Розробляю гру про оборону українського міста — потрібен ваш фідбек

Вітаю з Одеси, спільното GameDev DOU!

Мене звати Євген, й я геймдизайнер-початківець! Досвідчені спеціалісти цього ремесла знають, що найкращий спосіб навчатись геймдизайну — створювати ігри, а важливою складовою цього процесу є регулярні плейтести — збір фідбеку від майбутніх гравців. Саме з проханням надати фідбек публікую цей топік!

Зараз я працюю над власною варіацією легендарної Space Invaders, адже немає нічого кращого для початківця, аніж навчатись на успіху інших! Авжеж, як геймдизайнер, я не просто копіюю класику, але й додаю власні ідеї.

Основою мого проєкту стала наша сьогоденна реальність — війна з російськими загарбниками-терористами. Цей проєкт я присвячую нашим героям, котрі щодня захищають нашу країну від окупації. З неї народилися майже всі ігрові механіки: взводи окупантів замість суцільної зграї інопланетян, будівлі замість щитів, а також унікальні механіки на кшталт виклику авіаційного удару!

Коли вперше запустите гру, у вас виникнуть питання: «Чому я граю за білий квадрат?», «Що це за зелені квадрати?», «Чому я маю стріляти по червоним колам, трикутникам та квадратам?».

Насправді все дуже просто: ви граєте в перший прототип! Тут немає ніякого арту — тільки ігрові механіки, тому доведеться підключити трошки уяви.

Білий квадрат — це майбутній танк; зелені квадрати — житлові будинки міста, котрі потрібно захищати; червоні фігури — російські окупанти (солдати, артилерія та танки); синє коло — поки не придумав, що це таке, але воно викликає український винищувач, який, неочікувано, винищує всіх окупантів за секунду.

Ваша задача: знищити всіх окупантів та якомога краще захистити місто! Так, на відміну від оригінальної Space Invaders, ви не тільки можете, але й мусите перемогти!

Якщо ж всі будівлі чи ваш танк буде зруйновано, ви програли.

Ознайомитись з проєктом можна за посиланням.

Свій фідбек можете залишати в коментарях прямо під цим постом чи на сторінці гри.

Найбільше мене цікавлять відповіді на такі питання:

  • Чи весело вам під час ігрового процесу та чи занурюєтесь ви в гру?
  • Які ваші враження від механік гравця (пересування, стрільба)?
  • Які ваші враження від інших ігрових механік (вороги, винищувач, будівлі)?

Але й будь-які інші коментарі стосовно прототипу допоможуть мені зробити гру краще, тому чекаю на ваш фідбек! Гарної гри!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Мінус гри в тому, що в ній можна програти!

на мо думку це дивно, зробити прототип по якомусь туторіалу на 10 хивилин і просити подивитись та дати фідбек.

Дуже чекаю на геймдизайнерський туторіал, який ви дивились, — він буде для мене корисним.
Тим не менш, дякую за оцінку праці!

Привіт! Прикольна ідея! Проегресія чутка занадто різка — від кількох ворогів до ДОФІГА за кілька пострілів. Не ОК. Також скорострільність дуже повільна :(

Дуже дякую за фідбек — буду над цим працювати!)

На мою думку, треба ще попрацювати над економікою гри, бо масово поінти в мінус, то не ок. Хотілося б принаймні бачити ступінь руйнування танку та будівель, потрапляння снаряда в танк (хоча б блимання якимось кольором). Замало механік застосовано, або я до них не дійшла (на появі трикутників закінчила). Аби зацікавити гравця, треба вводити щось нове в класичній механіці, бо поки що нічого нового. Взагалі тут мало що обговорювати, бо можна нескінченно накидувати чого не вистачає, а в автора це може й було в планах зробити, але поки що немає. Сподіваюсь, що прототипом все не скінчиться, і автор розкриє весь потенціал як самої гри, так і власних умінь.

Дякую за вашу думку — вона для мене буде дуже корисною! Так, дійсно, в прототипі немає візуального фідбеку, про який ви кажете (руйнування будівель, влучення снаряду тощо), проте це планується в майбутньому.
Звісно, прототипом все не скінчиться, інакше я не збирав би фідбек, тому сподіваюсь, що наступна версія вам сподобається)

Як на мене, то дуууууже все повільно, наче в якомусь маслі плаваєш.

Дякую за фідбек! Не могли б ви детальніше розкрити, що саме викликає у вас таке відчуття? Пересування чи стрільба? Або щось інше? Буду вдячний)

Не працює на мобільних платформах, також раджу для мобілок обрати портретний, а не ландшафтний режим гри.
Також слід подумати над певним довопненням геймплею — має бути унікальний елемент (наприклад, по гарматі працює авіація і ти маєш встигнути її скласти та змінити позицію).

Дякую за фідбек! Про мобільні платформи, чесно кажучи, не думав до цього — гра розроблялась під браузер на ПК. Але чому б дійсно не розглянути мобільний варіант)
Також дякую за пропозицію доповнення гри унікальним елементом — буду думати над цим)

Хотілося б частіше стріляти. Майже як автомат. Можливо додати ХП до ворогів, щоб можна було «вибивати» їм хепешку. Бо так дуже повільно стріляє, десь 1 секунду дебаунс іде. Це забагато.

Дякую за фідбек! Буду думати над покращенням стрільби!

Я щось не зрозумів, в мене тільки якісь квадрати і кружечки. Це жарт такий, чи в мене щось не працює?

написано ж що прототип. Чи ти думаєш ігри одразу роблять як за день до релізу? :)

А я не читав статтю, я з телеграму перейшов) Тепер все ясно)

Можливо треба попрацювати з часом перезарядки гармати, або додати ще щось більш скорострільне.

Дякую за фідбек! Буду думати, як покращити це)

Підписатись на коментарі