Eladrea: the Land of the Ancients — проєкт, що має на меті об’єднати різні категорії геймерів



Eladrea: the Land of the Ancients — це не просто чергова онлайн-гра в жанрі фентезі на основі DeFi. Це масштабний проєкт з особливою місією вивести онлайн-ігри на новий рівень.

Основна мета проєкту — створити популярну гру та побудувати велике ком’юніті геймерів, залучивши аудиторію Free-to-Play до світу Web 3.0.

Як народилася ідея проєкту?

Можна стверджувати, що Еладреа народилася в результаті синергії досвіду та знань трьох людей — Артема Полченко, Вадима Садковського та Максима Дюжева. Кожен з них мав солідний бекграунд у різних сферах: за плечима у Максима — 12 років у gamedev, Артем — експерт з успішного інвестування та трейдингу, а Вадим — спеціаліст у сфері DeFi та блокчейн ігор.

Сукупність їхніх знань у своїх галузях і створила саму ідею: об’єднати зусилля та створити свій ігровий проєкт. І не просто якусь казуальну гру чи примітивний клікер, що буде забутий після декількох місяців існування на ринку, а щось настільки якісне та маштабне, чого ще раніше ніколи не створювали розробники блокчейн-ігор та ігор у Web 3.0 загалом.

Але, як і в разі кожного проєкту, що претендує на успіх, розробка самої ідеї гри та напрямку руху розпочалася з детального аналізу ринку. Нас цікавили цифри глобального ринку відеоігор загалом, мобільному та блокчейн сегментах, а також прогнози на перспективи їхнього розвитку та зростання.



І результати аналізу виявилися досить вражаючими. Ми поділимося з читачами деякими цікавими цифрами.

1. Згідно з дослідженнями Newzoo на разі у світі нараховується близько 3,24 мільярдів геймерів, а прогнозований прибуток на кінець 2022 року — близько $197 млрд



2. З усієї цієї маси гравців більшість — 2,7 мільярди — грають переважно на мобільних пристроях, а чистий прибуток з продажу мобільних ігор становить $103,5 млрд



3. Найприбутковішими жанрами ігор є 4x Strategy ($10 мільярдів), MMORPG ($8,5 мільярди) та Team Battle RPG ( $8 мільярдів).

І ці цифри лише зростатимуть. Згідно з дослідженням та прогнозам PwC’s Global Entertainment and Media Outlook, глобальний ринок ігор досягне вартості у $321,1 мільярд до 2027 року, зростаючи в середньому на 8.94% на рік.

А вартість ринку мобільних ігор взагалі становитиме біля $338 мільярдів у 2030 році, з показником зростання у 12.3% на рік.



З іншого боку відносно молодий ринок Web 3.0 ігор теж зростає величезними темпами.

Ось як це виглядає:

  1. Приблизна кількість блокчейн/крипто користувачів складає близько 320 млн людей, а сам ринок оцінюється у $3 млрд. У порівнянні з глобальним ігровим ринком не так вже й вражає, але дивимося далі.
  2. Згідно з щорічним звітом DappRadar у 2022 році налічувається 398 активних блокчейн ігор, що на 93% (!!!!) більше, ніж минулого року, а інвестиції у цю індустрію зросли з $80 мільйонів у 2020 до $4 мільярдів у 2021 та прогнозовано складатимуть близько $10 мільярдів на кінець 2022 року.
  3. Загалом індустрія блокчейн-ігор виросла на 2000% протягом останнього року (тількі уявіть собі ці цифри!). Прогнозується, що на 2028 рік іі вартість зросте з 4,93 мільярдів до майже $228 мільярдів з річним показником зростання у неймовірні 72,9%! (згідно дослідженню та прогнозам insight Partners). Цьому дуже сприяє те, що великі світові бренди, такі як Gucci, Nike, Coca-Cola, Balenciaga, Hyundai Motors та навіть Disney наразі почали інвестувати великі кошти у власні Метасвіти та NFT колекції, що в результаті приведе у Web 3.0 аудиторію їхніх користувачів.


Тобто на Web 3.0 очікує дуже багатообіцяюче майбутнє.

Проаналізувавши сукупність цих факторів та досліджень, а також власний досвід у геймдеві, інвестуванні та блокчейні, ми визначилися з тим, яким бачимо наш майбутній проєкт. І саме тоді з’явилася амбітна ідея — об’єднати аудиторії Web 2.0 та Web 3.0.

Як ми досягаємо цієї мети?

«Традиційні геймери» з недовірою, а інколи і відвертим презирством, ставляться до блокчейн/крипто ігор. Будемо щирими, їхнє ставлення цілком виправдане тим, що абсолютна більшість цих ігор не є навіть іграми у повному сенсі цього слова.

Зазвичай це примітивні клікери з відсутністю будь-якого геймплею, графіки та сюжету, єдина ціль яких — намагатися заробити. До того ж, багато з них мають високий поріг входження та досить вагомих інвестицій на старті. Тобто, вони пропонують потенційному гравцю вкладати гроші в продукт, який не задовільняє його потреби, а лише надає можливість гіпотетічно щось там заробити.

Аби подолати недовіру геймерів та довести, що Web 3.0 ігри можуть бути не лише примітивними клікерами, а й насправді якісними та цікавими продуктами, ми дійшли до концепції Eladrea. Фентезі Метавсесвіту, або FantasyVerse, який, в першу чергу, буде F2P якісною грою для задоволення потреб вибагливих гравців. І тільки потім грою, що оперує на блокчейні та має власний токен та NFT-колекції.

Для створення такого масштабного проєкту та його подальшого успіху потрібно було зібрати сильну команду. Можемо впевнено сказати, що нам це вдалося.

Усього до створення Еladrea було залучено понад 35 спеціалістів, багато з яких мають успішний досвід співпраці з такими геймдев-студіями, як Wargaming та Crytek, та роботи над проектами CLUB, Virtual Building, World of Tanks, The Day Before, Rainbow Six, Halo, Atomic Heart, Megapolis. Також, у нас є кілька зовнішніх консультантів, один з яких працює з Remedy Entertainment.

Цілі, які в першу чергу стояли перед командою, — це розробити концепцію гри, яка буде цікава якомога більшій кількості гравців, матиме реграбельний та різноманітний геймплей, якісну графічну частину та, одночасно, відповідатиме вимогам ринку.

Саме тому основним графічним рушієм гри ми обрали найтоповіший Unreal Engine 5, а до створення ігрового лору та історії світу гри залучили професійних письменників. І зараз, через рік після старту проєкту, ми з впевніностью можемо сказати:

Eladrea: The Land of the Ancients насправді має усі шанси стати проривом в Web 3.0 іграх.

Що ж такого особливого очікувати від нашої гри?

  • По-перше, ми зробили мікс RPG та 4Х Стратегії та додали бойову модель, що застосовується у Team Battler іграх. Від рольових ігор ми взяли систему прокачки, скілів та абілок героїв та юнітів. А також місткий та різноманітний інвентар. Стратегічний елемент полягає у дослідженні ігрового світу, захопленні нових регіонів, пошуці ресурсів та розбудові своєї столиці, менеджменті армії. Механіка Team Battler знадобилася для швидких та напружених битв, в яких гравці повинні будуть приймати миттєві рішення, щоб перемогти численних ворогів.
  • Створили 12 абсолютно унікальних та не схожих між собою ігрових фракцій, кожна з яких має свою історію, юнітів та особливості геймплею.
  • Істотно знизили поріг входження у гру та відмовилися від нав’язування гравцеві купівлі якихось там коштовних бустерів чи NFT на старті.
  • Пропрацювали сюжет та квести, що поступово будуть розкривати перед гравцем повну картину світу Eladrea.
  • Продумали систему мультиплеєрних Гільдій та спеціальних кооперативних подій. Об’єднання в спільноти не тільки збільшить шанси гравців на перемогу, але й дозволять прийняти участь у глобальних битвах за контроль над найціннішими ігровими ресурсами.
  • Зробили якомога більш варіативну модель менеджменту армії та розвитку героїв.
  • Оскільки Eladrea планується лише першою з п’яти ігор, об’єднаних одним FantasyVerse, ми надамо гравцям можливість переносити улюблених героїв між цими проєктами.
  • А завдяки можливостям Unreal Engine усе це в топовій графіці.
  • Але найголовніше, напевно, те, що гра буде доступна як на мобільних девайсах з ОС Android та iOS, так і на ПК, що дозволить кожному обрати для себе найзручніший спосіб гри.

Що у найближчих планах та коли планується реліз?

Найближчим часом ми плануємо колаборації з ігровими гільдіями, opinion leaders та різні цікавинки. Радимо вам стежити за всіма подіями в наших соцмережах, адже ми плануємо організувати багато івентів для аудиторії ще до офіційного запуску гри. Ми також плануємо активності, де гравці зможуть впливати на деякі події у самій грі. Окрім того, ви можете отримати багато цікавої інформації стосовно розвитку проєкту, а також корисні та унікальні призи в результаті розіграшів.

І найголовніше — не пропустіть запуск альфа-версії, про який ми оголосимо зовсім скоро.

Medium | Twitter | Website | Discord | GitBook



Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну ось. Щойно виникла та ж сама потреба чи бажання чи фантазія чи мрія. Дивіться:
«Оце граюсь у других героїв і думаю: написати б такого іскіна чатбота щоб грався за мене, а я б йому тільки команди віддавав»

в яких гравці повинні будуть приймати миттєві рішення, щоб перемогти численних ворогів.

Ось це — це Mortal Combat. Я ненавиджу Mortal Combat. У мене ніяка реакція. Я тому й обожнюю покрокові стратегії за можливість поміркувати над кожним кроком.
Якщо бої не дадуть можливість тим, у кого реакції нема зовсім, вигравати або брати участь на рівних як потрібний у команді то покриття буде неповним.

Kombat. Суть файтингів в мишечной памяти. Ти тренуєшся до того моменту, коли руки самі реагують на ситуацію. Але треба час. Тисячу раз тренувати один удар

Я начебто прочитав звіт перед інвесторами.

Автоматичне виконання якіхось дій для гравця це дуже захоплююча гра у ітозі відбувається. Ось коли я грав у DarkSwords, я написав собі клікера який автоматично проводив мої бої та автоматично збирав трофеї після бою та автоматично патрулював та збирав особливі рослини у локації «Квітуча долина» — зразу стало набагато цікавіше грати. Автоматичні дії які гравець виконує вручну гру робять нудною, виснажливою. Якщо це буде робити скрипт гравця, буде набагато цікавіше, особливо, якщо можна побачити де засилля скриптів гравців і час від часу вводити елемент який новий, тоді скрипти на цьому місті будуть зупинятися.
P.S.
Клікера робив по малюнках — тобто декілька малюнків які з явилися у один і той же момент часу то є якась подія. На цю подію записується якась послідовність кліків по необхідних координатах. Плюс очікування потрібніх результуючих малюнків, тобто коду не було як такого, а був у мене алгоритм дій записаний через ті чи інші послідовності картинок.
Тому гравці і могли б створювати власні скрипти не будучі програмістами, а просто записали у інтелектуальну таблицю свого бота: подія — що робити, наступна подія — що робити

А чи можна буде написати власні скрипти які щось там фармлять? Щось простеньке. Бо інакше треба руцями буде кожен день продєлувати якійсь простий набір кліків — туди клікнув хай це буде поінт А, потім туди поінт Б і ось так можна всю гру звести до чаклування словами
АБАБАБАБАБ
А ось створювання скриптів було б веселіше особливо за умови коли програмісти гри постійно б умови якимось чином перевертали чи змінювали — тобто у день Луни цей скрипт працює а у день Вовка ні. А якісь відьми зачаклували Час і все помінялося — і треба переписувати скрипти для ботів які збирають хмиз для багаття.
P.S.
Я сам кодю таку на java, але один та на ділетантському рівні, то в мене не скоро все буде готово. А ще гравці зможуть створювати власні правила гри, власні предмети використовувати... У залежності від досягнутого рівня. Якось так. Це треба побачити як працює.

«нафига козе баян» так і не ясно, фу такими бути.

Підписатись на коментарі