Геймдизайнери, кучкуємось! «Дилема в’язня»
Слава Україні, ігроробчики!
Я до вас з таким проханнячком:
Роблю «дилему в’язня» для коопу на трьох гравців.
Коротко про «дилему в’язня» — це теорія гри, в якій гравців ставлять в ситуацію, коли вони мають обрати між зрадою та співпрацею. Але вигода від співпраці завжди менша, ніж вигода від зради. Тобто на кону якась винагорода (або уникнення покарання) і кожному гравцю окремо потрібно обрати найвигідніше для себе.
Хто який вибір зробив буде відомо лише після того, як вибір буде записано. Без обговорень. Така «гра» може тривати кілька раундів. Гравці запам’ятовують зради та співпраці інших гравців. В оригінальній «дилемі в’язня» існує три типи гравців: які завжди співпрацюють, які завжди зраджують, які мстять.
Я трохи відійшов від оригіналу в угоду саме моїй механіці. Що саме, не має різниці.
Ось моя модель «дилеми в’язня»:
Якщо кожен сам за себе, то є шанс отримати всю нагороду.
Якщо співпрацювати з кимось одним, то не факт, що хтось інший буде співпрацювати з ним. Нагорода від такої співпраці ділиться на двох, але є шанс отримати покарання, а зраджений 100% отримує покарання.
Якщо співпрацюють всі, то нагорода ділиться на 3, але й покарані будуть усі гравці.
В чому, собсно, питання. Я десь налажав. Знову, бо це друга ітерація. Але я не можу зрозуміти де. Щось пропускаю, знову... Тому прошу накидати мені зауважень, які розвалять всю цю теорію, а я буду намагатися затикати дірки.
Взаємовигідний бартер: ви ідеї, я модель;)
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів