Что читать для изучения Unreal Engine 4?
Привет! Посоветуйте, пожалуйста, литературу для изучения движка Unreal Engine 4.
До каких вершин вы добрались в работе с этим движком и за какое время?
Буду обучаться с нуля.
Всем мира.
Привет! Посоветуйте, пожалуйста, литературу для изучения движка Unreal Engine 4.
До каких вершин вы добрались в работе с этим движком и за какое время?
Буду обучаться с нуля.
Всем мира.
Декілька відеоуроків по основам роботи з редактором рівнів є тут українською: www.youtube.com/...rt3E2auvNLo8WKhIeFYboaVIv
Для розуміння движка — погугли курс «Даниил Лихоманов — unreal basics». Можу закинути його на Гугл диск,якщо буде вільне місце)
По blueprint в нього теж є хороший курс...BlueprintMe називається...пошукай.
Для вивчення основ, є курси Михайла Русакова, там обширні уроки з завданнями, ну а далі купувати вищі курси, без кураторів важко буде...
Для того щоб зрозуміти терміни взяти будь який курс/серію відосів. А далі, брати просту ідею гри і робити з гуглом) Анріал занадто комплексний для того, щоб "читати"/"дивитись" курс
+ курси від самих епіків dev.epicgames.com/...application=unreal_engine
Заходиш в youtube і вбиваєш назву канала Unreal Engine Rus. Там є БАГАТО. З однієї сторони війна. З іншої сторони канал існує з 2014. Якщо візмешся вчити то відразу кажу що це на довго і по блупринтам там всієї інфи нема. Ось тому я зупинився на Unity. Він на порядок простіший. Для мене освоїти візуал скріптінг легше ніж блупрінтс. Пробуй побачиш.
Як на мене набагато корисніше підтягнути англійську та використовувати саме англомовні ресурси. росіяни зазвичай звідти інфу і тягнуть все одно. Погана порада дивитись росіян.
Поставив собі на телефон DuoCards. Слоненятко Memo радіє і робить сальто. А в загалі що по візуал скріптінг що по блупрінтс все упирається в офіційну справочну інфу на інгліш. Причому навіть по скриптінгу бо візуал копіює методи. Так що ти маєш рацію.
Офіційно комерційні команди на блупрінтс фекають. А не офіційно рекомендують змішувати blueprint та c++. Десь 80% до 20%. Це питай у анріяльщиків. А взагалі якщо захочеш влаштуватися на роботу «на офіс» то c++ маст хев.
І не без причини. Блюпринти у суті своїй доволі повільні і обмежені у функціоналі. Все, для чого реально вони підходять, це або прототипування, або якийсь нескладний скриптинг для левелів. Ще великим мінусом блупринтів є те, що їх мерджинг у системах версіонування працює вкрай огидно і кострубато, а з кодом замість вбудованих анрілівських інстурментів, можна працювати в чудових IDE (наприклад JetBrains Rider), що суттєво полегшує роботу.
Що до застосування у відсотках, це все ж не каву з молоком мішати. У всього є чіткі цілі для використання Наполегливо рекомендую при створенні проєктів увесь кістяк створювати виключно на плюсах, а в блупрінти вже виводити інтерфейси доступу для налаштування або незначного розширення самого кістяка.
Вот, я тут поискал книги, есть англ.
Анриал:
- документация оффициальная
- с++ (Бьерн)
- книги ромеро: ИИ, блюпринт, начало, с++
-1 24 часа
- Francesco_Sapio_Hands_On_Artificial_Intelligence_with_Unreal_Engine
- Marcos_Romero_Brenden_Sewell_Blueprints_Visual_Scripting_for_Unreal
-1 Beginning_Unreal_Game_Development_Foundation_for_Simple_to_Complex
-1 Game Engine Architecture, 3td edition J. Gregory
Это норм книги, не знакомы???
Книги то норм, но не стоит кидаться с пустого в порожнее, про «плюсы» вообще пока оставьте, начните с понимания самих азов:
0) Собираем деньги на Ryzen 9 7950 / RTX 4080 / 64Gb RAM — для ультра комфортной работы !
Смотрим на :
1) 3D Графика, вершины\полигоны, материалы, рендер, освещение (на самом деле свет — это ещё та тема на разбор которой может уйти огромное количество времени) и прочее ...
2) Разбираем сам движок и четко понимаем зачем он вам нужен (Синематика, гейм-дев, архивиз), скачиваем любой бесплатный «эпиковский» проект и смотрим как он устроен — это даст понимание как вообще это работает и где что лежит ...
3) Blueprints — это важная штука, она всегда пригодится и лучше начать с неё, так же она понадобится когда работаем с материалами и UI да и вообще много чего проще быстро на блупринтах наваять — это ОЧЕНЬ мощный и полезный инструмент ...
4) И только потом начинаем смотреть на С++, при том что за неделю читаем книгу «С++ за 24 часа» — которая по сути «плюсам» не научит но примерное представление даст что это и сразу идем в документацию или учебный проект и учим «плюсы» на примерах Unreal Engine ибо как бы это странно не звучало но «плюсы» — они разные и «плюсы» в Unreal Engine отличаются от «плюсов» в Qt5 или когда работаем с MFC это другой подход и другая суть ...
5) Фигачим свой проект, выпускаем Crysis 4 на UE5 унижая CRYTEK со своим CryEngine !
И почему UE4 ? Уже можно и на пятерочку смотреть, очень годно там всё сделали, а 5.1 так вообще супер ...
Собираем деньги на Ryzen 9 7950 / RTX 4080 / 64Gb RAM — для ультра комфортной работы !
Далі можна не читати
32 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів