Гра про російсько-українську війну. Публічна нотатка з ідеєю

Ліричний вступ

У 2014 році мені було шось 19-20 років. Я збирався стати сценаристом і писати кіно й ТБ. Для багатьох людей війна тоді залишилася далеко-далеко. Проте в «творчій тусовці» було гаряче. Хтось хотів бути відповідальним та розповідати історії героїв. Комусь хотілося хайпанути на темі війни. А комусь хотілося віддзеркалити сучасні події в артхаусі і випадково хайпанули.

Для більшості людей пройшло непомітним, як щодня сипалися ідеї та сценарії про події на фронті. Навіть «імениті» сценаристи сипали другосортне, перепрошую, лайно про любов «лнрівця» та україночки. Намагалися розмивати рамки абсолютно вигаданими, брехливими історіями, які шкодили більше, ніж приносили користі.

Цей ліричний відступ про те, що багато творчих людей хочуть відрефлексувати події сучасності, особливо такі, як війна. Проте потрібно пам’ятати, що творчість — це не лише мистецький порив, але й відповідальність за наповнення та якість.

На відміну від сценарію кінострічки, перший драфт якого можна написати за 3 місяці, ігри потребують більше уваги до деталей і більше часу на розробку. Однак щось дуже швидке, на кшталт «симулятора крошіння свинособак» можна забахати на коліні. Звісно, такі штуки мають право на існування, однак я вирішив подумати: а яку гру про російсько-українську війну зробив би я, якби у мене була така можливість.

Все, що написано далі, не є концептом, пітчем чи дизайн-брифом, а лише публічна нотатка;)

Кооперативний PvE-шутер на 4-х гравців з видом зверху. Робоча назва «Деокупація».

Гра складається з ігрових рівнів, в яких гравцям доведеться планувати та втілювати військові операції з деокупації населених пунктів. Додатково можуть бути й оборонні операції.

Гравцям доступні 4 види військ: Піхота, Артилерія, Танки та Авіація.

У кожному виді гравець виступає командиром бригади чи роти, в залежності від умов рівня.

Унікальна фіча — Волонтерство.

Перед початком операції гравцям доступна певна сума грошей на закупівлю техніки та боєкомплекту для виконання завдань. Доведеться манагерити: купити 3 радянські ствольні гармати чи 1 Хімарс, МІГ-29 чи Ф16.

Кожен рівень має певні умови для проходження.

Наприклад, 2 гравці для командування піхотою, 1 для танкової бригади та 1 для авіації. І кожен з гравців має створити хороші умови для виконання бойових завдань іншого гравця.

Наприклад, командир піхоти має передати координати ппо ворога артилерії, щоб знищити установки, щоб командир авіації міг успішно атакувати оборонні позиції і дати можливість командирам піхоти зайняти нові рубежі. Велике поле для ігрових циклів для різних рівнів.

Звісно, що одноразовою покупкою техніки та БК на початку, успішно виконати операцію дуже складно, тому гравці будуть отримувати донати за успішне знищення окупантів і таким чином зможуть докупляти техніку та рекрутувати нових бійців.

На мою думку, подібна гра не є історично правдивою, але зберігає баланс між ігровим фаном та правдивістю. Ігрові рівні це справжні населені пункти з наближеним до реальності ландшафтом, проте спрощені в угоду фану. І було б класно отримати Валерія Федоровича для запису діалогів, типу: «Ваша задача звільнити населений пункт А. У вашому розпоряджені те то і те то.»;)

Якщо зробити крок назад, то це симбіот з RTS і Tower Defense навпаки. І мало б вийти прикольно, якщо додати ще розвиток командирів, прокачку скілів, ШІ, який робить контрнаступальні дії, окрема механіка розвідки, ачівки, колекціонування, а також скіни на Байрактари;)

Часи важкі, я б не відмовився і сам, але приймаю роялті у вигляді скрінів донатів на потреби ЗСУ;)

Бережіть себе і Слава Україні, ігроробчики!

Діліться своїми ідеями для ігор про війну.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Бажаю придивитись до механік старої Fantasy General. То була одна з накращих тактичних воргеймів. Також стосовно техніки можна придивитись до M.A.X.

Геніально, треба вчити гейм дев та створити щось схоже)

було б прикольно) бажаю натхненнячка та наснаги;)

Підписатись на коментарі