Деталізація тканини в ZBrush. Відео-туторіал Дмитра Михайлика, Lead 3D Artist в Ubisoft

Дмитро Михайлик, Lead 3D Artist в Ubisoft, випустив відео-туторіал про деталізацію тканини в ZBrush на своєму YouTube-каналі MykhailykArt. Він показує це на прикладі кастомної гвинтівки Мосіна, яку зараз робить, як персональний проєкт.

З дозволу автора публікуємо його на форумі для спільноти GameDev DOU.

UPD: Для тих, хто знає англійську та кому зручніше читати, Дмитро опублікував текстову версію туторіала у своєму блозі на ArtStation.

Як робити геометрію симуляції тканини в Marvelous Designer читайте у блозі Дмитра на ArtStation.

Також ви можете почитати туторіал Дмитра про скульптинг по дереву у ZBrush.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі