Деталізація тканини в ZBrush. Відео-туторіал Дмитра Михайлика, Lead 3D Artist в Ubisoft
Дмитро Михайлик, Lead 3D Artist в Ubisoft, випустив відео-туторіал про деталізацію тканини в ZBrush на своєму YouTube-каналі MykhailykArt. Він показує це на прикладі кастомної гвинтівки Мосіна, яку зараз робить, як персональний проєкт.
З дозволу автора публікуємо його на форумі для спільноти GameDev DOU.
UPD: Для тих, хто знає англійську та кому зручніше читати, Дмитро опублікував текстову версію туторіала у своєму блозі на ArtStation.
Як робити геометрію симуляції тканини в Marvelous Designer читайте у блозі Дмитра на ArtStation.
Також ви можете почитати туторіал Дмитра про скульптинг по дереву у ZBrush.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів