Молода команда розробників ігор у пошуку геймдизайнера
Привіт!)
Новостворена команда розробників шукає свого геймдизайнера.
Не так давно наша команда зібралася, щоб розробляти ігри на Unity. Поставили собі реалістичні цілі і почали крок за кроком збирати свою першу гру.
Все було чудово допоки не був зібраний перший працюючий білд... Ось гра, вона працює, а що ж робити далі?) Можна додати пару десятків нових фіч, додати в гру нові круті скінчики, чи забахати рекламу на кожен клік гравця? Ідей багато, але чіткого розуміння що з цього вийде немає((
Тому ви зараз і читаєте цей топік: ми вирішили знайти того, хто надасть сенс новим апдейтам у нашій грі!
Зараз наша команда складається з досвідченних Unity-розробника, 3d-моделлера і бекенд розробника. На підході ще один джуніор 3d-моделлер.
Зараз створюємо простеньку гіперказульну гру, винаходимо свій підхід до розробки та ведення проєктів, пробуємо різні інструменти. Набиваємо руку, так би мовити, для більш амбіційних проєктів. Всі люди з досвідом, але це досвід роботи в компаніях, де вже все готово — бери й роби. Робити все самому, з нуля... Не будемо приховувати, тут ми новачки :’(
Ми намагаємося сумлінно дотримуватися стандартів розробки: таски тільки в Jira, документація в Confluence, проєкт в Git (наче могло бути інакше :D ). Чіткі та реалістичні цілі в залежності від можливостей команди.
🔍 Кого ж ми шукаємо: геймдизайнер з досвідом роботи, якщо ще й самостійно вів проєкти, це взагалі топ)) А всі деталі уже в приватній розмові.
Що ви отримаєте від співпраці з нами:
- команду з реалізації ваших ідей
- нові зв’язки в геймдеві
- досвід роботи над новими проєктами
- досвід налаштовування робочих процесів з 0
- ну і просто насолодження від процесу створення ігор (ми щиро на це сподіваємося)
Якщо зацікавлені — пишіть, якщо є питання — пишіть, якщо просто нема чим зайнятися — також можете писати :)
P.S. Якщо вам не вистачає досвіду, або ваша спеціальність не гд, але є бажання долучитися — ми завжди раді новим людям у нашому колі. Роботи вистачає для самих різних спеціальностей. Наприклад, наш 3д-шник з радістю віддасть анімації на когось іншого. Або ж «бекендер» більше не буде шукати музику для проєкту (є інсайдерська інфа, що в нього від того вже голова болить).
Всім щастя, здоровля та мирного неба!
Контакт для зв’язку: t.me/VladyslavSkliarenko
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
11 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів