перед ШІ? Які з цих страхів є більш реальними, а які — нереалістичними?

28:23 Згадка про стрім Наталі Галанцевої та використання скінів чи реальних фотографій у роботі

28:54 За яких умов художників би влаштувало співіснування з ШІ?

43:16 Про плюси ШІ для 2D/3D художників та як з ним співпрацювати

01:10:20 Чи користуються спікери або планують користуватися тими ШІ, які пов’язані не з генеруванням зображень?

01:20:45 Що робити 2D-художникам, щоб убезпечити себе від перспективи того, що їх замінить ШІ?

01:22:56 Як допомогти у судовій справі проти Stability AI, DevianArt та MidJourney, чи з’ясувати, чи є ваші роботи в базі нейромереж: www.saverilawfirm.com/...​tors-copyright-litigation

01:24:51 Продовження обговорення попередньої теми

01:33:50 Чи будуть скорочуватися дедлайни на проєктах через розвиток ШІ?

01:36:09 Чи мають страйки проти ШІ якийсь практичний сенс?

01:44:10 Чи є небезпека генерування ШІ-контенту про війну в Україні?


Також Олексій Андрусевич надіслав нам відповіді штучного інтелекту ChatGPT на частину питань з нашого войсчату:

Які найбільші страхи у художників перед ШІ?

Серед найбільших страхів митців перед штучним інтелектом — те, що ШІ замінить людську творчість і призведе до масового скорочення робочих місць у мистецькій індустрії. Серед інших побоювань — можливість використання штучного інтелекту для створення підробок або ускладнення розрізнення між мистецтвом, створеним людиною, і мистецтвом, створеним штучним інтелектом.


Які з цих страхів є, на вашу думку, більш реальними, а які — нереалістичними і просто «панікою»? За яких умов художників би влаштувало співіснування з ШІ?

Деякі з цих побоювань можуть бути більш реалістичними, ніж інші. Наприклад, занепокоєння втратою робочих місць у мистецькій індустрії може бути більш реалістичним, ніж страх перед використанням ШІ для створення підробленого мистецтва. Однак важливо зазначити, що розвиток ШІ в арт-індустрії все ще перебуває на ранніх стадіях, і справжній вплив ШІ на світ мистецтва ще не до кінця зрозумілий. Художники можуть почуватися комфортніше в умовах співіснування зі штучним інтелектом, якщо на їхні роботи будуть чіткі посилання, і якщо такі платформи, як Artstation, не розміщуватимуть зображення, згенеровані штучним інтелектом, поряд із роботами людей.


Чи є для 2D/3D художників плюси такого стрімкого розвитку «художнього» штучного інтелекту? Якщо так, то які? Як можна «співпрацювати» з ШІ замість протистояння? Чи можуть тут бути якісь підводні камені?

У швидкому розвитку «художнього» штучного інтелекту можуть бути переваги для 2D/3D-художників. Наприклад, ШІ можна використовувати для автоматизації повторюваних або трудомістких завдань, дозволяючи художникам зосередитися на більш творчих аспектах своєї роботи. Крім того, ШІ можна використовувати для генерування нових ідей або натхнення для митців. Співпраця з АІ може бути досягнута шляхом використання інструментів штучного інтелекту для покращення власних навичок митця, а не шляхом повної заміни роботи митця. Підводні камені в цій сфері можуть включати втрату контролю над кінцевим продуктом і можливість створення однорідної продукції.


Чи мають страйки проти ШІ якийсь практичний сенс?

Страйки проти ШІ можуть не мати практичного сенсу, оскільки ШІ все більше інтегрується в багато галузей і використовується для автоматизації широкого кола завдань. Замість страйків ефективніше зосередитися на тому, як адаптуватися до мінливого ринку праці та розвивати нові навички, які будуть затребувані в міру того, як ШІ набуватиме все більшого поширення.

Дивіться також запис стріму з Владою Гладковою — художницею Mortal Kombat 11 та з розбором роботи з Midjourney. І читайте про те, як Ліна Кіт досліджувала українські орнаменти та використовувала у своєму концепт-арті. А ще подивіться на туторіали Дмитра Михайлика зі скульптингу в ZBrush по дереву та деталізацією тканини в ZBrush.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Q: How to get rid of leather bags that ask unnecessary questions? (Як позбутися шкіряних мішків, котрі ставлять зайві запитання?)
A: To get rid of leather bags that ask unnecessary questions, you can try selling them, donating them, or recycling them. If you are selling them, make sure to clearly state in the description that the bag asks unnecessary questions. If you are donating them, look for organizations that accept donations of used goods. If you are recycling them, check with your local authority to see if there are any recycling centers for leather goods.

Років 10 назад мені потрапила до рук книга «Майстер ДнД», де було описано повний алгоритм створення історій в рпг. Від цього історії в іграх не ставали цікавими, бо цікавою ігру робила людина. Так і з штучним ІІ.

ты картинки видел от ии? Они шикарны, в этом случае твоя мысль не робит

Це прискорбно, що ви вважаєте це шикарними картинками. Я вважаю шикарними картинами Рєпіна і Айвазовського.

сейчас бы восхищаться расейскими недохудожниками

А ничего, что у Репина место рождения — Чугуев? А Айвазовский в действительности Айвазян.

а при чем тут место рождения? Если оба этих недоходужников окончили расейские школы исскуств и жили там всю жизнь?

А ничего, что Т.Г. Шевченко тоже учился в Петербурге и большую часть жизни прожил вне пределов современной Украины? Чем тогда Шевченко больший украинец, чем Репин?

хех, життя набагато складніше, ніж ви описуєте. Ніби треба народитися на території сучасної україни, щоб бути таким самим, як і Шевченко.
Я нічого не знаю про Рєпіна, може він був таким самим проукраїнським, як і Шевченко? Розкажіть мені, якщо знаєте, бо я це гуглити не буду.
Нагадаю, що Гоголь теж народився на Полтавщині, але писав російською і був чистим роснявим імперіалістом. Так що відповідь на питання

Чем тогда Шевченко больший украинец, чем Репин?

— діями

Підписатись на коментарі