Terrorist Invaders: короткий аналіз першого плейтесту та новий запит фідбеку
Вітаю, спільното Gamedev DOU!
Ще наприкінці минулого року я просив у вас фідбеку щодо мого маленького проєкту, присвяченого обороні українського міста від терористичної навали, — Terrorist Invaders. Розробляю цю гру в рамках своєї самоосвіти геймдизайну.
Ваш перший фідбек виявився дуже цінним для мене. Ось список основних негараздів першого прототипу на основі ваших відгуків:
- Плавне, інертне пересування створювало відчуття, ніби гравець пересувається «в кисілі», а також ускладнювало прицілювання по ворогам;
- Перезарядка відбувалась надто повільно, знижуючи загальну динаміку гри;
- Складність зростала занадто різко за рахунок суттєвого збільшення кількості ворогів на окремих етапах гри;
- Наявність негативних значень в результатах гравця;
- Недоступність на мобільних пристроях та загальна «непридатність» гри для цієї платформи;
- Відсутність будь-якого фідбеку для гравця (відображення здоров’я, візуальні ефекти тощо).
В новій ітерації Terrorist Invaders мені вдалось врахувати майже всі ваші зауваження. Спочатку поговоримо про те, що не реалізовано:
- Підтримка мобільних пристроїв: незважаючи на загальну привабливість платформи, а також казуальність проєкту, така підтримка не планується;
- Відсутність фідбеку в механіках: хоч це дуже важливо, реалізація візуального фідбеку на даному етапі гри є марною витратою часу через те, що більшість таких «ранніх» фідбеків буде видалено та перероблено з нуля на етапі створення арту (але один невеличкий фідбек я таки додав).
Тепер щодо змін, які було реалізовано на основі ваших відгуків:
- Пересування гравця повністю перероблене: переміщення всіх об’єктів гри більше схоже на пересування в оригінальній Space Invaders, де об’єкти ніби телепортувались на коротку дистанцію;
- Швидкість перезарядки було суттєво збільшено: ви можете стріляти без помітних обмежень;
- Взводи ворогів спрощені за кількістю: кількість ворогів в наступній хвилі збільшується не так суттєво, хоча оригінальна складність зберігається за рахунок збільшеної швидкості та нових комбінацій взводів;
- Більше ніяких негативних значень у ваших результатах.
Деякі зміни суттєво змінили ігровий досвід, тому я знов потребую вашого фідбеку, аби переконатись, що гра стала цікавою. Питання до вас залишаються незмінними:
- Чи весело вам грати в проєкт?
- Які ваші думки щодо механік гравця (пересування, стрільба)?
- Які ваші думки щодо інших ігрових механік (вороги, винищувач, будівлі)?
Ознайомитись з проєктом можна за посиланням.
Якщо ви бачите гру вперше і не розумієте, чому вона має такий зовнішній вигляд, рекомендую прочитати минулий топік.
Гарної гри!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів