🎧 Перший проєкт у геймдеві — AAA-гра. Як це? Запис войсчату GameDev DOU
Уявіть, ви отримали офер на свій перший проєкт у геймдеві і він — дійсно великий. Як це?
Над чим дадуть працювати, коли почнуть довіряти? Чи не страшно все зламати? Як довго потрібно адаптуватися? І як взагалі потрапити одразу в AAA? Про це та багато іншого поговорили на войсчаті в телеграм-каналі GameDev DOU зі спеціалістами, чий шлях у геймдеві розпочинався саме так 💪
Спікери:
🎙 Олександр Озеров, C++ Unreal Engine Developer в Dragons Lake (Room 8 Group)
🎙 Валентин Мазурок, Junior Programmer в Ubisoft
🎙 Денис Зайцев, QA Automation Engineer у Wargaming Kyiv
⏲ Таймкоди:
00:00 Вступ та презентація спікерів
01:51 Збір на 80 дронів для ЗСУ триває. Приєднуйтеся донатами!
02:09 На який великий проєкт спікери прийшли на першу роботу джуніорами
04:01 Над чим дають працювати, коли приходиш на великий проєкт джуном/трейні і скільки має пройти часу, щоб тобі почали довіряти серйозні завдання
09:20 Чи наймають AAA-студії джуніорів
12:23 Чи було страшно, коли починали працювати на першому великому проєкті. Як від нього позбутися та чи є запобіжники від того, щоб ти випадково нічого не зламав?
17:35 Чи важко знайти роботу без досвіду та які спікери можуть дати пораду щодо цього
22:30 Шукайте роботу у розділі Вакансії на GameDev DOU
22:50 Скільки триває етап адаптації молодого спеціаліста до проєкту і чи можна його пришвидшити
27:03 Чи можна набувати досвід з C++ в інших компаніях, якщо хочеш у геймдев
29:57 Що довелося вивчити, щоб повноцінно почати працювати на великому проєкті
35:22 Створюйте топіки на форумі GameDev DOU: https://dou.ua/forums/new/?gamedev
35:36 Чи бувало таке, що працювали над настільки важкою грою, що комп’ютер з нею не справлявся
39:51 З чим виникли найбільші труднощі на першому великому проєктів
44:37 Що має бути найбільш пропрацьованим в пет-проєкті на UE, щоб з ним потрапити на роботу у геймдев
47:58 Що у спікерів було в якості портфолі, коли їх наймали в AAA-студію
50:01 Як підготуватися до того, щоб працювати на великому проєкті та як на нього потрапити
53:52 Які сайти, книги та ресурси для навчання для геймдеву можуть порадити спікери
📚 Книги:
Game Programming Patterns (Robert Nystrom)
3D Game Engine Programming ( Стефан Цербст)
Грокаем Алгоритми (Адітья Бхаргава)
Ази Програмування (Андрій Столяров)
🌐 Ресурси:
www.codingame.com — практика в ігровому форматі
pythontutor.com — візуалізатор коду
🟢 Тестування: ISTQB Foundation Level
1:01:47 Чи переважна більшість ігор пишеться на C++ чи є перспективи для C#
01:04:58 Про гру Валентина на Game Jam
Проєкт на GitHub: https://github.com/Greenky/HomeLess
Трейлер: https://youtu.be/bbIYYkfYZ44
1:06:17 Чи доводилося спікерам потім онбордити джуніорів на проєкт та чи дав цей досвід якесь переосмислення
1:09:44 Прощаємося. Слава Україні! 🇺🇦
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів