×

🎧 Перший проєкт у геймдеві — AAA-гра. Як це? Запис войсчату GameDev DOU

Уявіть, ви отримали офер на свій перший проєкт у геймдеві і він — дійсно великий. Як це?

Над чим дадуть працювати, коли почнуть довіряти? Чи не страшно все зламати? Як довго потрібно адаптуватися? І як взагалі потрапити одразу в AAA? Про це та багато іншого поговорили на войсчаті в телеграм-каналі GameDev DOU зі спеціалістами, чий шлях у геймдеві розпочинався саме так 💪

Спікери:

🎙 Олександр Озеров, C++ Unreal Engine Developer в Dragons Lake (Room 8 Group)

🎙 Валентин Мазурок, Junior Programmer в Ubisoft

🎙 Денис Зайцев, QA Automation Engineer у Wargaming Kyiv

Таймкоди:

00:00 Вступ та презентація спікерів

01:51 Збір на 80 дронів для ЗСУ триває. Приєднуйтеся донатами!

02:09 На який великий проєкт спікери прийшли на першу роботу джуніорами

04:01 Над чим дають працювати, коли приходиш на великий проєкт джуном/трейні і скільки має пройти часу, щоб тобі почали довіряти серйозні завдання

09:20 Чи наймають AAA-студії джуніорів

12:23 Чи було страшно, коли починали працювати на першому великому проєкті. Як від нього позбутися та чи є запобіжники від того, щоб ти випадково нічого не зламав?

17:35 Чи важко знайти роботу без досвіду та які спікери можуть дати пораду щодо цього

22:30 Шукайте роботу у розділі Вакансії на GameDev DOU

22:50 Скільки триває етап адаптації молодого спеціаліста до проєкту і чи можна його пришвидшити

27:03 Чи можна набувати досвід з C++ в інших компаніях, якщо хочеш у геймдев

29:57 Що довелося вивчити, щоб повноцінно почати працювати на великому проєкті

35:22 Створюйте топіки на форумі GameDev DOU: https://dou.ua/forums/new/?gamedev

35:36 Чи бувало таке, що працювали над настільки важкою грою, що комп’ютер з нею не справлявся

39:51 З чим виникли найбільші труднощі на першому великому проєктів

44:37 Що має бути найбільш пропрацьованим в пет-проєкті на UE, щоб з ним потрапити на роботу у геймдев

47:58 Що у спікерів було в якості портфолі, коли їх наймали в AAA-студію

50:01 Як підготуватися до того, щоб працювати на великому проєкті та як на нього потрапити

53:52 Які сайти, книги та ресурси для навчання для геймдеву можуть порадити спікери



📚 Книги:

Game Programming Patterns (Robert Nystrom)

3D Game Engine Programming ( Стефан Цербст)

Грокаем Алгоритми (Адітья Бхаргава)

Ази Програмування (Андрій Столяров)

🌐 Ресурси:

www.codingame.com — практика в ігровому форматі

pythontutor.com — візуалізатор коду

🟢 Тестування: ISTQB Foundation Level



1:01:47 Чи переважна більшість ігор пишеться на C++ чи є перспективи для C#

01:04:58 Про гру Валентина на Game Jam

Проєкт на GitHub: https://github.com/Greenky/HomeLess

Трейлер: https://youtu.be/bbIYYkfYZ44



1:06:17 Чи доводилося спікерам потім онбордити джуніорів на проєкт та чи дав цей досвід якесь переосмислення

1:09:44 Прощаємося. Слава Україні! 🇺🇦

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі