Чаклун у стилістиці God of War: Ragnarök від Стаса Геіваха, Character / Creature Artist та Modeler з Києва
Наприкінці червня ми запустили топік для обміну профілями на ArtStation. Після перерви, яку спричинила нестабільна ситуація з електроенергією через російські обстріли, поновили цю рубрику та намагаємося щотижня показувати вам роботи художників, які залишили там посилання на свої портфоліо.
Цього разу хочемо показати вам роботу Стаса Геіваха (Stas Geivah) з Києва, Character / Creature Artist та Modeler. Художник розповів, як створював чаклуна у стилістиці гри God of War: Ragnarök за допомогою програм ZBrush, Marvelous Designer, 3D Coat, UVlayout, Marmoset та Substance Painter та інших.
Далі пряма мова художника
Всім привіт!
Напередодні виходу гри God of War: Ragnarök я вирішив створити персонажа в образі фентезі чаклуна в подібній стилістиці.
Розповім коротко про процес створення персонажа.
Першим етапом виступає пошук референсів і аналогів тих елементів, які я використовуватиму в роботі. Для мене важливо вивчити, як насправді мають вигляд ті чи інші речі, фактури та матеріали, щоб максимально наблизити персонажа до реалізму.
Також я намагаюся продумати історію персонажа та придумати якісь відмінні елементи для нього. У випадку Мага цими елементами стали магічний посох з механізмом, що обертається, і велика старовинна «Книга Душ» у нього за спиною.
Сам процес створення моделі проходить у ZBrush. На цьому етапі я знаходжу потрібну мені загальну форму шляхом блокінгу та комбінування елементів та допрацьовую концепт, продумуючи зовнішній вигляд всіх елементів.
Для створення одягу я використовую Marvelous Designer.
Багато деталей я також роблю у ZBrush ще на моменті скульпту.
Трохи скріншотів фінальних частин Хайполі, де вже видно фактури і зрозумілі матеріали, з яких вони будуть виконані.
Ретопологію я роблю у 3D Coat, для мене це дуже медитативний процес.
Розгортка в UVlayout.
Запікання всіх необхідних карт у Marmoset.
Фарбування в Substance Painter.
Рігг та скінінг під епічний скелет Unreal Engine я роблю в Maya
Також для цього персонажа зроблено 47 бленд шейпів для роботи в Live Link Face.
У фіналі отримуємо готову роботу ☺
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів