Відтворення вінтажного калькулятора. Епізод 1 — Створення високополігональної моделі в Blender

Цей проєкт висів у моїй голові довгий час. Я навіть уже починав над ним працювати. Не впевнений, що саме мене так зачепило у вигляді цього калькулятора. Але ось я його уже відтворюю.

Це перше відео з серії, впродовж якої я створюю модель вінтажного калькулятора Victor 85 Tallymate, який виготовлявся починаючи з 1972 року в Японії.

Уся ця серія буде складатись з прискорених відео моєї роботи та коментарів до процесу. Результатом повинно стати створення невеликого додатку калькулятора в рушії Godot з використанням моделі, яку я створюю в Blender.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

От не розумію чому для моделювання подібних речей не використовують повноцінні CAD системи?

По перше, люди користуються тим, до чого звикли. І я значно краще знаю Blender, ніж будь-яку CAD. А по друге, є ж питання примінення моделі. Ця модель планується у використанні в ігровому рушії, де чистота сітки для запікання, це важливий аспект. З досвіду знаю, що CAD-и дають просто огидну сітку

Ще раз хочу повернутись до цієї теми. Є один такий цікавий американець, який часто тусує в спільноті Blender в діскорді, хоч не користується блендером. Йому десь 65 і він користується CAD-ами ще з часів, як вони були винайдені)))
То, з його слів, він усе в CAD-ах моделює, навіть якісь зовсім художні речі, з усілякими персонажами. Шкода не можу знайти його портфоліо.
Він не обирає CAD для цієї задачі, тому що той краще підходить. Просто тому, що добре знає цей інструмент)))

Підписатись на коментарі