Чи публікувати проєкт на GitHub?
Публікація анонімна.
Я вчусь розробляти ігри на Unity, зараз оформлюю GitHub з моїми проєктами. Маю декілька невеликих проєктів, які однозначно варто публікувати, там не дублюється код, добре названі класи, поля і методи, і можна легко розширювати їх і змінювати якісь параметри.
А також є проєкт, щодо публікації якого я сумніваюсь. Там теж не дублюється код, але мені не дуже подобається архітектура. Це гра на клітчастій дошці, позиція (розташування елементів) на дошці представлена, як масив символів (char). Так званих «магічних» літералів, звичайно, немає (символи ініціалізую з інспектора через ассети ScriptableObject, як і відповідні символам спрайти для відображення позиції на екрані). Але вся логіка з масивом символів (всі методи для ходів вгору, вниз, праворуч або ліворуч) розміщена в одному скрипті, який через це містить майже 700 рядків.
Я можу винести методи до інших скриптів, але тоді доведеться передавати масив через параметри, від чого може погіршитись швидкість роботи гри.
Скажіть, будь ласка, як краще вчинити? Чи треба це зробити і чи треба публікувати проєкт, якщо так, то який з двох варіантів?
42 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів