Скульптинг в ZBrush по дереву на прикладі кастомної гвинтівки Мосіна. Туторіал Дмитра Михайлика, Lead 3D Artist в Ubisoft

Нещодавно Дмитро Михайлик, Lead 3D Artist в Ubisoft, опублікував у своєму блозі на ArtStation туторіал «Sculpting on wood, on the example of a custom Mosyn rifle». З дозволу автора ділимося з вами ним у перекладі українською.

Далі текст і зображення з туторіала

Сьогодні я покажу процес створення кастомної гвинтівки Мосіна і розповім про те, як працюю з деревом у ZBrush. У наступному блозі я розповім, як деталізую тканину в ZBrush. Підписуйтеся та коментуйте, попереду ще багато цікавого.

Я розповім, як деталізую і додаю руйнувань дерев’яним поверхням. Ви дізнаєтеся, як отримати такий результат, як на зображенні нижче.

Тож почнемо.

Спочатку ми завантажуємо створену геометрію (blocking) в ZBrush. Я використовую геометрію, створену у Fusion 360 (ви можете побачити, як я це зробив, в інших моїх блогах).

За моїм задумом ця дерев’яна поверхня повинна бути необробленою (як приклад рушниці), тому почнемо роботу з того, що надамо поверхні м’якості та нерівностей.

Я роблю це пензлем ClayBuildup і TrimDynamic. Після імпорту створюю складку та об’єкт DynaMesh. І створюю маленькі фаски за допомогою функції Polish Crisp Edges.

Потім я промальовую всю поверхню пензлем ClayBuildup, після чого промальовую готову поверхню пензлем TrimDynamic. Це дає ефект м’якої поверхні, такий як нам і потрібен.

Тепер ми маємо хорошу базу, на яку можна додавати деталі. Почнемо з невеликих сколів по краях. Ми будемо робити їх за допомогою пензля Morph, тому потрібно зберегти форму та налаштувати пензель. Необхідно встановити прямокутну alpha, зменшити Focal Shift до мінімуму і збільшити Z-intensity до максимуму.

Тепер я роблю скульпт по краю пензлем ClayBuildup з натиснутою клавішею Alt, після чого обробляю його пензлем Morph. Це дає нам цікавий результат.

Потім тим же методом додаємо великі деталі. Тут ви можете додати alpha з текстурою дерева. Робимо це тим же методом, що я описав вище.

На цьому етапі залишилося лише додати йому красивого вигляду. Зараз покажу, як зробити місце для зламаного дерева. Я зроблю це за допомогою того ж методу, але додам пензлик Move.

І очищаємо це з пензлем Morph.

Тепер хочу показати, як зробити великий злам на дерев’яній поверхні. Для цього робимо копію об’єкта і відрізаємо потрібну нам частину. Після цього видаляємо hidden (Del Hidden) і Close Hole.

Тепер ми видаляємо частину на головному об’єкті. Залишається тільки обробити поверхні у описаний вище спосіб. Також можна додати дрібні скалки, що посилить реалістичність.

Це дуже художня і кропітка робота. Тепер ви володієте цими інструментами і можете досягти бажаного результату. Ви завжди можете поставити свої питання в коментарях, я відповім і постараюся допомогти кожному. За потреби запишу відео, що і як я роблю.

Гарного дня. Слава Україні! 💙💛

📣 Хочете поділитися своїми знаннями з геймдев-спільнотою?

Надсилайте нам власні туторіали!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному5
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі